Στις 9 Απριλίου η δράση ήταν έντονη για το motorsport, με σπουδαίους αγώνες και στα 3 μεγάλα πρωταθλήματα, αλλά και τα γενέθλια του τελευταίου πρωταθλητή της Williams.

2017 – Αργεντινή

Μόλις στον δεύτερο αγώνα του με την Yamaha, ο Maverick Vinales πήρε την ισάριθμη νίκη του στο Termas del Rio Hondo της Αργεντινής με την ιαπωνική ομάδα κι έγινε ο μοναδικός αναβάτης στην ιστορία που πετυχαίνει 2 νίκες στις πρώτες 2 συμμετοχές του με μία νέα ομάδα. O Valentino Rossi συμπλήρωσε το 1-2 της Yamaha, με τον Cal Crutchlow να συμπληρώνει το βάθρο

Ο poleman Marc Marquez ολοκλήρωσε μόλις 3 γύρους, καθώς είχε μία πτώση καθώς πίεζε για να ανοίξει τη διαφορά. Το ίδιο έγινε λίγο αργότερα και με τον Dani Pedrosa, σημαδεύοντας την πρώτη διπλή εγκατάλειψη των Repsol Honda από το ξεκίνημα του 2015.

Το ίδιο αποτέλεσμα είχαν και οι 2 Ducati με τον Jorge Lorenzo να εγκαταλείπει στην εκκίνηση του αγώνα και τον Andrea Dovizioso να μένει εκτός λίγους γύρους πριν το τέλος του αγώνα. Ο πρώτος είχε επαφή με την Suzuki του Andrea Iannone ενώ ο δεύτερος με την Aprilia του Aleix Espargaro.

2017 – Γαλλία

Στο νησί της Κορσικής ο Thierry Neuville κυριάρχησε και πήρε την πρώτη νίκη της χρονιάς, έχοντας διαφορά που άγγιξε το 1 ολόκληρο λεπτό, ενώ πήρε και την power stage, παίρνοντας το πρώτο 30άρι της καριέρας του. Το ενδιαφέρον όμως στράφηκε στις τρομερές μάχες για τη δεύτερη και την τέταρτη θέση της κατάταξης, που κρίθηκαν στην τελευταία ειδική.

Sebastien Ogier και Dani Sordo μονομάχησαν έντονα, με τον Γάλλο πολυπρωταθλητή να παίρνει τη δεύτερη θέση μόλις στην τελευταία ειδική. Πιο πίσω Jari-Matti Latvala και Craig Breen εναλλάσονταν για τις 3 τελευταίες ειδικές στην τέταρτη θέση. Αυτός που την πήρε τελικά ήταν ο Φινλανδός της Toyota, με διαφορά μόλις στο ένα δέκατο του δευτερολέπτου.

2017 – Κίνα

Παρά την εκκίνηση σε βρεγμένο οδόστρωμα και το χάος των πρώτων γύρων που ολοκληρώθηκε με το σφοδρό ατύχημα του Antonio Giovinazzi που προκάλεσε την έξοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, ο Lewis Hamilton πήρε με άνεση τη νίκη στο Κινέζικο Grand Prix.

Στο βάθρο ανέβηκε ο Sebastian Vettel παρά το κακό του ξεκίνημα και ο Max Verstappen που επικράτησε του Daniel Ricciardo στην εσωτερική μάχη των 2 οδηγών της Red Bull.

2000 – Ιαπωνία

Ο τρίτος αγώνας της σεζόν στη Suzuka εξελίχθηκε σε μία τρομερή μάχη ανάμεσα στους Kenny Roberts Jr. και Norick Abe, με τον Ιάπωνα να αναδεικνύεται τελικά νικητής, επικρατώντας μόλις για 2 δέκατα του δευτερολέπτου.

Ήταν η τρίτη και τελευταία νίκη του Abe στην μεγάλη κατηγορία, ενώ στο βάθρο ανέβηκε για τελευταία φορά στην καριέρα του ο Taddy Okaya, που επικράτησε στο φώτο φίνις του συμπατριώτη του, Nobuatsu Aoki και πήρε την τρίτη θέση.

1995 – Αργεντινή

H επιστροφή της Formula 1 στην Αργεντινή, μετά από 15 χρόνια απουσίας, χάρη στις προσπάθειες του Carlos Reutemann, βρήκε τον Damon Hill να στέκεται στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Δεύτερος ήταν ο Jean Alesi με την Ferrari που στάθηκε τυχερός καθώς το ατύχημα που είχε στην πρώτη στροφή του αγώνα οδήγησε στη διακοπή του αγώνα και την επανεκκίνησή του. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Michael Schumacher.

1989 – Αυστραλία

Η ανακαινισμένη πίστα του Phillip Island στα ανοιχτά της Μελβούρνης άνοιξε για πρώτη φορά τις πύλες της για τον αγώνα του παγκόσμιου πρωταθλήματος των 500 κυβικών.

Νικητής σε μία πολύ έντονη μάχη ήταν ο Wayne Gardner, που επικράτησε των Wayne Rainey και Christian Sarron, με τη συνολική τελική διαφορά, ανάμεσα στους 3 αναβάτες να είναι μικρότερη του μισού δευτερολέπτου.

1971 – Καναδάς

Έρχεται στον κόσμο στο Κεμπέκ του Καναδά, ο Jaqcues Villeneuve. Ο Καναδός οδηγός, γιος του σπουδαίου Gilles Villeneuve θα καταφέρει αυτό που δεν πέτυχε ο πατέρας του, να κατακτήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 το 1997. Έκτοτε κανείς οδηγός της Williams, της ομάδας που κυριάρχησε στη δεκαετία του 1990, δεν έχει καταφέρει να πάρει τον παγκόσμιο τίτλο.

Επιπλέον θα κατακτήσει 11 νίκες, θα ανεβεί άλλες 12 φορές στο βάθρο και θα ξεκινήσει 13 φορές από την pole position, ενώ είναι μέχρι σήμερα ο μόνος πρωταθλητής της Formula 1 που έχει κερδίσει τον θρυλικό αγώνα των 500 μιλίων της Ινδιανάπολης και το πρωτάθλημα CART, τον πρόγονο του σημερινού πρωταθλήματος IndyCar.

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles