Ο Sebastien Buemi κατέκτησε την πέμπτη του φετινή νίκη στο Παρίσι, κρατώντας πίσω του τον Jose-Maria Lopez, που πανηγύρισε το πρώτο του βάθρο στη Formula E. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Nick Heidfeld. 

Στην εκκίνηση, ο Vergne πίεσε για την πρώτη θέση, στρίβοντας δίπλα-δίπλα με τον Buemi, όμως ο Ελβετός κρατήθηκε. Ο Gutierrez έχασε μία θέση από τον Heidfeld, ενώ δεν σημειώθηκε κανένα ατύχημα.

Μετά από δύο γύρους φάνηκε ότι ο Buemi είχε πολύ καλό ρυθμό και άριχσε να ανοίγει τη διαφορά του από τον Vergne, ο οποίος έμοιαζε να καθυστερεί κάπως τον Lopez.

Όσο περνούσαν οι γύροι, κανείς δεν επιχειρούσε το προσπέρασμα, καθώς όλοι διαχειρίζονταν την ενέργεια των μπαταριών τους. Μπροστά, ο Buemi άνοιγε τη διαφορά του, γράφοντας συνεχώς ταχύτερους γύρους.

Το πρώτο προσπέρασμα μετά την εκκίνηση ήρθε στον 10ο γύρο, όταν ο Rosenqvist πέρασε τον Gutierrez για την 6η θέση.

Την ίδια ώρα, έγινε γνωστό πως οι di Grassi, Buemi και Abt πήραν το FanBoost, το οποίο θα είχαν με το 2ο μονοθέσιο.

Λίγο μετά, ο Vergne έκανε τον ταχύτερο γύρο και άρχισε να κλείνει τη διαφορά.

Στον 14ο γύρο, ο Piquet έκανε λάθος στην Στροφή 5 και έχασε θέσεις, πέφτοντας 16ος.

Δύο γύρους μετά, ο di Grassi χτύπησε στο πίσω μέρος του Dillmann, τραυματίζοντας το ρύγχος του μονοθέσιού του, με τον da Costa να βρίσκει χώρο και να περνά. Βέβαια, ο Βραζιλιάνος δεν τα παράτησε και συνέχιζε να ψάχνει το προσπέρασμα στους κενούς χώρους που άφηνε ο αντίπαλός του. Και το αποτέλεσμα ήταν καταστροφικό, καθώς στον 21ο γύρο, ο di Grassi πέρασε, αλλά ο da Costa ήταν ακριβώς δίπλα του, με τον οδηγό της Abt να στρίβει και μαζί να χτυπά τον Πορτογάλο, καταστρέφοντας το μονοθέσιό του. Ο Βραζιλιάνος συνέχισε, όμως δεν ίσχυε το ίδιο για τον οδηγό της Andretti.

Αμέσως βγήκε Full Course Yellow, με τους οδηγούς να επιλέγουν να πάνε για αλλαγή μονοθέσιων εκείνη τη στιγμή. Μάλιστα, ο di Grassi φαίνεται να έκανε πολύ γρήγορα το pit stop, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει με ποινή.

Στον 23ο γύρο κυμάτισε η πράσινη σημαία κι ο αγώνας επανεκκίνησε, με το pitwall της Abt να ζητά από τον di Grassi να μην καθυστερεί τον teammate του. Ο Conway ήταν πρώτος, αλλά γιατί δεν είχε μπει ακόμα για αλλαγή. Τελικά, την έκανε στον 26ο γύρο.

Στον 27 γύρο, ο di Grassi χρησιμοποίησε το FanBoost και πέρασε τον Prost για την 8η θέση. Ωστόσο, λίγο μετά ανακοινώθηκε πως τόσο ο ίδιος, όσο κι ο Carroll πήραν ποινή διέλευσης από το pitlane, με τον Βραζιλιάνο όμως να συνεχίζει να πιέζει, περνώντας 7ος. Μετά την ποινή, βρέθηκε 16ος.

Παράλληλα, ο Prost περνούσε τον Gutierrez για την 8η θέση, ενώ στη μάχη των πρωτοπόρων δεν άλλαζε τίποτα.

Στον 34ο γύρο, ο Vergne, ενώ ήταν 2ος, πίεζε για να φτάσει τον Buemi, αλλά έκανε λάθος και χτύπησε στις μπαριέρες, μένοντας εκτός αγώνα. Αμέσως βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, εκμηδενίζοντας τις διαφορές.

Πριν από αυτό το συμβάν, ο di Grassi είχε μπει στα pits για αλλαγή ρυθμίσεων στην πίσω αεροτομή, ώστε να πιέσει για τον ταχύτερο γύρο που χαρίζει 1 βαθμό.

Στον 38ο γύρο ο αγώνας συνεχίστηκε κανονικά, με τον Buemi να κρατά πίσω του τον 2ο πια Lopez.

Στον 40ο γύρο, ο Evans πίεσε και πέρασε τον Sarrazin για την 11η θέση. Μάχη έγινε και για την 9η θέση, καθώς ο Piquet προσπαθούσε να περάσει τον Dillmann και να μην τον περάσει ο Evans.

Εκείνη τη στιγμή έγινε γνωστό ότι οι Frijns και Gutierrez πήραν 5 δευτερόλεπτα ποινή για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας στην Full Course Yellow.

Στον 48ο γύρο, ο di Grassi έχασε τα φρένα και χτύπησε τις μπαριέρες, ενώ πίεζε για τον ταχύτερο γύρο, βγάζοντας για 2 γύρους το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Με αυτόν τον τρόπο, ο Buemi πανηγύρισε την νίκη του στο ePrix του Παρισιού, ενώ ο Lopez το πρώτο του βάθρο στον θεσμό. Τρίτος έμεινε ο Nick Heidfeld.

Τέλος, ο Abt αντιμετώπισε πρόβλημα με το μονοθέσιό του κι έχασε τη θέση του στην δεκάδα.

Αναλυτικά η κατάταξη:

 

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

No more articles