Να θέσει τους δικούς του όρους στο συμβόλαιο με την F1 θέλει το Hockenheim

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της πίστας του Hockenheim, Jorn Teske, τόνισε πως μόνο με ένα νέο συμβόλαιο με την F1 θα συνεχίσει να φιλοξενεί το Grand Prix το θρυλικό σιρκουί. 

Το Γερμανικό GP διεξήχθη το 2014 και το 2016, με ένα κενό στις ενδιάμεσες χρονιές, ενώ φέτος είναι η τελευταία χρονιά του συμβολαίου του Hockenheim με την Formula 1.

Με αυτήν την αφορμή, ο Jorn Teske, ο marketing director της πίστας, στάθηκε στους όρους που θα πρέπει να συμφωνηθούν, αν θέλει η F1 να συνεχίσει να έχει σπίτι στη Γερμανία:

«Στόχος μας είναι να φιλοξενούμε το GP στο μέλλον, αλλά ένα από τα βασικά θέματα είναι πως δεν μπορούμε να συνεχίσουμε υπό αυτές τις συνθήκες. Θα θέλαμε να υπογράψουμε ένα συμβόλαιο το οποίο θα μας απαλλάσσει από οποιοδήποτε ρίσκο, αυτό είναι το βασικό. Δε μιλάμε για το ποσό που απαιτείται για να είμαστε στο πρόγραμμα, μιλάμε για ένα νέο συμβόλαιο με το οποίο δεν θα έχουμε κανένα ρίσκο.

«Έχουμε μία πίστα που δε λαμβάνει καμία οικονομική βοήθεια από κανέναν, ούτε από το κράτος, ούτε από την περιοχή ή από εταιρείες, οπότε πρέπει να τα οργανώνουμε όλα μόνοι μας. 

«Είχαμε κάποιες απώλειες στο παρελθόν. Υπογράψαμε ένα 10ετές συμβόλαιο, και το τιμήσαμε, παρά το γεγονός ότι είχαμε κάποιες καλές και κάποιες κακές χρονιές. Τώρα είναι καιρός να αλλάξουμε τα πράγματα. Θα ήμασταν πάρα πολύ χαρούμενοι να έχουμε την F1 στη Γερμανία, όχι μόνο για εμάς, αλλά κυρίως για τους οπαδούς. Αλλά θα πρέπει να αλλάξουμε κάποια βασικά πράγματα.»

Μάλιστα, ο Teske πρότεινε ένα νέο μοντέλο, που απορρίπτει τελείως την ιδέα του ποσού (fee) για τη φιλοξενία ενός αγώνα:

«Πάντοτε μιλάμε για τα ποσά, και μετά μας ρώτησαν ‘πόσα θα πληρώνατε για να φιλοξενήσετε τον αγώνα;’. Αυτό δεν είναι κάτι που ρωτάμε εμείς, γιατί πιστεύουμε πως θα πρέπει να αναδιαμορφώσουμε το επιχειρηματικό μοντέλο. Θα μπορούσαμε να νοικιάζουμε την πίστα [στην F1 ή σε έναν τρίτο], ή θα μπορούσαμε να μοιραζόμαστε τα έσοδα από τα εισιτήρια και τα έξοδα. 

«Επομένως, τώρα μένει να δούμε τι θα γίνει στις διαπραγματεύσεις. Αλλά υπάρχουν πολλά μοντέλα που θα μπορούσαν να λειτουργήσουν, χωρίς ρίσκο.

«Παρουσιάσαμε τις ιδέες μας, τα νούμερα, με απόλυτη σαφήνεια και λεπτομέρεια, και τώρα πρέπει να το σκεφτούν. Αλλά δεν είναι κάτι εύκολο, καθώς είναι μία οικονομική απόφαση που πρέπει να πάρουν.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

About The Author

mm
Αρχισυντάκτης

Δημοσιογραφία η τρέλα μου, τα motorsport η αγάπη μου. Σπουδάζω στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και γράφω στο totalracing.gr τα τελευταία 6 χρόνια.