Σε τρεις αγώνες του 2020 θα υπάρξει κατατακτήριος αγώνας το Σάββατο, αν φυσικά συμφωνήσουν όλες οι ομάδες.

Για να υπάρξει αλλαγή στους αγωνιστικούς κανονισμούς για την επόμενη χρονιά θα πρέπει να συμφωνήσουν και οι δέκα ομάδες του grid, και σύμφωνα με το motorsport.com τουλάχιστον μία είναι εναντίον αυτού, παρά τις πίεσεις της FIA και της F1.

Ωστόσο, αν αυτή η αλλαγή στον κανονισμό πραγματοποιηθεί πριν τον Απρίλιο του 2020 τότε δεν χρειάζεται να συμφωνήσουν όλες οι ομάδες για να περάσει.

Αυτό το θέμα έχει συζητηθεί αρκετά με τους μετόχους, αλλά και με υψηλόβαθμα στελέχη των ομάδων, που συζήτησαν τις λεπτομέρειες σε συνάντηση στην Suzuka την Πέμπτη.

Την Παρασκευή έγινε και δεύτερη συνάντηση, κυρίως με τους υπεύθυνους στρατηγικής των ομάδων, όπου συζήτησαν για τις προσομοιώσεις για το πως θα εξελίσσονται οι αγώνες του Σαββάτου σε διάφορες πίστες.

Οι επιπτώσεις θα είναι ότι οι πρωτοπόροι στην βαθμολογία θα είναι πιο δύσκολο να κερδίσουν θέσεις στους αγώνες του Σαββάτου σε σύγκριση με αυτούς που θα εκκινούν από τις πίσω θέσεις και θα ανεβαίνουν κατά την διάρκεια του αγώνα – καθώς στους αγώνες του Σαββάτου δεν θα υπάρχουν pit stops και πιθανότατα όλοι θα εκκινούν με την ίδια γόμα.

Αρκετή συζήτηση έγινε και για το σε ποιες πίστες θα εφαρμοστεί πιλοτικά αυτό το σχέδιο, με τον παράγοντα του πόσο αδιάφοροι ήταν οι αγώνες στο παρελθόν.

Οι αγώνες που επιλέχθηκαν για να γίνει αυτό το 2020 είναι ο 10ος αγώνας, το GP Γαλλίας, ο 14ος, το GP Βελγίου και ο 17ος, το GP Ρωσίας.

Αυτοί οι αγώνες επιλέχθηκαν καθώς μέχρι τον 10ο αγώνα θα έχει διαμορφωθεί η σειρά στην βαθμολογία, ενώ για το GP της Ρωσίας θα είναι δύσκολο να κρίνει το πρωτάθλημα.

Στις ομάδες επικρατεί μία ανησυχία, καθώς υπάρχει μεγαλύτερο ρίσκο να υποστούν ζημιές στα μονοθέσια τους στους Σαββατιάτικους αγώνες.

Στους κατατακτήριους αγώνες οι οδηγοί θα έχουν ελεύθερη επιλογή ελαστικών, δεν θα χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν και τις δύο γόμες, ενώ δεν θα υπάρχει και υποχρεωτικό pit stop.

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles
X