Η Mercedes για το τιμόνι της W11 και τη νομιμότητά του

CIRCUIT DE BARCELONA-CATALUNYA, SPAIN – FEBRUARY 20: Lewis Hamilton, Mercedes F1 W11 EQ Power+ during the Barcelona February testing I at Circuit de Barcelona-Catalunya on February 20, 2020 in Circuit de Barcelona-Catalunya, Spain. (Photo by Andy Hone / LAT Images)

Στην συνέντευξη τύπου στο μεσημβρινό διάλειμμα της δεύτερης ημέρας των χειμερινών δοκιμών, οι James Allison και Lewis Hamilton εξήγησαν τι συμβαίνει με το τιμόνι του μονοθεσίου της Mercedes.

Όλοι σήμερα, εντός και εκτός πίστας συζητούσαν για το τι είναι το σύστημα στο τιμόνι της Mercedes W11, σε τι βοηθάει και αν είναι παράνομο ή όχι. Έτσι στην συνέντευξη τύπου, κατά την διάρκεια του μεσημβρινού διαλείμματος το θέμα αυτό μονοπώλησε το ενδιαφέρον.

«Δεν θα πω πολλά περισσότερα από αυτά που είδατε και εσείς στην τηλεόραση. Αλλά έχουμε ένα σύστημα στο μονοθέσιο, είναι μία καινοτόμα ιδέα. Την έχουμε ονομάσει, λέγεται DAS. Και προσθέτει ακόμα μία διάσταση για το τιμόνι για τους οδηγούς και ελπίζουμε να το χρησιμοποιήσουμε και μέσα στην σεζόν,» δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, James Allison.

«Αλλά συγκεκριμένα πώς το χρησιμοποιούμε, πού το χρησιμοποιούμε, είναι κάτι που θα το κρατήσουμε για τους εαυτούς μας.»

Έπειτα ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο να κηρυχθεί παράνομο το σύστημα αυτό, απαντώντας:

«Αυτό δεν είναι κάτι νέο για την FIA. Είναι κάτι που έχουμε συζητήσει μαζί τους εδώ και αρκετό καιρό. Οι κανονισμοί είναι ξεκάθαροι για το τι επιτρέπεται στο σύστημα διεύθυνσης.»

Ο Lewis Hamilton δήλωσε: «Το έχω δοκιμάσει μόνο σήμερα στο πρωινό σκέλος, οπότε δεν έχω πολλά να πω γι αυτό. Προσπαθούμε να το μάθουμε και να το καταλάβουμε.»

Πηγή: racefans.net

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
10
Shares
Previous Article

Χειμερινές Δοκιμές (Πρωί) - 2η Μέρα: Στην κορυφή ο Perez

Next Article

FIA: Το σύστημα της Mercedes φαίνεται νόμιμο

Related Posts