Σαν σήμερα… στις 5 Μαΐου

To MotoGP έχει την τιμητική στις 5 Μαΐου, με έναν αγώνα της Formula 1 να κλέβει όμως την παράσταση, καθώς ο οδηγός που πήρε τη νίκη, δεν βρισκόταν καν στην πίστα!

2019 – Ισπανία

Η παρθενική pole του Fabio Quartararo δεν ευοδώθηκε σε ένα καλό αποτέλεσμα στον αγώνα, με τον Γάλλο να εγκαταλείπει με μηχανικό πρόβλημα στον 13ο γύρο του αγώνα κι ενώ βρισκόταν στην δεύτερη θέση.

Έτσι ο Marc Marquez, που είχε πάρει το προβάδισμα στην εκκίνηση, έμεινε μπροστά μέχρι το τέλος του αγώνα και πανηγύρισε την 2η του νίκη στη σεζόν, ανεβαίνοντας ξανά στην πρώτη θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος.

Ο Alex Rins ανέκαμψε από τις μέτριες κατατακτήριες και πήρε τη δεύτερη θέση του αγώνα, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Maverick Vinales, που προσπέρασε στους τελευταίους γύρους του αγώνα τους Morbidelli, Petrucci και Dovizioso.

2013 – Αργεντινή

Παρά την αποχή του από τους αγώνες του WRC σε Σουηδία και Μεξικό, o Sebastien Loeb επέστρεψε δριμύτερος στην Αργεντινή και πήρε μία άνετη νίκη, έχοντας το προβάδισμα σχεδόν καθόλη τη διάρκεια του αγώνα.

Ο Sebastien Ogier δεν μπόρεσε να πάρει την πρώτη του νίκη επι αργεντίνικου εδάφους, καθώς έκανε λάθος στις ομιχλώδεις συνθήκες της 6ης ειδικής και αρκέστηκε στην δεύτερη θέση του αγώνα. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Jari-Matti Latvala, ο οποίος ανταπεξήλθε των μηχανικών προβλημάτων του Polo R και της απειλής των Hirvonen και Novikov, γράφοντας 5 συνεχόμενους ταχύτερους χρόνους στο τέλος του rally, για να πάρει την 3η θέση.

2013 – Ισπανία

Το Σάββατο, οι άνθρωποι της πίστας στη Χερέθ έδωσαν το όνομα του Jorge Lorenzo στην τελευταία στροφή της πίστας, για να τιμήσουν την παρουσία του στους αγώνες και τις 3 νίκες που είχε κατακτήσει εκεί.

Λιγότερο από 24 ώρες αργότερα στην ίδια στροφή, ο Marc Marquez έκανε μία πολύ επιθετική κίνηση προσπεράσματος απέναντι στον Lorenzo. Οι 2 τους ήρθαν σε επαφή, απέφυγαν την πτώση, αλλά ο Marquez βγήκε μπροστά και λίγα μέτρα παρακάτω πέρασε την γραμμή του τερματισμού για να πάρει τη δεύτερη θέση, ενώ ο έξαλλος Lorenzo αρκέστηκε στην τρίτη.

Τον αγώνα κέρδισε ο Dani Pedrosa, ο οποίος δεν απειλήθηκε στο ελάχιστο, παρά την μέτρια εκκίνησή του, ενώ πιο πίσω ο Valentino Rossi ξεπέρασε μία άσχημη πτώση που είχε στις κατατακτήριες για να τερματίσει τελικά τέταρτος.

https://www.youtube.com/watch?v=zdEXst3cxZc

2002 – Ισπανία

Ο Valentino Rossi δεν επηρεάστηκε από την κακή του εκκίνηση, ανέβηκε στην πρώτη θέση ξανά κι έμεινε εκεί πανηγυρίζοντας τη δεύτερη νίκη της σεζόν στην πίστα της Χερέθ, παρά την έντονη πίεση από τον Daijiro Kato.

Ο Ιάπωνας προσπάθησε να ξαναπάρει την πρώτη θέση, αλλά δεν είχε τα ελαστικά για να το καταφέρει, μένοντας στη δεύτερη θέση του αγώνα, μπροστά από τον συμπατριώτη του, Tohru Ukawa, o οποίος είχε το προβάδισμα στη μεγαλύτερη διάρκεια του Grand Prix.

