Με νέο κινητήρα η M-Sport στο Rally Κροατίας

Gus Greensmith (GB) and Elliott Edmondson (GB) of team M-Sport Ford WRT are seen racing during the World Rally Championship Finland in Rovaniemi, Finland on 28,February // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // SI202102280056 // Usage for editorial use only //

Η M-Sport θα συμμετάσχει στο Rally Κροατίας με ένα νέο specification του κινητήρα της, ο οποίος αρχικά προοριζόταν για την περασμένη σεζόν.

Η πανδημία οδήγησε σε μεταβολές στο πρόγραμμα του 2020 και έτσι το Fiesta δεν είδε τον νέο κινητήρα να τοποθετείται στο engine bay του, κάτι που κανονικά θα γινόταν στο Rally Αργεντινής. Πλέον όμως όλα είναι έτοιμα και έτσι η ομάδα θα εισάγει τον κινητήρα στον ερχόμενο αγώνα.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Malcolm Wilson, δήλωσε σχετικά στο DirtFish.com:

«Ο κινητήρας είναι ένα καλό βήμα. Η δουλειά έχει εστιάσει κυρίως στο σύστημα ψεκασμού και στην κεφαλή του κυλίνδρου. Υπάρχει περισσότερη ισχύς πλέον, περισσότερη στις υψηλότερες στροφές, αλλά σίγουρα δεν θα ξεκινήσω να μιλώ με αριθμούς. Για να το πω αλλιώς, οι οδηγοί είναι πολύ χαρούμενοι.»

Το νέο specification δοκιμάστηκε στις αντίστοιχες περιόδους δοκιμών πριν τα rally του Monte Carlo και της Φινλανδίας, ενώ επί αυτού τοποθετήθηκε και ο Teemu Suninen:

«Έχει ωραία αίσθηση, μπορείς να αισθανθείς την διαφορά με την ισχύ – ήταν ωραίο να το έχεις αυτό στην δοκιμή, αλλά θα είναι πολύ ωραίο να το έχεις στο rally.»

Οι αναβαθμίσεις κατά την φετινή σεζόν είναι σημαντικές, καθώς τα αυτοκίνητα του 2022 (Rally1) θα χρησιμοποιούν τους φετινούς κινητήρες ως βάση για τα υβριδικά powertrain τους, με τις ομάδες να έχουν διορία μέχρι και τον Ιούλιο, ώστε να υλοποιήσουν όποιες αλλαγές θέλουν. Παρά την βελτίωση όσον αφορά τις επιδόσεις, ο Wilson επιβεβαίωσε ότι αυτό το specification δεν θα είναι το τελευταίο πριν το 2022:

«Υπάρχουν και άλλα πράγματα που θα έρθουν. Το ομολογκάρισμα «κλειδώνει» τον Ιούλιο, οπότε, ναι, υπάρχει ακόμα κάποια δουλειά που μπορεί να γίνει σε αυτόν τον κινητήρα – υπάρχει σημαντική δουλειά στα των εσωτερικών μερών που έρχεται.»

«Θα έλεγα ότι αυτό που έχουμε τώρα είναι η μισή δουλειά που έχουμε προγραμματίσει για τον κινητήρα που θα αποτελέσει την βάση μας για το υπόλοιπο μισό της φετινής σεζόν και την εποχή των Rally1.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
13
Shares
Previous Article

F1: Το πρόγραμμα του Bahrain Grand Prix (+video)

Next Article

Επίσημο: Επιστρέφει το Rally Ακρόπολις στο WRC

Related Posts