O Ott Tanak πήρε και πάλι την πρωτοπορία στο Rally Φινλανδίας, εκμεταλλευόμενος την δυναμική του αλλά και τα λάθη των αντιπάλων του. Την τριάδα συμπληρώνουν οι Jari-Matti Latvala και Esapekka Lappi.

Ο Ott Tanak εκμεταλλεύτηκε την καλύτερη θέση εκκίνησης που είχε σήμερα, αλλά και τα λάθη των υπολοίπων οδηγών και βρίσκεται ξανά στην πρώτη θέση του Rally Φινλανδίας, έχοντας δημιουργήσει μία μικρή διαφορά.

Ο Jari-Matti Latvala είχε καλό ρυθμό μέχρι και την 14η ειδική διαδρομή, όταν βγήκε εκτός δρόμου με αποτέλεσμα να χτυπήσει μία μεγάλη πέτρα προκαλώντας κλατάρισμα πίσω αριστερά. Ωστόσο, το Yaris WRC δεν είχε ζημιά στην ανάρτηση και κατάφερε να ολοκληρώσει και την επόμενη ειδική και να επιστρέψει στο service. Στην επόμενη ειδική, παρά την ζημιά ήταν ο ταχύτερος.

O Esapekka Lappi συνέχισε στον ίδιο ρυθμό με εχθές αλλά η απόδοση του C3 WRC δεν ήταν τόσο δυνατή έτσι ώστε να καταφέρει να παλέψει με τον Tanak. Ως κύριο «πρόβλημα» τόνισε την έλλειψη κάθετης δύναμης σε σύγκριση με το Yaris WRC.

Ο Andreas Mikkelsen κινήθηκε γρήγορα και σήμερα το πρωί, ανεβαίνοντας στην 4η θέση, αλλά με τίποτα να μην τον χωρίζει από τους οδηγούς που τον ακολουθούν.

Ο Sebastien Ogier είχε ένα δύσκολο βράδυ, καθώς είχε στομαχικά προβλήματα, και κοιμήθηκε ελάχιστα. Στην πρώτη ειδική έχασε αρκετό χρόνο, αλλά πριν την επόμενη, ο Craig Breen, του έδωσε κάτι να πιει και αυτό τον έκανε να νιώσει καλύτερα και να ανεβάσει τον ρυθμό του.

Ο Craig Breen έχασε χρόνο στην πρώτη ειδική, όταν του βγήκε ένδειξη ότι έχει κλατάρισμα, κάτι που δεν ίσχυε, με αποτέλεσμα να κόψει τον ρυθμό χάνοντας αρκετά δευτερόλεπτα. Στην επόμενη κατάφερε να πάρει πίσω λίγο από τον χαμένο χρόνο, αλλά στην 14η ειδική δυσκολεύτηκε με το πίσω μέρος του i20 Coupe WRC, και έχασε την θέση του από τον Andreas Mikkelsen αλλά και τον Sebastien Ogier. Ο Ιρλανδός στην τελευταία ειδική έχασε άλλα 2 δέκατα.Στο τέλος της χθεσινής ημέρας ο Thierry Neuville έκανε γνωστό τον λόγο που έχασε τόσο χρόνο στο πρωινό loop. Στο test που έκανε πριν τον αγώνα δεν είχε δοκιμάσει τις αναβαθμισμένες αναρτήσεις που έφερε η Hyundai και του πήρε λίγο χρόνο μέχρι να τις ρυθμίσει σωστά. Σήμερα είχε καλό ρυθμό από την πρώτη ειδική, αλλά οι χρόνοι με τους μπροστά οδηγούς ήταν αρκετά κοντά και δεν κατάφερε να κλείσει την ψαλίδα.

Οι δύο οδηγοί της M-Sport ξεκινούσαν πρώτοι στις ειδικές σήμερα, με τον Gus Greesmith να έχει έναν συντηρητικό ρυθμό, χωρίς να παίρνει ρίσκα. Ο Teemu Suninen πίεζε στο όριο, όπως δήλωσε, αλλά δεν είχε όση πρόσφυση θα ήθελε, και δεν σημείωνε τους χρόνους που περίμενε.

Ο Kris Meeke βρισκόταν στην 3η θέση, μόλις 6 δέκατα πίσω από τον πρωτοπόρο Ott Tanak στην 13η ειδική. Στην επόμενη ειδική, την Kakaristo [που σημαίνει δίκαιος δικαστής] χτύπησε την πίσω αριστερή ανάρτηση του Yaris WRC και εγκατέλειψε.

Λίγο μετά την έξοδο του ο Meeke έκανε μία δημοσίευση στο instagram του με μερικές φωτογραφίες από την πέτρα που χτύπησε, η οποία πρέπει να έπεσε στον δρόμο με τα περάσματα των οδηγών. Στο ίδιο σημείο είχε το κλατάρισμα και ο Jari-Matti Latvala.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Gutted. We hit a massive rock in fifth gear which broke the suspension. Spectators said it wasn’t there this morning and must have rolled down from the bank. Same place as @jarimattiwrc

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kris Meeke (@krismeeke) στις

Αναλυτικά η κατάταξη:

ΘέσηΠλήρωμαΧρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο
1O.Tanak/M.Jarveoja1:36:40.3
2J.M.Latvala/M.Anttila+13.8
3E.Lappi/J.Ferm+2.3
4A.Mikkelsen/A.Jaeger+23.6
5S.Ogier/J.Ingrassia+1.5
6C.Breen/P.Nagle+0.8
7T.Neuville/N.Gilsoul+17.8
8T.Suninen/J.Lethinen+37.7
9G.Greensmith/E.Edmondson+1:28.5
10K.Rovapera/J.Halttunen+1:49.5

Δείτε το πρόγραμμα και την τηλεοπτική κάλυψη του Rally Φινλανδίας εδώ.

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles