Ricciardo και Hulkenberg ζητούν επαναπροσδιορισμό των εξόδων διαφυγής

Ο Daniel Ricciardo και ο Nico Hulkenberg έχουν παροτρύνει τους ιθύνοντες της F1 να ξανασκεφτούν την προσέγγιση τους σχετικά με τις εξόδους διαφυγής, μετά τα όσα έγιναν στην πρώτη στροφή του GP του Μεξικού.

Ο πρωτοπόρος του αγώνα Lewis Hamilton είχε τη δυνατότητα να κόψει δρόμο και να διατηρήσει την 1η θέση στον πρώτο γύρο μετά από οδηγικό λάθος, την ώρα που ο Max Verstappen τιμωρήθηκε αργότερα για το ίδιο πράγμα.

Με τα συμβάντα να έχουν πυροδοτήσει συζητήσεις για την σταθερότητα των κανόνων, ένας αριθμός οδηγών πιστεύει ότι θα μπορούσε να είναι ώρα να αλλάξει η προσέγγιση για τις εξόδους διαφυγής για να υπάρχει κάτι που να αποτρέπει τους οδηγούς περισσότερο από το να βγαίνουν έξω.

Ο Ricciardo είπε: «Είμαι υπέρ των αμμοπαγίδων επειδή είναι πιο αποτρεπτικές. Ακόμα κι αν περάσεις από την αμμοπαγίδα με ταχύτητα, έχεις διάφορα στο ψυγείο σου ή πέτρες στα λάστιχά σου, οπότε τιμωρείσαι περισσότερο.

«Δεν μου αρέσει το πώς ο οδηγός μπορεί να κάνει ένα λάθος την ώρα που αμύνεται, να κόβει δρόμο και να συνεχίζει. Οπότε, η πρώτη στροφή με τον Lewis, δε νομίζω ότι ήταν σωστό.

«Ήταν ο πρώτος γύρος και μία κρίσιμη στιγμή και αν κάνεις λάθη σαν αυτό, θα έπρεπε να πληρώσεις περισσότερο.

«Ο Hulkenberg πιστεύει ότι αν οι αμμοπαγίδες δεν είναι δυνατές λόγω θεμάτων ασφαλείας, τότε η F1 θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει κώνους για να κάνει τους οδηγούς να κόψουν ταχύτητα. Η F1 τους χρησιμοποιεί στη Monza και το Sochi.

«Δεν ξέρω απαραίτητα για τις αμμοπαγίδες, αλλά ίσως κάτι σαν το Sochi όταν βγαίνεις έξω, ή τη Monza, που πρέπει να κάνεις ένα συγκεκριμένο πράγμα για να πληρώσεις για το λάθος σου.

«Εκεί που φρέναρε αυτός (Lewis), δεν υπήρχε περίπτωση να πάρει τη στροφή.»

Το αφεντικό της Red Bull Christian Horner πιστεύει ότι η ιδέα του Ecclestone να χτίσει μικρούς τοίχους στις στροφές ίσως είναι λίγο υπερβολικό, αλλά νομίζει ότι κάτι μπορεί να γίνει.

«Η άποψη του Bernie να βάλουμε ένα τοίχο εκεί….που είναι πιθανόν ένα τέλος στο φάσμα» είπε ο Horner.

«Αλλά εγώ σίγουρα νομίζω ότι υπάρχει μια διαφωνία για μια αμμοπαγίδα, επειδή αν βρεθείς εκεί είτε χάνεις πάρα πολύ χρόνο είτε μένεις εκτός αγώνα.

«Νομίζω ότι πραγματικά είναι κάτι που θα έπρεπε να κοιταχτεί για στροφές όπως η πρώτη στο Μεξικό, να δούμε αν οι αμμοπαγίδες είναι περισσότερο αποτρεπτικές από τις εξόδους διαφυγής με άσφαλτο.

«Παραμένει πολύ ανοιχτό για να ερμηνεύσουμε επειδή, γιατί ήταν η κίνηση του Max διαφορετική απ’του Lewis στο σικέιν του Μόντε Κάρλο; Ή από του Lewis στο Μεξικό;

«Πάλι, το αφήνεις συνεχώς στην ερμηνεία των αγωνοδικών σε ατομικά συμβάντα. Αν υπάρχει μία αμμοπαγίδα εκεί, πληρώνουν το τίμημα και είναι τόσο απλό.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ανακοινώθηκαν τα ελαστικά που επιλέχθηκαν για το Grand Prix Βραζιλίας

Next Article

Συμβουλευτικός προς τη Liberty Media ο ρόλος του Brawn

Related Posts
Περισσότερα

Ντεμπούτο Doohan στο Άμπου Ντάμπι, θα αντικαταστήσει τον Esteban Ocon

Νωρίτερα απ’ότι αναμενόταν θα πραγματοποιηθεί το ντεμπούτο του Jack Doohan στην F1. Πρόκειται να αντικαταστήσει τον Esteban Ocon στον…