Με σκληρά λόγια μίλησε ο Meeke για την συνεργασία του με την Citroen

Ο Kris Meeke σε συνέντευξη του στο Γαλλικό περιοδικό Autohebdo, μίλησε με πολύ σκληρά λόγια για την πρώην ομάδα του.

Ο Βόρειοιρλανδός έφυγε κακήν κακός από την Γαλλική ομάδα μετά και την έξοδο που είχε στο Rally Πορτογαλίας φέτος. Πλέον έχει υπογράψει με την ομάδα της Toyota για το 2019, και έχει ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές με το Yaris WRC στην Φινλανδία.

«Αυτό που με πείραξε πιο πολύ ήταν ο τρόπος που μου ανακοίνωσαν την απόφαση τους, καθώς και οι λέξεις που χρησιμοποίησαν.»

Μετά την ανάγνωση του email που του έστειλε η Citroen, επικράτησε «μεγάλη σιωπή», ενώ στην συνέχεια «έβγαλε την οικογένεια του έξω για φαγητό και συζήτηση.»

«Αυτό συμβαίνει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό: μόνο ένα τηλεφώνημα μπορεί να ξεκινήσει τα πάντα, και μερικές γραμμές μπορούν να καταστρέψουν τα πάντα.»

Ο Meeke έμεινε εκτός bucket στο Rally Πολωνίας το 2017, και ζήτησε από την ομάδα να λυθεί το θέμα φιλικά, αλλά η ομάδα το αρνήθηκε.

«Η συμπεριφορά του αυτοκινήτου με επηρέασε, όπως και η απραξία όταν ήταν να φέρουμε τις λύσεις. Πριν 11 μήνες, όταν έμεινα εκτός Rally Πολωνίας, πρότεινα στην ομάδα να λύσουμε το θέμα φιλικά, που ήταν ένας πρώιμος όρος στο συμβόλαιο μας. Οι επικεφαλής της ομάδας αρνήθηκαν. Γι’αυτό, τον Μάιο του 2018, ο τρόπος που το έκαναν με ξάφνιασε πάρα πολύ. Μετά από αυτή στην ανακοίνωση είπα στον εαυτό μου να μην μιλήσω γι’αυτό. Να μείνω σιωπηλός για αρκετό καιρό.»

Στην συνέχεια ο Meeke δήλωσε ότι είχε επαφές τόσο με τον Malcolm Wilson, τον Tommi Makinen αλλά και τον Alain Penasse της Hyundai.

«Όλοι μου απάντησαν. Βρέθηκα να έχω αρκετές προτάσεις. Είχα τρεις προτάσεις για το WRC και μία ακόμα για κάτι άλλο. Αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να σκεφτώ καλύτερα τι είχε γίνει το Μάιο, όπου οι λέξεις οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν  για να με ξεφορτωθούν, να καταστρέψουν την προσωπικότητα μου, να τελειώσουν την καριέρα μου. Αν όλα όσα έγραψαν ήταν αλήθεια θα είχαν τελειώσει την καριέρα μου ως οδηγός. Αλλά οι προτάσεις που είχαν στην συνέχεια με έκαναν να πιστέψω το αντίθετο.»

Όταν του ζητήθηκε να περιγράψει την συμπεριφορά του C3 WRC, απάντησε: «Μπορώ μόνο να μιλήσω για αυτά που έζησα, έτσι δεν μπορώ να πω για την νέα έκδοση που παρουσιάστηκε στην Φινλανδία τον Αύγουστο που μας πέρασε. Βασικά, κάτι ήταν λάθος με την σχεδίαση του C3 WRC. Η διόρθωση αυτής της ανωμαλίας εξαρτάται από τον άνθρωπο που είναι υπεύθυνος για την εξέλιξη του αυτοκινήτου. Προσωπικά δεν μπορώ να ρίξω την ευθύνη στο ίδιο το αμάξι. Είναι ευθύνη του προσωπικού να καταλάβει τι πρέπει να αλλαχτεί… και να το κάνει. Ήταν οι κατάλληλοι άνθρωποι στις θέσεις που έπρεπε; Πόσο περιορισμός υπήρχε στο budget; Η απάντηση δεν μου δόθηκε ποτέ.»

Στην συνέχεια της συνέντευξης ρωτήθηκε για το αν μπόρεσε ως πρώτος οδηγός εξέλιξης να επηρεάσει την εξέλιξη του αυτοκινήτου.

«Έκανα αυτή την ερώτηση στον εαυτό μου αρκετές φορές σκεπτόμενος πως αλλιώς θα μπορούσαν να έχω συμπεριφερθεί. Πρώτον, δεν ήμουν ο πρώτος οδηγός εξέλιξης. Ήμουν ο μοναδικός, χωρίς να έχω κανέναν για να μοιραστώ τις σκέψεις μου. Πριν 10 χρόνια η Citroen εξέλιξε το C4 WRC, και σε κάθε τεστ, υπήρχε ένα Xsara WRC για να γίνουν οι συγκρίσεις. Για αρκετό καιρό ο Loeb δεν ήταν ικανοποιημένος με την συμπεριφορά του C4 WRC, και κάθε φορά το Xsara WRC ήταν εκεί να να υπενθυμίζει πως είναι ένα καλό rallycar της Citroen. Το ίδιο έγινε και με την εξέλιξη του DS3 WRC, σε κάθε τεστ υπήρχε και το C4 WRC. Σε αντίθεση, στο πρώτο τεστ του C3 WRC, αλλά και στα υπόλοιπα, δεν εμφανίστηκε κανένα DS3 WRC. ‘Έλλειψη χρημάτων’, ρώτησα. Το φθινόπωρο του 2017, ενάμιση χρόνο μετά το ξεκίνημα της εξέλιξης του C3 WRC, στις δοκιμές πριν το Rally Ισπανίας, έκπληξη: ένα DS3 WRC εμφανίστηκε. Ο Loeb είχε πάει για δοκιμές, για πρώτη φορά με το C3 WRC. Ακόμα θυμάμαι τα πρώτα του λόγια: ‘καθόλου άσχημα, αλλά δεν νιώθω να είμαι συνδεδεμένος με τον δρόμο’.»

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Διαβάστε το έβδομο τεύχος του TotalMAG

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.