Ο Lucas Di Grassi πήρε στο νήμα μια απίθανη νίκη στο ePrix που έγινε στο Autodromo Hermanos Rodriguez της Πόλης του Μεξικού. Μαζί του στο βάθρο ανέβηκαν οι Da Costa, Mortara, διακοπή για 25 λεπτά και πολλά ακόμη συμβάντα.

Μπροστά στις κατάμεστες κερκίδες της μεξικάνικης πίστας ξεκίνησε το 4ο ePrix της χρονιάς, με τον Pascal Wehrlein στην pole position και τον Lucas Di Grassi μαζί του στην πρώτη σειρά. Massa και Rowland ακολουθούσαν, ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Sam Bird, ξεκινούσε τελευταίος.

Στην εκκίνηση ο Wehrlein ξεκίνησε πολύ καλά και κράτησε την πρώτη θέση, όμως πίσω του έγινε χαμός. ο Rowland βούτηξε στα φρένα της πρώτης στροφής από την τέταρτη θέση κι ανέβηκε δεύτερος, ενώ ο Massa έπεσε στην έκτη θέση, πίσω από τους Buemi και Da Costa.

Οι μάχες ήταν τρομερές, αλλά δυστυχώς όχι καθαρές. Στην προσπάθειά του να περάσει τον Vergne, o Piquet κοπάνησε πάνω του, στη συνέχεια χτύπησε στον τοίχο αλλά και στο μονοθέσιο του Sims. Ο Βραζιλιάνος έμεινε στο μονοθέσιο, με το ιατρικό επιτελείο να επιστρατεύεται και τους αγωνοδίκες να βγάζουν την κόκκινη σημαία.

O οδηγός της Jaguar οδηγήθηκε προληπτικά στο ιατρικό κέντρο της πίστας για τις απαραίτητες εξετάσεις, όμως ευτυχώς ήταν καλά στην υγεία του.

Μετά από διακοπή περίπου 25 λεπτών το pitlane άνοιξε και πάλι, με το Safety Car να μένει για 2 γύρους στην πίστα προτού αποχωρήσει και τον αγώνα να ξεκινάει κανονικά. Ο Wehrlein κράτησε πάλι με άνεση την πρώτη θέση, όμως ο Di Grassi ήταν πολύ κοντά στον Rowland, όπως κι ο πέμπτος Da Costa στον Buemi.

O Πορτογάλος της BMW επιτέθηκε με μανία στον Ελβετό της Nissan, όμως ο δεύτερος κάλυψε τη γραμμή του κι έμεινε μπροστά.

Σε εκείνο το σημείο έγιναν γνωστές  οι επιλογές της ψηφοφορίας για το Fanboost, με τον Vandoorne να παίρνει την πλειονότητα των ψήφων και τους Abt, Di Grassi, Da Costa και Buemi.

H διαφορά ανάμεσα στους πρώτους 3 οδηγούς έμενε σταθερή για αρκετή ώρα, ενώ πιο πίσω οι Bird και Abt προσπαθούσαν να καλύψουν το χαμένο έδαφος μετά την κακή εμφάνιση τους στις κατατακτήριες δοκιμές.

Παράλληλα ο Jose Maria Lopez δέχτηκε 2 ποινές από τους αγωνοδίκες καθώς χρησιμοποίησε μεγαλύτερη ισχύ από το επιτρεπτό και υπερέβη το όριο ταχύτητας στο pitlane. Ποινή δέχτηκε κι ο Stoffel Vandoorne, γιατί χρησιμοποίησε λανθασμένα το Fanboost.

Άσχημα εξελίχθηκε ο αγώνας για τον Jean Eric Vergne, που παρότι συνέχισε κανονικά μετά τη σύγκρουσή του με τον Piquet, είχε νέα επαφή με την έτερη Jaguar του Mitch Evans πέφτοντας στην 17η θέση.

Μπροστά, ο Wehrlein κρατούσε το προβάδισμα από τον Rowland, ενώ με τη βοήθεια του Fanboost οι Buemi και Da Costa έφτασαν στο πίσω μέρος του μονοθεσίου του Di Grassi. Οι πρώτοι 5 οδηγοί είχαν διαφορά 2,5 δευτερολέπτων στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα κι όλα έδειχναν πως θα είχαμε ένα επικό φινάλε.

Με όλους τους οδηγούς να έχουν στη διάθεση τους άλλη μια χρήση του attack mode, o Di Grassi εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι η ενεργοποίηση του συστήματος γίνεται εκτός γραμμής, επιτέθηκε στον Rowland και πέρασε στη δεύτερη θέση.

Αμέσως έκλεισε τη διαφορά του από τον Wehrlein κι άρχισε να πιέζει τον Γερμανό, ο οποίος πάντως κράτησε τη γραμμή του κι έμεινε μπροστά. Όμως με τη διακοπή, οι υπολογισμοί των ομάδων για τη διάρκεια της μπαταρίας δεν ήταν αρκετές.

Στη Nissan οι Rowland και Buemi δεν τη χρησιμοποίησαν σωστά κι έμειναν εκτός μάχης, ενώ ο Wehrlein ήταν στο όριο μέχρι και τον τελευταίο γύρο. Ο Di Grassi έκανε αλλεπάλληλες προσπάθειες να περάσει και τελικά τα κατάφερε με τον πιο απίστευτο τρόπο. Πέρασε στα τελευταία μέτρα του αγώνα, παίρνοντας την καρό σημαία κυριολεκτικά στο νήμα, με μια απίστευτη μανούβρα.

Σε ένα από τα πιο ανατρεπτικά φινάλε όλων των εποχών ο Lucas Di Grassi πήρε μια απίστευτη νίκη στο ePrix της Πόλης του Μεξικού!

Ο Wehrlein ενώ έχασε τη νίκη, δέχτηκε ποινή 5 δευτερολέπτων γιατί έκοψε ένα σικέιν στην άμυνα του απέναντι στον Di Grassi κι έμεινε έκτος. Στο βάθρο ανέβηκαν οι Da Costa και Mortara, ενώ οι D’Ambrosio και Lotterer ολοκλήρωσαν την πρώτη πεντάδα.

Επόμενο ePrix στις 10 Μαρτίου από την πόλη του Χονγκ Κονγκ

Αναλυτικά η κατάταξη του συναρπαστικού ePrix της Πόλης του Μεξικού:

 

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles