NASCAR Whelen Euro Series: Ο Θωμάς Κρασώνης γράφει για την εμπειρία του στον θεσμό

Ο Θωμάς Κρασώνης αγωνίζεται φέτος στο NASCAR Whelen Euro Series, στην τέταρτή του σεζόν στο εξωτερικό, και μεταφέρει μέσω του TotalRacing.gr τις εμπειρίες του ως τώρα από τον θεσμό.

Το σημείωμα του νεαρού οδηγού:

Φέτος μου δόθηκε μια ευκαιρία να λάβω μέρος στην ευρωπαϊκή έκδοση του πρωταθλήματος NASCAR.

Το συγκεκριμένο πρωτάθλημα διεξάγεται σε διάσημες πίστες τις Ευρώπης όπως το Brands Hatch , Hockenheim και αλλά. Τα αυτοκίνητα είναι πισωκίνητα, ατμοσφαιρικά «τέρατα» των 500 ίππων, 5000 κυβικών με τεσσάρι σασμάν μορφής Η, με μοναδική υποβοήθηση στο οδήγημα το υδραυλικό τιμόνι.

Μπορώ να πω μετά από τους τρεις πρώτους αγώνες (Valencia, Franciacorta, Brands Hatch) ότι το απολαμβάνω πλήρως.

Αυτή η ένταση και το νεύρο που έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στην παραμικρή επαφή με το πεντάλ του γκαζιού , σε συνδυασμό με μια εκρηκτική επιτάχυνση και έναν άκρως «βάρβαρο» ήχο προσφέρουν ένα απίστευτο συναίσθημα στον οδηγό.

Μέχρι την αρχή της χρονιάς το πιο γρήγορο αμάξι που είχα οδηγήσει ήταν το John Cooper Works με το οποίο έλαβα μέρος στο ιταλικό Mini Challenge. Το Cooper είχε έναν τουρμπάτο κινητήρα 230 περίπου ίππων, ενώ φορούσε 6τάχυτο σασμάν. Τα αυτοκίνητα έχουν τεράστιες διάφορες , με κυριότερη την κίνηση τον τροχών καθώς το ΜΙΝΙ είναι προσθιοκίνητο.

Αυτό ίσως ήταν το πιο δύσκολο πράγμα που έπρεπε να συνηθίσω στο Mustang παρόλα αυτά χωρίς προπόνηση, θεωρώ ότι έχω εξοικειωθεί σε ένα παρά πολύ καλό επίπεδο με το NASCAR, καθώς δεν αντιμετωπίζω θέματα με τον έλεγχο του αυτοκινήτου, ενώ μόλις στον τρίτο μου αγώνα (Brands Hatch) κατάφερα να ολοκληρώσω στην 7η θέση ανάμεσα σε 30 αντιπάλους, σημειώνοντας και το πρώτο μου top-10 finish στο πρωτάθλημα.

Είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον, παρόλο που δεν κάνω προπόνηση μεταξύ των αγώνων.

Νιώθω πανέτοιμος για τον επόμενο και πιστεύω ότι θα είμαι ακόμα πιο ανταγωνιστικός.

 

Μπορείτε να βρείτε τον Θωμά Κρασώνη σε Facebook και Twitter.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Νέα μέρη κινητήρα για τους οδηγούς της Ferrari

Next Article

GP Καναδά - FP2: Απάντηση με 1-2 από Ferrari

Related Posts