Rally Τουρκίας - 3η Μέρα - 2ο Loop: Προβλημάτων συνέχεια

Το τέλος των σημερινών ειδικών βρίσκει τα Toyota των Ott Tanak και Jari-Matti Latvala στις δύο πρώτες θέσεις, με τον Hayden Paddon να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα.

Για τις απογευματινές ειδικές της τρίτης ημέρας του Rally Τουρκίας όλοι οι οδηγοί επέλεξαν 6 σκληρά ελαστικά, αφού οι ειδικές ήταν πιο σκληρές μετά το πρώτο πέρασμα των αυτοκινήτων.

Στο τέλος του πρωινού loop ο Tanak βρισκόταν στην δεύτερη θέση, περίπου 35 δευτερόλεπτα πίσω από τον Andreas Mikkelsen, με το τέλος της ημέρας να τον βρίσκει στην κορυφή, με τον teammate του στην δεύτερη θέση. Στην πρώτη ειδική του loop ο Εσθονός αντιμετώπισε πρόβλημα με τον αποσβεστήρα στην μία από τις δύο πίσω αναρτήσεις. Ωστόσο, κατάφερε να επιδιορθώσει την ζημιά και να μην χάσει χρόνο.

Στην δεύτερη θέση ανέβηκε ο Jari-Matti Latvala που δεν είχε εύκολο έργο, αφού στην πρώτη ειδική του loop είχε κλατάρισμα πίσω δεξιά, ενώ αντιμετώπισε πρόβλημα και με τα υδραυλικά του Yaris WRC. Το πρόβλημα οφειλόταν στη θερμότητα, και μόλις κρύωσε το αμάξι τα υδραυλικά επανήλθαν.

Στην τρίτη θέση ακολουθεί ο Hayden Paddon που ήταν από τους λίγους οδηγούς που δεν αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα. Πίσω του, στην 4η θέση βρίσκεται ο Teemu Suninen, που δεν αντιμετώπισε κι αυτός κάποιο πρόβλημα.

Στην 5η θέση έπεσε ο Andreas Mikkelsen, που είδε το εμπρός διαφορικό του Hyundai i20 Coupe WRC να καταστρέφεται μέσα στην πρώτη ειδική και να συνεχίζει με το i20 πισωκίνητο, χάνοντας πάρα πολύ χρόνο. Επίσης πήρε ποινή 3 λεπτών και 20 δευτερολέπτων αφού άργησε να πάει στην εκκίνηση της 12ης ειδικής.

Στην 6η θέση ακολουθεί ο Henning Solberg που προηγείται στο RC2, με τον Elfyn Evans να ανεβαίνει στην 7η θέση, με τον Jan Kopecky να τον ακολουθεί στην 8η θέση, και να προηγείται στο WRC2, με την δεκάδα να συμπληρώνουν οι Simone Tempestini και Chris Ingram.

Οι Evans/Barritt αναγκάστηκαν να δουλέψουν στο αυτοκίνητο τους στο Service, αφού η M-Sport χρησιμοποίησε μερικούς από τους μηχανικούς τους για να επισκευάσουν το Fiesta WRC του Sebastien Ogier.

Ο Sebastien Ogier είχε έξοδο στην πρώτη ειδική, βγήκε εκτός δρόμου, χτύπησε σε ένα δέντρο με την δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου, χωρίς να προκαλέσει μεγάλη ζημιά, αλλά δεν κατάφερε να συνεχίσει, αφού το αυτοκίνητο κόλλησε, και δεν υπήρχαν θεατές στο σημείο να τον βοηθήσουν. Μετά από αρκετή ώρα κατάφερε να επαναφέρει το αμάξι στον δρόμο και επέστρεψε στο Service, λίγο πριν ολοκληρωθεί το loop. Η μόνη ζημιά που είχε το Fiesta ήταν ένας σπασμένος καθρέφτης, και μερικές γρατζουνιές.

Ο Craig Breen έχασε αρκετό χρόνο στην πρώτη ειδική, αφού υπήρχε αρκετός καπνός μέσα στην καμπίνα του Citroen C3 WRC. Στην συνέχεια στην απλή ειδική το C3 WRC τυλίχθηκε στις φλόγες και καταστράφηκε ολοσχερώς.

Το κατεστραμμένο C3 WRC:

 

Craig Breen‘s Destroyed Citroen C3 #WRC #RallyTurkey

Διαβάστε το έβδομο τεύχος του TotalMAG

Αναλυτικά η κατάταξη:

ΘέσηΠλήρωμαΧρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο
1Ott Tanak/Martin Jarveoja3:34:22.5
2Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila+13.1
3Hayden Paddon/Sebastian Marshal+57.4
4Teemu Suninen/Mikko Markkula+2:11.7
5Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger+3:03.2
6Henning Solberg/Ilka Minor+5:30.1
7Elfyn Evans/Daniel Barritt+4:53.5
8Jan Kopecky/Pavel Dresler+16.9
9Simone Tempestini/Sergio Itu+44.5
10Chris Ingram/Ross Whittock+47.8

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του αγώνα εδώ.

Δείτε όλα τα νέα για το Rally Τουρκίας εδώ.

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

About The Author

mm

Το motorsport είναι η αρρώστια μου. Σπουδάζω Διοίκηση Επιχειρήσεων και γράφω στο totalracing.gr.