Να επεκτείνει τη συνεργασία με τη Red Bull επιθυμεί έντονα η Renault

Η Renault προσπαθεί επιτύχει την επέκταση της παροχής κινητήρων στη Red Bull και μετά το πέρας της φετινής σεζόν.

Η ιστορία αναζήτησης κινητήρων από την Αυστριακή ομάδα κατά τη διάρκεια της περασμένης σεζόν είναι γνωστή. Μετά από την κατάρρευση των σχέσεων των Ταύρων με τη Renault και μετά από συζητήσεις με όλους τους κατασκευαστές, η Red Bull κατέληξε και πάλι στους Γάλλους για κινητήρες, οι οποίοι πήραν την επωνυμία TAG Heuer.

Το παρόν συμβόλαιο λήγει στο τέλος της σεζόν και ενώ θα περιμέναμε η Renault να επικεντρωθεί στην εργοστασιακή της ομάδα, πηγές του Motorsport .com, θέλουν τη Γάλλους να επιθυμούν έντονα την επέκταση του συμβολαίου, καθώς η πρόοδος της κινητήριας μονάδας είναι εμφανής ενώ τα οφέλη από τον συνδυασμό του κινητήρα με ένα κορυφαίο σασί είναι πολλαπλά.

Ο διευθυντής της Renault, Frederic Vasseur, θεωρεί πως η συνέχιση της συνεργασίας τν δυο πλευρών είναι καθοριστικής σημασίας για την καλύτερη κατανόηση της προόδου του κινητήρα.

«Για να είμαι ειλικρινής, είναι το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσε να συμβεί στο Enstone. Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε ένα σημείο αναφοράς. Απ’ όσο γνωρίζουμε η Red Bull είναι ένα από τα καλύτερα σασί στο grid και είναι σημαντικό για εμάς να ξέρουμε ακριβώς που βρισκόμαστε και ποιος θα είναι ο στόχος βραχυπρόθεσμα. Για να είμαι ειλικρινής θα πιέσω όσο περισσότερο μπορώ για να διατηρηθεί ως έχει (η συνεργασία)»

Ερωτώμενος αν υπάρχουν φόβοι ότι έχοντας έναν αντίπαλο με τόσο δυνατό σασί και τον ίδιο κινητήρα, θα πίεζε υπερβολικά την εργοστασιακή ομάδα, ο Vasseur απάντησε: «Πρέπει να διαχειριστούμε την πίεση και πρέπει να ζούμε κάτω από πίεση. Αν δεν μπορείς, πρέπει να μείνεις σπίτι και να αλλάξεις τη δουλειά σου. Η πίεση είναι το καλύτερο πράγμα για να ωθήσει την ομάδα και πρέπει να το κάνουμε».

Όπως όλα δείχνουν, η κατάσταση πρόκειται να ξεκαθαρίσει αρκετά σύντομα. Ήδη φαίνεται να έχουν ξεκινήσει εσωτερικές διαβουλεύσεις στην Αυστριακή ομάδα καθώς δεν υπάρχει η πολυτέλεια του χρόνου που υπήρχε την περασμένη χρονιά.

Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς μέχρι τις 6 Μαΐου οι κατασκευαστές θα πρέπει να έχουν καταθέσει στην FIA  την πρόθεσή τους να παρέχουν κινητήρες σε ομάδες για την επόμενη χρονιά. Μέχρι τις 15 Μαΐου οι κατασκευαστές πρέπει να έχουν κοινοποιήσει στην FIA λίστα με τις ομάδες έχουν ολοκληρώσει τις συμφωνίες τους. Πριν την 1η Ιουνίου, αν υπάρχουν ομάδες που δεν έχουν κινητήρες, τότε η FIA μπορεί να καλέσει κάποιον κατασκευαστή να παρέχει κινητήρες σε περισσότερες ομάδες.

Με 11 ομάδες στο grid, τέσσερις εκ των οποίων είναι κατασκευαστές (η Honda έχει ως εργοστασιακή ομάδα της την McLaren), έχει συμφωνηθεί κάθε κατασκευαστής να παρέχει κινητήρες σε τουλάχιστον τρεις ομάδες. Με τη Ferrari και τη Mercedes να παρέχουν κινητήριες μονάδες σε τέσσερις ομάδες η κάθε μία (Ferrari: Ferrari, Sauber, Haas, Toro Rosso / Mercedes: Mercedes, Williams, Force India, Manor) μένουν μόνο οι Renault και Honda διαθέσιμες για να παρέχουν κινητήρες αν τους ζητηθεί. Με την πρόοδο που έχει σημειώσει η Renault στον κινητήρα φέτος και όντας πρόθυμη να συνεχίσει τη συνεργασία με τη Red Bull, ο μόνος σκόπελος που θα πρέπει να ξεπεραστεί είναι πιθανώς οι εμπορικοί όροι.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ανακοινώθηκαν τα ελαστικά που επέλεξαν οι οδηγοί για το GP Ισπανίας

Next Article

Σημαντικές αναβαθμίσεις φέρνει στην Ισπανία η McLaren

Related Posts