Στα παράδοξα του αγώνα, η μαύρη σημαία που είδε ο Max Biaggi, όταν η ομάδα του αμέλησε να τον ειδοποιήσει πως είχε δεχθεί ποινή stop&go για άκυρη εκκίνηση.

1996 – Ιταλία

H απίθανη εκκίνηση του David Coulthard δεν απέφερε καρπούς στην McLaren, καθώς ο Σκωτσέζος εγκατέλειψε με πρόβλημα στα υδραυλικά του νέου κινητήρα της Mercedes. Έτσι, ο Damon Hill δεν είχε πρόβλημα να πάρει τη νίκη, επικρατώντας με άνεση των αντιπάλων του στο Grand Prix του Αγίου Μαρίνου στην Ίμολα.

Ο Michael Schumacher διέσωσε την δεύτερη θέση, παρά το γεγονός ότι το εμπρός δεξί φρένο της Ferrari αστόχησε στον τελευταίο γύρο, με τον Γερμανό να τερματίζει μπροστά από την Benetton του Gerhard Berger και την έτερη Ferrari του Eddie Irvine. Ήταν ένας κακός αγώνας για τον Jacques Villeneuve, ο οποίος έπεσε τελευταίος στον πρώτο γύρο και εν συνεχεία εγκατέλειψε από την 10η θέση, μετά από σύγκρουση με τον Jean Alesi.

1985 – Ιταλία

Το χάος επικράτησε στο Grand Prix του Αγίου Μαρίνου για το πρωτάθλημα του 1985. Οι περιορισμοί που είχε επιβάλλει η παγκόσμια ομοσπονδία στην κατανάλωση καυσίμου έφερε τα μονοθέσια στα όρια τους, στην στενή πίστα της Ίμολα, στην οποία τα καύσιμα αποτελούσαν ούτως ή άλλως πρόβλημα για τους τερατώδεις υπετροφοδοτούμενους κινητήρες των μονοθεσίων.

Ayrton Senna, Nelson Piquet, Stefan Johansson, Martin Brundle και Derek Warwick εγκατέλειψαν από καύσιμο, ο Nigel Mansell χρειάστηκε να μπει στα pits 2 γύρους πριν το τέλος, ενώ ο Thierry Boutsen και ο Patrick Tambay έσπρωξαν τα μονοθέσιά τους για να περάσουν την γραμμή του τερματισμού.

Πρώτος πέρασε την γραμμή ο Alain Prost και παρότι χρειάστηκε να σταματήσει την McLaren στη μέση της πίστας, στον γύρο επιστροφής στα pits, o Γάλλος ανέβηκε στο βάθρο πανηγυρίζοντας τη νίκη που τον έφερνε στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος οδηγών. Όμως λίγη ώρα αργότερα, το μονοθέσιό του εντοπίστηκε κατά 2 κιλά ελαφρύτερο, κάτι που σήμανε τον άμεσο αποκλεισμό του από τα αποτελέσματα του αγώνα.

Νικητής αναδείχθηκε ο Elio de Angelis, ο οποίος όμως στο μεταξύ είχε αναχωρήσει από την πίστα και βρισκόταν καθοδόν για το αεροδρόμιο της Μπολόνια για να προλάβει την πτήση του για την Ρώμη. Οι άνθρωποι του αγώνα πρόλαβαν τον οδηγό της Lotus και τον έφεραν πίσω στην πίστα για να του απονείμουν το τρόπαιο του νικητή, ενώ στο βάθρο ανέβηκαν επίσης οι Thierry Boutsen (για πρώτη φορά στην καριέρα του) και ο Patrick Tambay. Ήταν η τελευταία φορά που ένας οδηγός της Renault ανέβηκε στο βάθρο μέχρι το 2003 όταν το πέτυχε στο Grand Prix της Μαλαισίας ο Fernando Alonso.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Camilleri: Η F1 θα επηρεάσει περισσότερο τα οικονομικά της Ferrari φέτος

Next Article

Concorde Agreement: Πώς οι ομάδες καταστρέφουν τη Formula 1 εκ των έσω

Related Posts
Περισσότερα

Ντεμπούτο Doohan στο Άμπου Ντάμπι, θα αντικαταστήσει τον Esteban Ocon

Νωρίτερα απ’ότι αναμενόταν θα πραγματοποιηθεί το ντεμπούτο του Jack Doohan στην F1. Πρόκειται να αντικαταστήσει τον Esteban Ocon στον…