Η Mercedes αποφάσισε να προχωρήσει σε ριζικές αλλαγές στον κινητήρα της για το πρωτάθλημα του 2019, όπως αποκάλυψε ο Andy Cowell, επικεφαλής στον αντίστοιχο τομέα της ομάδας.

Η W10, το φετινό μονοθέσιο της Mercedes, «πάτησε πίστα» ήδη στο Silverstone, λίγο μετά την επίσημη παρουσίασή του.

 

Κι όσο ο Valtteri Bottas κάνει τα πρώτα χιλιόμετρα με το νέο του μονοθέσιο, ο Andy Cowell, επικεφαλής κινητήρα στη Mercedes, παραδέχτηκε πως για τη φετινή σεζόν, η γερμανική ομάδα έχει αλλάξει σχεδόν το σύνολο της μονάδας ισχύος της:

«Έχουμε κάνει αλλαγές στο σύστημα ψύξης, που ελπίζουμε να μας δώσει ένα αεροδυναμικό πλεονέκτημα και θα φανεί στην απόδοση της μονάδας ισχύος – επομένως, ελπίζουμε να έχουμε οφέλη και στο σασί, και στον κινητήρα.

«Στην καρδιά του κινητήρα είναι που γίνεται η μετατροπή του καυσίμου σε θερμότητα στον θάλαμο ανάφλεξης, αλλά και όλη η δουλειά του στοφαλοφόρου.

«Έχουμε κάνει βήματα προόδου στην αποδοτικότητα της καύσης και στο ERS. Το πάντρεμα μεταξύ της συναρμολόγησης του turbo με την MGU-H, τον εναλλάκτη, τις κυψέλες και την MGU-K: όλο αυτό το σύστημα είναι πλέον σε θέση να λειτουργεί πιο αποδοτικότητα και να βοηθά στην χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας κατά τη διάρκεια του αγώνα.»

Όσον αφορά το νέο όριο καυσίμου, που φτάνει πλέον τα 110 κιλά, ο Cowell τόνισε πως ίσως να μην φτάσουν ποτέ αυτό το φορτίο, για λόγους βάρους και, συνεπώς, ταχύτητας:

«Αν έχεις ένας αποδοτικό κινητήρα με αντίστοιχα αεροδυναμικά και ξέρεις ότι πρέπει να κάνεις ‘lift and coast’, τότε έχεις την δυνατότητα να ξεκινήσεις τον αγώνα με λιγότερα από 110 κιλά καυσίμου.

«Για κάθε 5 κιλά που αφαιρείς, είναι δύο δέκατα του δευτερολέπτου πιο γρήγοροι οι γύροι σου, οπότε υπάρχει κέρδος από το να ξεκινήσεις τον αγώνα λίγο ελαφρύτερος.

«Υπάρχει ακόμα πλεονέκτημα στο να έχεις ένα αποδοτικό μονοθέσιο -τόσο στον κινητήρα, όσο και στα αεροδυναμικά- και στο να αγωνίζεσαι έξυπνα για να βεβαιωθείς ότι θα έχεις καλό ρυθμό στην αρχή του αγώνα, όσο και κατά τη διάρκεια αυτού.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

No more articles