Ο Adamo για τον τρόπου που άλλαξε ο τρόπος λειτουργία της Hyundai μετά το Μεξικό

Το καταστροφικό Rally Μεξικού και το debrief που ακολούθησε άλλαξαν δραματικά τον τρόπο λειτουργίας της Hyundai, και την χάρισε τον δεύτερο τίτλο κατασκευαστών.

O επικεφαλής της Hyundai, Andrea Adamo, σε δηλώσεις του παραδέχθηκε ότι μετά το Rally Μεξικού, όπου τα Hyundai i20 Coupe WRC των Thierry Neuville και Dani Sordo εγκατέλειψαν από μηχανικά προβλήματα, έφερε ένα debrief που κράτησε 5 ώρες, και άλλαξε αρκετά τον τρόπο λειτουργίας της ομάδας, φέρνοντας αποτελέσματα.

«Κατά την γνώμη μου ήμαστε παγκόσμιοι πρωταθλητές γιατί είχαμε την δυνατότητα μετά το Μεξικό να κάνουμε ένα πραγματικό rally debrief την Κυριακή το πρωί,» δήλωσε ο Adamo.

«Ήταν ένα debrief που κράτησε περίπου 5 ώρες. Ήταν η στιγμή που κατάλαβα ότι πρέπει να αλλάξουμε την προσέγγιση που είχαμε μέχρι εκείνη την στιγμή και να βάλουμε στο τραπέζι όλα τα πράγματα που κατά την γνώμη δεν δούλευαν σωστά προηγούμενος.

«Εκείνη την στιγμή ξέσπασαν και ξεκάθαρα δοκιμάσαμε τον τρόπο που έπρεπε να βελτιωθούμε προς πολλές κατευθύνσεις. Ήταν μία καλή στιγμή γιατί είδα για πρώτη φορά, προφανώς δεν δουλεύαμε καιρό μαζί, τον Thierry και τον Ott να ξεκαθαρίζουν τι θέλουν καλύτερο στο αυτοκίνητο.

«Κάναμε μία ξεκάθαρη λίστα των εργασιών που θα έπρεπε να έχουμε κάνει. Τις εργασίες που κάναμε κατά την διάρκεια του lockdown από το σπίτι, έτσι κάναμε ένα κατατοπιστικό άρθρο για το που έπρεπε να βελτιωθούμε, προς ποια κατεύθυνση και πόσο πολύ,» πρόσθεσε ο Adamo.

«Μιλήσαμε ξεκάθαρα ο ένας με τον άλλο, βάζοντας στο τραπέζι όλους τους τομείς που έχρηζαν βελτίωσης. Ανταλλάξαμε ανοιχτά απόψεις χωρίς να κρύβουμε τίποτα σε κανέναν αυτό μας βοήθησε να κάνουμε το επόμενο βήμα και έφερε το πρώτο καλό αποτέλεσμα στην Εσθονία.

«Μου επιτρέπεται να πω ότι στους τελευταίους πέντε αγώνες μετά τον Ιούλιο/Αύγουστο, η απόδοση του αυτοκινήτου έγινε αρκετά καλύτερη.

«Το 2019, δεν έχω πρόβλημα να το πω αυτό, κατά την γνώμη μου κερδίσαμε το πρωτάθλημα των κατασκευαστών γιατί ήμασταν πιο ‘rallyable’, αλλά η απόδοση του αυτοκινήτου ήταν πιο πίσω.

«Μπορώ να πω ότι φέτος δείξαμε ξεκάθαρα ότι η απόδοσή μας, ξεκινώντας από την Εσθονία, βελτιώθηκε ξεκάθαρα. Αν βρισκόμασταν στην πρωτοπορία ενός αγώνα δεν ήταν επειδή εγκατέλειψε κάποιος αλλά επειδή ήμασταν γρήγοροι.»

Πηγή: wrc.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
17
Shares
Previous Article

Καταδικάζει η Haas αισχρή ανάρτηση του Mazepin στο Instagram

Next Article

Επίσημο: Θα μοιραστούν το τρίτο Hyundai i20 Coupe WRC οι Sordo/Breen

Related Posts