Πιθανό η νέα μοτοσυκλέτα της KTM να είναι έτοιμη στην Αυστρία

O αναβάτης της KTM, Pol Espargaro, καθώς και ο δοκιμαστής της ομάδας, Mika Kallio, μίλησαν για τη μοτοσυκλέτα του 2019, με τον Ισπανό να τονίζει πως ίσως να είναι διαθέσιμη ακόμα και για τη φετινή σεζόν.

Στο Ισπανικό GP, ο Kallio αγωνίστηκε με wildcard για λογαριασμό της KTM, δοκιμάζοντας για πρώτη φορά σε συνθήκες τριημέρου την RC16 του 2019.

Οι πρώτες ενδείξεις είναι θετικές, όμως ο Pol Espargaro δηλώνει πως δεν είναι ακόμα εφικτή η μετάβαση από τη φετινή στην επόμενη μοτοσυκλέτα, αλλά μπορεί και να είναι στην Αυστρία, στα μέσα Αυγούστου:

«Η KTM προσπαθεί, κάνει μεγάλη προσπάθεια να μας δώσει τη νέα μοτοσυκλέτα για το Spielberg, όχι νωρίτερα. Ειλικρινά, δεν θέλω να χάσω περισσότερο χρόνο με αυτήν την μοτοσυκλέτα. Θεωρώ πως η δυναμική της νέας είναι πολύ μεγάλη.»

Στη Χερέθ, ο Ισπανός τερμάτισε 11ος, μία θέση πίσω από τον Kallio – ένα αποτέλεσμα που ο ίδιος περίμενε:

«Μπορούσα να φανταστώ πως θα ερχόταν αυτό το αποτέλεσμα. Από τη πρώτη μέρα, ήμουν πίσω από τον Mika και όταν δοκίμασα τη νέα μοτοσυκλέτα τον περασμένο μήνα, ήμουν μισό δευτερόλεπτο πιο γρήγορος.

«Όταν οι συνθήκες ήταν πιο δύσκολες, με την πρόσφυση σε χαμηλά επίπεδα, η νέα μοτοσυκλέτα συμπεριφερόταν καλύτερα. Είμαι χαρούμενος για αυτό. Δεν είναι ωραίο που ο Mika, ο δοκιμαστής μας, μάς πέρασε, αλλά είναι ένα καλό σημάδι πως αυτά που έρχονται δουλεύουν όπως πρέπει.»

Από τη μεριά του, ο Kallio τόνισε τα θετικά της νέας μηχανής:

«Ίσως στην αρχή να δυσκολευόμουν λίγο περισσότερο σε σχέση με τους teammates μου σε ό,τι έχει να κάνει με την πρόσφυση από το πίσω ελαστικό, δεν ήταν τόσο εύκολο να τους ακολουθήσω. Μετά, γύρο με τον γύρο έβλεπα πως, από τον πρώτο ως τον τελευταίο γύρο, ο ρυθμός μας ήταν ακριβώς ο ίδιος, οπότε αυτό ήταν πολύ καλό.

«Έβλεπα τους άλλους να δυσκολεύονται περισσότερο να βρουν πρόσφυση, ειδικά στις εξόδους των στροφών είχαν μεγαλύτερο σπινιάρισμα. 

«Αυτό πιστεύω πως είναι ένα πολύ στοιχείο της νέας μοτοσυκλέτας, ακόμα κι αν υπάρχει μερικά αρνητικά. Όλα είναι πολύ καινούρια, οπότε πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο και να να δούμε αν μπορούμε να βρούμε λύσεις σε αυτά τα προβλήματα.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Διαβάστε το έβδομο τεύχος του TotalMAG

About The Author

mm
Αρχισυντάκτης

Δημοσιογραφία η τρέλα μου, τα motorsport η αγάπη μου. Σπουδάζω στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και γράφω στο totalracing.gr τα τελευταία 6 χρόνια.