Κοντά στην εγκατάλειψη βρέθηκε ο Hamilton στη Βραζιλία

Κοντά στο να εγκαταλείψει με θέμα στον κινητήρα βρέθηκε στο Βραζιλιάνικο GP o Lewis Hamilton.

Στον 28ο γύρο, οι άνθρωποι της Mercedes ενημέρωσαν τον επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff, πως ο κινητήρας στο μονοθέσιο του Hamilton θα άντεχε για ακόμη έναν γύρο.

Ο Αυστριακός μίλησε για αυτές τις δύσκολες στιγμές μετά το πέρας του αγώνα:

«Έχουμε ανθρώπους για τον κινητήρα και εδώ, και στη βάση μας. Έχουν σχεδόν 10 κανάλια ανοιχτά, και αυτό που μπορούσα να ακούσω στο κανάλι που μιλούσαν όλοι ήταν ‘Lewis Hamilton, προσδοκώμενη αστοχία κινητήρα. Θα καταρρεύσει στον επόμενο γύρο.’

«Ανέβασα τον ήχο και είπα ‘Με συγχωρείτε, πώς;’. Και είπαν ‘Ναι, έχουμε μεγάλο θέμα με τη μονάδα ισχύος, θα αστοχήσει στον επόμενο γύρο.’

«Αλλά δεν έγινε αυτό και είπα ‘Όταν έχετε ένα λεπτό, πείτε μου τι συμβαίνει’. Και απάντησαν ‘Η εξάτμιση είναι έτοιμη να αστοχήσει, και ξεπερνάμε τα όρια στη θερμοκρασία.’ 

«Και είπα ‘Πώς το επιδιορθώνουμε αυτό;’. Τότε, άρχισαν να σβήνουν τον κινητήρα. Οι θερμοκρασίες έπεσαν από τους 1000 βαθμούς Κελσίου στους 980, αλλά και πάλι ήταν πολύ ψηλά! Ήταν πραγματικά άσχημο.»

Ο ίδιος παραδέχτηκε πως εξεπλάγη όταν είδε το μονοθέσιο να τερματίζει κανονικά:

«Ένας Θεός ξέρει πώς μπορείς να διορθώσεις χαλασμένο hardware και να πρέπει να τερματίσεις κιόλας. Αυτός ο αγώνας ήταν σκέτος εφιάλτης μέχρι την καρώ σημαία, και όλα ηρέμησαν.»

Από τη μεριά του, ο Hamilton δήλωσε πως καταλάβαινε απόλυτα το πρόβλημα, ενώ βρισκόταν σε συνεχή επικοινωνία με τους μηχανικούς για να μπορέσει να τερματίσει με ασφάλεια:

«Μπορούσα να το νιώσω. Προφανώς οδηγώ αυτόν τον κινητήρα από την αρχή και ξέρω σχεδόν τα πάντα για αυτόν και για το πώς αντιδρά, κάθε σημείωση για αυτόν τον κινητήρα την ξέρω απ’έξω. Ήταν ΟΚ στην αρχή, αλλά μετά άρχισα να νιώθω κάτι -δεν μπορώ να σκέφτομαι κι αρνητικά ή να ανησυχώ- κι έμεινα συγκεντρωμένος και προσπάθησα να κάνω λίγο παραπάνω lift and coast,  να πατάω λιγότερο το γκάζι, ίσως και στο μισό, για να βεβαιωθώ ότι θα είμαι ήρεμος όσο ο κινητήρας κάνει τη δουλειά του.»

Και συνέχισε:

«Οι παλμοί μου πρέπει να είχαν φτάσει του 190. Σε εκείνους τους τελευταίους γύρους προσπαθούσα να κρατηθώ με ένα μονοθέσιο που ήδη δυσκολευόταν με τα ελαστικά, ώστε να κρατήσω πίσω τη Red Bull -που ήταν πολύ ταχύτερη-, και να μην μπει στο DRS.»

Διαβάστε το έβδομο τεύχος του TotalMAG

Τέλος, όταν ρωτήθηκε για το αν αυτός ο κινητήρας ήταν να τρέξει και στο Άμπου Ντάμπι, ο ίδιος απάντησε: «Δεν έχω σκεφτεί τόσο μετά! Δεν είμαι βέβαιος. Πιθανότατα, ναι.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

About The Author

mm
Αρχισυντάκτης

Δημοσιογραφία η τρέλα μου, τα motorsport η αγάπη μου. Σπουδάζω στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και γράφω στο totalracing.gr τα τελευταία 6 χρόνια.