Monaco ePrix – Αγώνας: Πρίγκιπας ο Buemi

Sébastien BUEMI (che), ENAULT E.DAMS 9 .QUALIFICATION, during FIA Formula E ePrix Berlin, May 21 2016 (Round 8), Germany. Photo : Jérôme Cambier

Μετά από έναν συναρπαστικό αγώνα ο Sebastien Buemi αναδείχθηκε νικητής στο ePrix που έγινε στους δρόμους του Μονακό. Μαζί του στο βάθρο οι Di Grassi-Heidfeld.

Στο ηλιόλουστο πριγκιπάτο όλα ήταν έτοιμα για την εκκίνηση, με τον Sebastien Buemi να ξεκινάει από την pole, μπροστά από τον μεγάλο του αντίπαλο Lucas Di Grassi.

Όταν έσβησαν τα φώτα, ο Γάλλος της Renault έφυγε εξαιρετικά κι έστριψε πρώτος στη στενή πρώτη στροφή, ενώ ο Βραζιλάνος της Abt, φύλαξε την δεύτερη θέση από τον Piquet που τον απειλούσε. Οι επαφές στην πρώτη στροφή ήταν αρκετές με τον Maro Engel να είναι ο μεγάλος χαμένος, χάνοντας την πέμπτη θέση από τον Heidfeld, που κινήθηκε έξυπνα από την εξωτερική.

O κάτοχος του τίτλου ήταν άπιαστος στους πρώτους γύρους, γράφοντας συνεχόμενους ταχύτερους γύρους, δεν άργησε να ανοίξει τη διαφορά από τον Di Grassi. Πιο πίσω Bird και Rosenqvist είχαν τη δική τους μάχη για την έβδομη θέση. Αυτή έληξε άδοξα, καθώς ο Bird έχασε τον έλεγχο και χτύπησε στον τοίχο και διέλυσε την ανάρτηση της Virgin.

Τα προσπεράσματα ήταν ελάχιστα στο στενό σιρκουί δρόμου, αλλά οι μάχες ήταν αρκετές. Μεγαλύτερη εξ αυτών του Engel με τον Rosenqvist, αλλά και του Abt με τον Frijns, την οποία κέρδισε ο Γερμανός με ένα εκπληκτικό προσπέρασμα στην τρίτη στροφή της πίστας.

Στον 20ο γύρο Piquet και Vergne είχαν τη δική τους μάχη. Ο Γάλλος προσπάθησε να περάσει από την εξωτερική, ο Piquet έκλεισε μάλλον απότομα τη γραμμή του κι ο Vergne κατέληξε στις μπαριέρες της εξόδου της Nouvelle Chicaine. Αυτή η σύγκρουση είχε ως αποτέλεσμα την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που άλλαξε άμεσα τη ροή του αγώνα.

Εκμεταλλευόμενοι την παρουσία του Safety Car οι περισσότεροι οδηγοί μπήκαν για την αλλαγή μονοθεσίου. Ο Buemi κράτησε την πρωτοπορία από τον Di Grassi, όμως ο Heidfeld εκμεταλλεύτηκε τον χαμό και πέρασε στην τρίτη θέση, μπροστά από τους Piquet, Engel και Rosenqvist.

Οι διαφορές είχαν πλέον εκμηδενιστεί κι ο Di Grassi προσπάθησε να το εκμεταλλευτεί, αλλά έκανε λάθος και παραλίγο να χάσει τη θέση του από τον Heidfeld. Πριν καν συμπληρωθούν 3 γύροι ο D’Ambrosio οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη με πρόβλημα στο μονοθέσιό του.

Το μείζον πρόβλημα με τα περισσότερα μονοθέσια ήταν ότι έχοντας μπει νωρίτερα του κανονικού στα pits, λόγω του αυτοκινήτου ασφαλείας, οι ομάδες δεν ήξεραν εάν η διαθέσιμη ενέργεια ήταν αρκετή για να τους επιτρέψει να φτάσουν μέχρι το τέλος, λέγοντας στους οδηγούς να προσπαθήσουν να προφυλάξουν την ενέργεια τους.

Αναπόφευκτα ο ρυθμός του αγώνα έπεσε, και ο Di Grassi βρήκε την ευκαιρία να μειώσει τη διαφορά του από τον Buemi από τα 2 στο 0,8 δευτερόλεπτο. Ο Βραζιλιάνος πια πίεζε ασφυκτικά, αλλά 3 γύρους πριν το τέλος έκανε λάθος στη Rascasse, η διαφορά άνοιξε και πάλι και πρακτικά έδωσε τέλος στον αγώνα.

Έτσι ο Buemi πανηγύρισε άλλη μια νίκη, την τέταρτη σε 5 αγώνες, μόλις μπροστά από τον Di Grassi που έκανε τα πάντα, χωρίς όμως να καταφέρει να τον περάσει. Ο Heidfeld ήταν αυτός που συμπλήρωσε την τρίτη θέση του βάθρου και οι Piquet, Engel, Rosenqvist, Abt, Gutierrez, Da Costa και Prost. O Bird πήρε τον βαθμό του ταχύτερου γύρου.

Επόμενος αγώνας το επόμενο Σάββατο 20 Μαΐου για το ePrix του Παρισιού.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Alonso - Δώρο η 7η θέση

Next Article

Μεγάλη βελτίωση βλέπει στην Red Bull ο Verstappen

Related Posts
Περισσότερα

Rally Νέας Ζηλανδίας – 3η Μέρα: Ελέγχει τον τίτλο ο Rovanpera, έξοδοι για Evans και Greensmith

Έπειτα από μία πραγματικά εντυπωσιακή επίδοση, ο Kalle Rovanpera βρέθηκε στην πρωτιά του Rally Νέας Ζηλανδίας, αφήνοντας τον…