Με ίδιο σχεδιασμό στον κινητήρα της η Honda και για το 2019

Ο τεχνικός διευθυντής της Honda F1, Toyoharu Tanabe, δήλωσε ότι για το 2019 δεν θα υπάρξουν αλλαγές στη σχεδίαση της μονάδα ισχύος τους, παρά την συνεργασία με την Red Bull

H Honda επέστρεψε το 2015 στην Formula 1 με την McLaren, κάνοντας σταθερά βήματα βελτίωσης το 2016. Ωστόσο, το 2017 άλλαξε το concept της μονάδας ισχύος της και η αξιοπιστία έπεσε κατακόρυφα. Το 2018, την βρήκε να προμηθεύει μονάδες ισχύος στην Toro Rosso, όπου και αύξησε και την αξιοπιστία της αλλά και την απόδοση της.

«Μπορούμε να παραμείνουμε το την τωρινή σχεδίαση, ή το concept, της μονάδας ισχύος,» δήλωσε ο Tanabe.

«Δεν ξέρουμε ακριβός ποιο είναι το όριο γιατί δεν έχουμε φτάσει σε υψηλό επίπεδο αλλά είχαμε ξεκινήσει με άλλο concept και αλλάξαμε το 2017.

«Μάθαμε κάποια πράγματα νωρίτερα, μετά το αλλάξαμε. Το 2018, συνεχίσαμε με το ίδιο concept και αυξήσαμε την απόδοση και την αξιοπιστία. 

«Αυτή την στιγμή πιστεύουμε ότι αυτή η αλλαγή του concept δεν ήταν λάθος. Ήταν βολική. Θέλουμε να συνεχίσουμε με αυτό το concept και να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε.»

Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο ομάδες της Red Bull θα βοηθήσει αρκετά την Honda σε τεχνικό επίπεδο, αφού οι δύο ομάδες θα έχουν επαφή, και θα δίνουν πιο πολλά και πιο σωστά δεδομένα στην Ιαπωνική εταιρία:

«Όταν αλλάζεις τον σχεδιασμό της μονάδας ισχύος είναι δύσκολο να είναι αξιόπιστη. Εξαρτάται από το επίπεδο της σχεδίασης, αλλά πιστεύω ότι πρέπει να συνεχίσουμε με το τωρινό concept. Έχουμε μία νέα ομάδα, ένα νέο σχεδιαστικά μονοθέσιο.

«Είναι λίγο πιο εύκολο να συνεχίσουμε με αυτό το concept, επειδή όλες οι λεπτομέρειες για την τοποθέτηση στο μονοθέσιο υπάρχουν ήδη.

«Η Toro Rosso και η Red Bull έχουν μεταξύ τους επικοινωνία και αυτό το κάνει εύκολο για την Red Bull επειδή η Toro Rosso ξέρει την μονάδα ισχύος.

«Μπορούν να μιλήσουν μεταξύ τους για κάποιο πρόβλημα ή κάποια ανησυχία από την μεριά του σασί, και μετά να μιλήσουν με εμάς.

«Αν είχαμε εντελώς νέο concept, ή αρκετά αναβαθμισμένη σχεδίαση, θα απαιτούσε αρκετά περισσότερη δουλειά.»

Πηγή: motrsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.