Ο Todt δεν περιμένει να εμπλακούν νέοι κατασκευαστές στην F1 το 2021

Formula 1 won’t have new manufacturer in 2021 says FIA’s Jean Todt

Ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, πιστεύει ότι δεν θα υπάρξει νέος κατασκευαστής στην Formula 1 το 2021, παρά τους νέους κανονισμούς.

Στην FIA ήθελαν να προχωρήσουν σε αλλαγή των κανονισμών για τις μονάδες ισχύος το 2021, με σκοπό να δείξουν τον ενδιαφέρον τους και να εμπλακούν στον θεσμό νέοι κατασκευαστές. Οι Aston Martin και οι Porsche είχαν δείξει αρχικά το ενδιαφέρον τους, αλλά στην συνέχεια η θέληση τους να εμπλακούν εξασθένησε.

Γι’αυτό τον λόγο έχουν καθυστερήσει αρκετά οι ανακοινώσεις των νέων κανονισμών, αφού ο Todt, θέλει να διασφαλίσει ότι θα συνεχίσουμε να έχουμε τους τέσσερις κατασκευαστές.

«Υπήρξε εκδήλωση ενδιαφέροντος από έναν, ο οποίος μας είπε ότι δεν είναι σε θέση να εμπλακεί το 2021 αλλά είναι πολύ σημαντικό για εμάς να ξέρουμε τους κανονισμούς, γιατί μπορεί να υπάρξει μεγάλο ενδιαφέρον στο μέλλον,» δήλωσε ο Todt.

Η προτεραιότητα του Γάλλου είναι να κρατήσει τους τέσσερις κατασκευαστές που εμπλέκονται σήμερα στην Formula 1, μην αλλάζοντας ολικά τους κανονισμούς στις μονάδες ισχύος για το 2021:

«Η προτεραιότητα μου είναι να κρατήσω τους τέσσερις κατασκευαστές. Αλλά τι θα γίνει με αυτούς; Τι θα γίνει με όλα αυτά που έχουν επενδύσει τόσα χρόνια και τους πούμε, αλλάζουμε τελείως τους κανονισμούς γιατί ίσως έρθουν ένας ή δύο κατασκευαστές;

«Αυτός είναι ένας από τους λόγος γιατί δεν έγινε επανάσταση στους κανονισμούς των κινητήρων. Τώρα αν μπορούμε να διασφαλίσουμε για εμένα θα είναι ένα σπουδαίο επίτευγμα.»

Ο Todt δήλωσε επίσης ότι οι «μοναδικοί» κανονισμοί που έχει η Formula 1 για τις μονάδες ισχύος δεν δίνουν κίνητρο σε νέους κατασκευαστές να εμπλακούν στον θεσμό:

«Ήμουν πάντα απαισιόδοξος με τους συγκεκριμένους κανονισμούς που έχουμε στην F1, θα μπορούσαμε να έχουμε παραπάνω από τέσσερις κατασκευαστές. Προσωπικά νιώθω ότι είναι ένα μεγάλο επίτευγμα που έχουμε τέσσερις κατασκευαστές κινητήρων για 10 ομάδες – αντιστοιχεί σε 2.5 ανά κατασκευαστή.

«Ήμουν πολύ σκεπτικός. Γι’αυτό σκέφτηκα τον ενδεχόμενο να είχαμε κοινούς κανονισμούς και με άλλα πρωταθλήματα γιατί θα έδινε κίνητρο και σε άλλους κατασκευαστές, αν μπορείς να έχεις 7 με 10 πελάτες, που να μπορούν να αγοράσουν την μονάδα ισχύος σου. Αλλά αυτό δεν θα συμβεί.»

Πηγή: autosport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Αναθεωρεί τους στόχους για το όριο εξόδων των ομάδων η F1

Next Article

Στο στόχαστρο της Citroen και ο Esapekka Lappi για το 2019

Related Posts