Σύντομη αναμένεται να είναι όπως όλα δείχνουν η παρουσία των υβριδικών κινητήρων στο WRC, καθώς αναμένεται η κατάργησή τους από την νέα σεζόν ελέω του υψηλού κόστους επισκευής.
Το υψηλό κόστος επισκευής των υβριδικών κινητήρων, οδήγησε την διοργανώτρια αρχή στην κατάργηση τους από την νέα σεζόν, μόλις τρία χρόνια μετά την είσοδο τους στο WRC. Αυτό ήταν το φινάλε σε ένα επεισοδιακό σίριαλ το οποίο διήρκησε εννέα μήνες. Οι συζητήσεις εντάθηκαν εκ νέου, μετά την αλλαγή των οδηγιών χρήσης της υβριδικής μονάδας ισχύος, από τον προμηθευτή ελέγχου.
Η απόφαση αυτή ήταν προ των πυλών πριν το Rally Κεντρικής Ευρώπης. Το μέλλον των υβριδικών κινητήρων, συζητήθηκε σε σύσκεψη που έλαβε χώρα σήμερα και στην συνέχεια υπήρξε ηλεκτρονική ψηφοφορία. Από όλα αυτά βγήκε όπως όλα δείχνουν λευκός καπνός καθώς αποφασίστηκε η κατάργηση τους από το νέο έτος. Επίσημες ανακοινώσεις δεν έχουν υπάρξει προς το παρόν, κάτι που πιθανότατα θα συμβεί στην επόμενη συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. Αυτή είναι προγραμματισμένη να διεξαχθεί μετά το πέρας των επιμέρους παγκοσμίων πρωταθλημάτων και πριν την απονομή των επάθλων στις 11 Δεκεμβρίου στο Κιγκάλι της Ρουάντα.
Αρχικά οι ομάδες ήταν αντίθετες σε αυτές τις αλλαγές, με αποτέλεσμα οι ισχύοντες κανονισμοί να παραμείνουν για τα επόμενα δύο χρόνια (2025-2026). Το ζήτημα των υβριδικών κινητήρων ωστόσο επανήλθε εκ νέου στο προσκήνιο τον περασμένο Σεπτέμβριο στο Rally Ακρόπολις. Οι νέοι κανονισμοί προβλέπουν ότι αν η υβριδική μονάδα ισχύος 130 κιλοβάτ, υποστεί τρία σφάλματα κρούσης άνω των 15G η ένα άνω των 25G, πρέπει να αποσυναρομολογηθεί και να σταλεί πίσω στον προμηθευτή, με την επισκευή να διαρκεί μήνες. Με το παλαιό πλαίσιο κανόνων αυτοί οι κινητήρες μπορούσαν να επαναρυθμιστούν επί τόπου κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify