Κλήθηκε να κατεβάσει ρυθμό ο Verstappen προς το τέλος του αγώνα

O Max Verstappen εγκατέλειψε τις όποιες σκέψεις είχε για έναν πολύ γρήγορο ρυθμό προς το τέλος του αγώνα στα νέα του ελαστικά, έτσι ώστε να προστατέψει τον κινητήρα του για τους εναπομείναντες αγώνες.

Μετά από ένα εξαιρετικό ξεκίνημα ο Ολλανδός κατάφερε να βρίσκεται στην πρώτη θέση του αγώνα για αρκετό διάστημα. Αυτό συνέβη χάρη στο τεράστιο stint που είχε ο ίδιος με τη μαλακή γόμα. Με τους γύρους να περνάνε ο Verstappen μπήκε στα pits για αλλαγή ελαστικών. Με μόλις 12 γύρους να απομένουν ο οδηγός της Red Bull είχε πλέον το πάνω χέρι.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Christian Horner, ζήτησε από τον Verstappen να μην πιέσει πολύ, έτσι ώστε να προστατέψει τον κινητήρα του:

«Ήταν κρίμα πραγματικά, επειδή ήταν υποχρεωτικό να κάνει pit stop. Οι υπόλοιπες γόμες ήταν αρκετά ‘εύθραυστες’, οπότε κάναμε το pit stop όσο πιο αργά γινόταν. Όμως είχαμε δει λίγο πριν πως οι υπόλοιποι είχαν αρχίσει να ροκανίζουν τη διαφορά από εμάς.

«Σε εκείνο το σημείο βρισκόμασταν αρκετά πίσω από τον Raikkonen έτσι ώστε να επιχειρήσουμε το οτιδήποτε, οπότε το θέμα ήταν αφού πήραμε ποινή για αλλαγή κινητήρα σε αυτόν τον αγώνα, ας τον προστατέψουμε για τους επόμενους.»

Το απίστευτα εκρηκτικό ξεκίνημα του Ολλανδού στο GP Ρωσίας, υποδεικνύει πως η Red Bull είχε το μονοθέσιο να δώσει μάχη με τις Mercedes και Ferrari, αλλά οι ποινές που δέχτηκαν περιόρισαν τον αγώνα τους, όπως τόνισε και ο Horner:

«Θεωρώ πως είχαμε ένα αρκετά ανταγωνιστικό μονοθέσιο σε αυτόν τον αγώνα. Θα ήμασταν μέσα στα πράγματα και φυσικά στην αρχή του αγώνα όπως όλοι βρίσκουν τον ρυθμό τους σε σχέση με τους άλλους.

«Το μονοθέσιο ήταν πολύ καλό με τα ελαστικά του σήμερα. Δεν υπήρξε κάποιο σημάδι blistering στα μαλακά ελαστικά για εμάς, και θα ήταν πολύ καλό εάν ξεκινούσαμε στις κανονικές μας θέσεις στο grid. Καταφέραμε όμως ένα αρκετά καλό αποτέλεσμα και φρέσκους κινητήρες για τους εναπομείναντες πέντε αγώνες.»

Κι έκλεισε, λέγοντας:: «Είμασταν περισσότερο ανταγωνιστικοί από όσο πιστεύαμε σήμερα. Πιστεύω θα μπορούσαμε να βρισκόμασταν πάνω από τις Ferrari χθές.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

About The Author

mm
Συνιδρυτής / Υπεύθυνος Επικοινωνίας

Πτυχιούχος τμήματος Ιστορίας και Εθνολογίας. Αγάπη για τα Motorsport και κυρίως την F1. Συνιδρυτής, Υπεύθυνος Επικοινωνίας και αρθρογράφος του TotalRacing.gr από το 2011.