Isola στο TotalRacing.gr: Θα αξιολογήσουμε τα νέα ελαστικά στην πίστα

Pirelli
JEDDAH STREET CIRCUIT, SAUDI ARABIA – DECEMBER 05: Max Verstappen, Red Bull Racing RB16B, leads Esteban Ocon, Alpine A521, and Sir Lewis Hamilton, Mercedes W12 during the Saudi Arabia GP at Jeddah Street Circuit on Sunday December 05, 2021 in Jeddah, Saudi Arabia. (Photo by Sam Bloxham / LAT Images)

Το TotalRacing.gr ήταν παρόν στην διαδικτυακή παρουσίαση του αγωνιστικού προγράμματος της Pirelli για το 2022, με τον Mario Isola να απαντάει σε ερώτηση που του τέθηκε σχετικά με τα νέα ελαστικά 18 ιντσών στην F1, μεταξύ άλλων. 

Αναλυτικότερα, ο κύριος Isola, από κοινού με τους Terenzio Testoni και Matteo Braga, τους υπεύθυνους της Pirelli για τα ράλι και τα πρωταθλήματα GT αντίστοιχα, μίλησαν για τις προκλήσεις εν όψει της νέας σεζόν, στα πρωταθλήματα στα οποία δραστηριοποιούνται oι Ιταλοί. Μην ξεχνάμε ότι στην F1 από φέτος θα χρησιμοποιούνται ελαστικά 18 ιντσών, τα οποία αναμένεται να παίξουν με την σειρά τους σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της χρονιάς, από κοινού φυσικά με τις μεγάλες αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς, με τα νέα μονοθέσια.

Στην ερώτηση που του θέσαμε σχετικά με την μεγαλύτερη δυσκολία που αναμένουν να αντιμετωπίσουν σε αυτή την πρώτη σεζόν με τα νέα ελαστικά, ο Mario Isola επεσήμανε:

«Προσπαθήσαμε να προβλέψουμε όσες περισσότερες παραμέτρους μπορούσαμε, ώστε να μην βρεθούμε αντιμέτωποι με πολλές δυσκολίες. Ήδη προετοιμάζουμε ένα πλάνο εξέλιξης των ελαστικών για το 2022, άλλωστε ποτέ δεν σταματάμε την εξέλιξη, ώστε να είμαστε προετοιμασμένοι για το 2023, με μια ανανεωμένη έκδοση των ελαστικών αυτών.

«Πρέπει να είμαστε έτοιμοι, αν διαπιστώσουμε ότι τα δεδομένα δεν εναρμονίζονται με τις προβλέψεις μας, σχετικά με κάποια εκ των διαθέσιμων γομών για φέτος. Με τον τρόπο αυτό θα διασφαλίσουμε ότι θα πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει για το 2023. Από την άλλη πλευρά ίσως και να υπάρξουν διαφορετικές απαιτήσεις, αν αναλογιστούμε ότι το γυρολόγιο και η φθορά των ελαστικών θα καθοριστούν κατά την διάρκεια της σεζόν.

«Επομένως, πιστεύουμε ότι με τα στοιχεία που διαθέτουμε από τις προσομοιώσεις, θα έχουμε βελτίωση του θεάματος, ίσως με λιγότερα pitstop, αλλά με περισσότερη δράση στην πίστα. Όλες αυτές είναι υποθέσεις που θα πρέπει να αξιολογήσουμε στην πίστα. Σε κάθε περίπτωση αν για οποιονδήποτε λόγο χρειαστεί να αλλάξουμε κάτι για το 2023, είμαστε έτοιμοι να ανταπεξέλθουμε, επεξεργαζόμενοι το πλάνο μας, με την ομάδα δράσης που έχουμε δημιουργήσει.»

Η δεύτερη ερώτηση που απευθύναμε, αφορούσε τις διαφορές που αναμένει η Pirelli στην φθορά των ελαστικών στο WRC, μετά τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά την διάρκεια του 2021. Στην περίπτωση αυτή ο Terenzio Testoni, επικεφαλής της δραστηριότητας της Ιταλικής εταιρείας στα ράλι, απάντησε:

«Μετά τις δοκιμές με τα νέα αυτοκίνητα(Rally1) τους τελευταίους μήνες του περασμένου έτους, δεν εντοπίσαμε κάποια διαφορά στην φθορά, τόσο στα ελαστικά για άσφαλτο, όσο και σε εκείνα για χώμα. Παρ’ όλα αυτά γνωρίζουμε ότι οι δοκιμές δεν έγιναν στο μέγιστο της απόδοσης των αυτοκινήτων.

«Επομένως, αναμένουμε κατά την διάρκεια της χρονιάς, να δούμε μεγαλύτερη φθορά στα ελαστικά. Δεν σταματάμε την προσπάθεια να βελτιώσουμε την κατάσταση, διότι όταν οι οδηγοί και οι ομάδες θα έχουν την δυνατότητα να ασκήσουν μεγαλύτερη πίεση στα ελαστικά, θα παρατηρηθεί μεγαλύτερη φθορά.»

 

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
13
Shares
Previous Article

MotoGP: Οι ημερομηνίες των παρουσιάσεων των ομάδων

Next Article
Ogier Shakedown

Rally Μόντε Κάρλο - Shakedown: Αποκαλυπτήρια με Ogier

Related Posts