Marquez – Το βάθρο; Δύσκολη υπόθεση!

Ο Marc Marquez λέει ότι περιμένει να έχει δύσκολο έργο για την κατάκτηση του βάθρου στο Ιταλικό Grand Prix, αφού κατετάγη μόλις τέταρτος στις κατατακτήριες δοκιμές του Mugello.

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής θα εκκινήσει τον αγώνα της Κυριακής απ’ την κορυφή της δεύτερης σειράς, αφού οι Valentino Rossi, Maverick Vinales και Andrea Iannone ήταν ταχύτεροι από αυτόν στις Q2.

Και ενω ο Rossi πήρε την pole αφού ακολούθησε τον Vinales, ο Marquez περιμένει ότι και οι δύο αναβάτες θα είναι σε θέση να έχουν ταχύτατο ρυθμό και στον αγώνα.

“Παρακολουθούσα τα ελεύθερα δοκιμαστικά και είδα ότι ο Vinales έκανε τον καλό του χρόνο πίσω απ’ τον Valentino, μετά έγινε το αντίθετο (στις Q2),” είπε ο Marquez.

“Φαίνεται ότι μίλησαν και το οργάνωσαν, αλλά στο τέλος της μέρας όλοι κάνουν τη στρατηγική τους και εγώ έκανα τον καλύτερο μου γύρο μόνος μου, επειδή θεωρώ ότι αυτό είναι το καλύτερο για τον αγώνα.

“Ειλικρινά, ο Valentino και μόνος του έχει καλό ρυθμό, επίσης καλό ρυθμό έχουν και οι Vinales, Iannone και ο Lorenzo. Έτσι θα είναι δύσκολη υπόθεση το βάθρο, αλλά θα το προσπαθήσουμε.”

Αστάθεια στο πίσω μέρος

Παρ’ όλο που η αδυναμία της Honda στην επιτάχυνση δεν αποδείχτηκε μεγάλο μειονέκτημα στο Mugello, όπως έγινε στον προηγούμενο γύρο του Le Mans, ο Marquez εξηγεί ότι αυτό το πρόβλημα του κοστίζει χρόνο στους πολλούς γύρους.

“Η Ducati στην ευθεία είναι πραγματικά πολύ γρήγορη, αυτό το γνωρίζαμε ήδη, αλλά ειδικά με τις Suzuki και Yamaha χάνουμε χρόνο στα κομμάτια με έντονη επιτάχυνση,” είπε ο Ισπανός.

“Εδώ δεν είναι όπως το Le Mans, αλλά ένα δέκατο, ακόμα μισό και ακόμα ένα δέκατο… χάνουμε πολύ λόγω του ότι δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όλη την δύναμη, επειδή έχουμε αστάθεια στο πίσω μέρος.

Και πρόσθεσε: “Στο Le Mans δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε όλη τη δύναμη, πρέπει να την μειώσουμε ώστε να μην σηκώνεται ο μπροστινός τροχός. Εδώ το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η σταθερότητα στις εξόδους.

“Αν θέλουμε να κερδίσουμε αυτή τη σταθερότητα, τα ηλεκτρονικά δεν μπορούν να βοηθήσουν. Πρέπει να μειώσουμε τη δύναμη ώστε η μοτοσυκλέτα να γίνει πιο ομαλή.”

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Τυχερός νιώθει ο Rossi

Next Article

Rally Πορτογαλίας - 3η Ημέρα - 2ο Loop - Οδεύει προς την νίκη ο Meeke

Related Posts