Προβλήματα με τον κινητήρα στέρησαν από τον Verstappen ένα καλύτερο αποτέλεσμα

Προβλήματα με τη μονάδα ισχύος της Renault στέρησαν από τον Max Verstappen ένα καλύτερο πλασάρισμα στις κατατακτήριες του GP Σιγκαπούρης, όπως τόνισε ο ίδιος σε δηλώσεις του.

Τα προβλήματα της PU του Verstappen εμφανίστηκαν από το σημερινό FP3, όταν ο ίδιος είχε συνεχώς θέμα με τη δύναμη, που έπεφτε κι επανερχόταν κατά το δοκούν.

Ο ίδιος όμως κατάφερε να έρθει 2ος στις κατατακτήριες, μπροστά ακόμα κι από τον Sebastian Vettel, αν και είχε αρκετά παράπονα από το πώς δούλεψε το μοτέρ της Renault στην πλάτη του.

Συγκεκριμένα, ο ίδιος δήλωσε:

«Από το FP3 και μετά, έτρεμα από τα νεύρα μου, αλλά τώρα τρέμω από τη χαρά μου. Στο FP3, είχα τόσα προβλήματα. Το μονοθέσιο σταμάταγε στη μέση της πίστας. Στους γρήγορους γύρους μου, έχανα δύναμη, και στις κατατακτήριες, το ίδιο πράγμα.

«Έπρεπε να επαναπρογραμματίσουμε τον κινητήρα και χάσαμε λίγο χρόνο εκεί, ώστε να βελτιώσουμε την οδηγησιμότητα, αλλά και πάλι δε δούλευε όπως θα έπρεπε.

«Στο Q3, ένιωθα ότι το μονοθέσιο λειτουργούσε καλά και δεν είχα κανένα παράπονο, οπότε όταν είδα ότι ήμουν δεύτερος, εξεπλάγην, μετά τα προβλήματα που είχα.

«Στην τελευταία μου προσπάθεια, προσπάθησα να πιέσω λίγο περισσότερο, και ήμουν άλλα δύο δέκατα ταχύτερος. Τότε, έφτασα στις Στροφές 16/17, και έπρεπε να αλλάζω γρήγορα σχέσεις, ο κινητήρας έκοβε δύναμη, οπότε έπρεπε να εγκαταλείψω τον γύρο μου.»

Παρόλα αυτά, ο Ολλανδός φρονεί πως στον αγώνα τα πράγματα θα κυλήσουν καλύτερα:

«Θεωρώ πως, κανονικά, στον αγώνα ρίχνεις λίγο τη δύναμη. Όταν πάμε στο όριο φαίνεται να δυσκολευόμαστε κάπως αυτό το Σ/Κ, με την οδηγησιμότητα και τη χαρτογράφησης της ροπής κι όλα αυτά τα θέματα.

«Χθες, για παράδειγμα, στα μεγάλα runs δεν είχα πρόβλημα, και αν σπάσει, έσπασε, δεν μπορείς να το αλλάξεις αυτό. Θα μάθουμε αύριο.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Διαβάστε το έβδομο τεύχος του TotalMAG

About The Author

mm
Αρχισυντάκτης

Δημοσιογραφία η τρέλα μου, τα motorsport η αγάπη μου. Σπουδάζω στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και γράφω στο totalracing.gr τα τελευταία 6 χρόνια.