Liberty Media και FIA αποφάσισαν αλλαγές για το 2019

Albert Park, Melbourne, Australia. Sunday 25 March 2018. Lance Stroll, Williams FW41 Mercedes. Photo: Glenn Dunbar/Williams ref: Digital Image _X4I9667

Ακόμη δεν ξεκίνησε το 2018, κι όμως Liberty Media και FIA συμφώνησαν σε πέντε αλλαγές για τους τεχνικούς κανονισμούς του 2019.

Οι προεργασίες για το 2019 ξεκίνησαν από τώρα, με τους δύο βασικούς φορείς της Formula 1 να συμφωνούν σε μία σειρά αλλαγών στον σχεδιασμό των μονοθέσιων της νέας σεζόν.

Σε πρώτη φάση, θεσπίστηκαν τα 80 κιλά ως το βάρος του κάθε οδηγού μαζί με το κάθισμά του, καθώς κι η υποχρεωτική προσθήκη έρματος, σε περίπτωση που δε φτάνει αυτό το όριο. Έτσι, πιο βαρείς οδηγοί, όπως ο Ricciardo ή o Hulkenberg, δεν θα έχουν μειονέκτημα έναντι των ελαφρύτερων συναδέλφων τους.

Στη συνέχεια, ελήφθησαν αποφάσεις για την αύξηση του διαφημιστικού χώρου πάνω στα μονοθέσια, με την απαγόρευση των σχισμών στα endplates των πίσω αεροτομών, ενώ πλέον οι μορφοποιητές αέρα στις εμπρός αεροτομές θα μπορούν να βρίσκονται 10 εκατοστά πιο μπροστά.

Έπειτα, η FIA θέλει να γίνονται ακόμα πιο εντατικά crash test στα ρύγχη των μονοθέσιων, ώστε να διασφαλιστεί πως θα αντέξουν σε μία σοβαρή σύγκρουση, κάτι που έκρινε πως δεν έγινε επαρκώς στην περίπτωση της εκκίνησης στη Σιγκαπούρη πέρυσι, και συγκεκριμένα με τις μύτες των Ferrari.

Τέλος, η Ομοσπονδία απέρριψε την ιδέα περί αλλαγής του halo ως ένα βαθμό, ώστε να είναι πιο όμορφο αισθητικά.

Προτάσεις για αύξηση των προσπεράσεων

Πέραν των άνωθι αλλαγών, η FIA σε συνεργασία με τη Liberty ψάχνουν τρόπους για να αυξηθούν και τα προσπεράσματα το 2019, μετά τις αυξημένες ανησυχίες που προέκυψαν από τον αγώνα της Αυστραλίας.

Αν και συγκλήθηκε έκτακτη συνάντηση για το Μ. Σάββατο, ήδη έχουν γίνει ορισμένες προτάσεις για την αύξηση των προσπεράσεων τη νέα σεζόν.

Μία ομάδα αεροδυναμιστών, με επικεφαλής των πάλαι ποτέ σχεδιαστή της Williams, Jason Sommerville, έχει καταθέσει τέσσερις προτάσεις, όπως αναφέρει και το ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport.

Αρχικά, εξετάζεται το ενδεχόμενο απλούστευσης της εμπρός και πίσω αεροτομής, ενώ για την πίσω πτέρυγα γίνεται λόγος ακόμα και για επιπλάτυνση του βασικού πτερυγίου, ώστε να αυξηθεί το effect που έχει το DRS όταν ανοίγει.

Μάλιστα, υπήρξε και η πρόταση για την επιστροφή σε μία φιλοσοφία ground effect σχεδιασμού, κάτι που χαρακτήριζε το σπορ τη δεκαετία του 1970 και του 1980.

Παρόλα αυτά, είναι σημαντικό οποιαδήποτε αλλαγή να επισημοποιηθεί ως τις 30 Απριλίου, καθώς τότε είναι και η προθεσμία για τις διαφοροποιήσεις των κανονισμών της επόμενης σεζόν. Αν δεν επιτευχθεί συμφωνία ως τότε, μετά θα πρέπει όλες οι ομάδες να αποφασίσουν ομόφωνα, πράγμα αρκετά δύσκολο.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Επιστρέφουν για το Μονακό τα grid girls

Next Article

TravelRacing | GP Μπαχρέιν: Ταξίδι στη χώρα των «δύο θαλασσών»

Related Posts