Το πάλαι ποτέ αφεντικό της F1 Bernie Ecclestone στάθηκε μέσω των δηλώσεων του στην διαφωνία που προέκυψε ανάμεσα στις ομάδες για περαιτέρω μείωση του budget cap από τα 150 στα 145 εκ. για το 2021, και στα 130 εκ. για το 2022 και το 2023.

Ο Βρετανός ο οποίος επί των ημερών του κατάφερε να “εκτινάξει” εμπορικά το σπορ, βρίσκει αρνητικό το γεγονός της χρονοβόρας διαδικασίας που χρειάστηκε ούτως ώστε να επιτευχθεί η συμφωνία. Αναλυτικά τόνισε: «Είναι εντελώς παράλογο. Διαφωνούσαν για μόλις 5 εκ., που αντιπροσωπεύουν ένα πολύ μικρό ποσοστό των μπάτζετ τους, ενόσω υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να γίνουν.

«Τον καιρό που ήμουν επικεφαλής της Brabham, ξοδεύαμε πολύ λιγότερα χρήματα σε σύγκριση με την Ferrari και παρ’ όλα αυτά εμείς κερδίζαμε και εκείνοι όχι. Έχει να κάνει με το προσωπικό που διαθέτεις, όχι με τα χρήματα. Ο τρόπος που ξοδεύεις χρήματα έχει γίνει πλέον ένας διαγωνισμός εγωισμού, ο καθένας επιθυμεί απλά να ξοδέψει περισσότερα σε σχέση με τον άλλο. Το ζήτημα είναι όμως ότι αυτό δεν νοιάζει το κοινό».

Παράλληλα η αλλαγή στους κανονισμούς που θα δίνει την δυνατότητα στις ομάδες του δεύτερου μισού του grid να έχουν περισσότερο χρόνο στην διάθεση τους για δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα εν αντιθέσει με τις πρώτες, λειτουργώντας έτσι αντιστρόφως ανάλογα, θα επαναφέρει την αίγλη του ανταγωνισμού που εκλείπει στις μέρες μας σύμφωνα με τον Ecclestone.

«Είναι μια υπέροχη ευκαιρία να ξεκινήσουμε από την αρχή. Υπάρχουν τόσα που μπορούν να γίνουν με καλύτερο και αποτελεσματικότερο τρόπο. Το κοινό παρακολουθεί F1 για τον ανταγωνισμό, δεν θέλει να γνωρίζει ποιος θα είναι ο νικητής πριν ξεκινήσει ο αγώνας. 

«Πρέπει να απλοποιήσουν τα μονοθέσια, οι τωρινοί κινητήρες είναι ένα απίθανο επίτευγμα μηχανικής, εντούτοις νοιάζεται ο κόσμος για το πόσο αξιόπιστοι είναι; Μάλλον όχι, απλά θέλει να απολαμβάνει συναρπαστικό θέαμα. Έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι εποχές που ξεκινούσαν 16 μονοθέσια και από καθαρή τύχη τερμάτιζαν τα μισά από αυτά. Πλέον όλοι τερματίζουν, έχει γίνει κάπως βαρετό και προβλέψιμο».

Πηγή planetf1.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles