Σε ποια Rally θα τρέξουν φέτος Ogier και Loeb?

Albert II, Prince of Monaco gives the trophy to Sébastien Loeb (FRA) and Isabelle Galmiche (FRA) of team M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM after winning World Rally Championship in Monte-Carlo, Monaco on January 23, 2022 // SI202201230141 // Usage for editorial use only //

Στο Safari Rally της Κένυας αναμένεται να συνεχιστεί η επική μάχη μεταξύ των Sebastien Loeb και Sebastien Ogier που παρακολουθήσαμε στο Μόντε Κάρλο.

Μετά το πέρας του πρώτου γύρου του WRC, όλοι συζητούν για τις τρομερές επιδόσεις των δύο Sebastien, αλλά και της μεγάλης μάχης που εξελίχθηκε μεταξύ τους για την διεκδίκηση της πρωτιάς στο ράλι. Οι επιδόσεις τους ξεχώριζαν, καθώς οι δύο Γάλλοι βρισκόντουσαν σε άλλο οδηγικό επίπεδο, σε σχέση με τους αντιπάλους τους.

Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως και οι δύο οδηγοί δεν θα συμμετέχουν στο πλήρες πρόγραμμα των αγώνων, αλλά πόσο μάλλον η περίπτωση του Loeb, που μετά από ενάμισι χρόνο εκτός του cockpit ενός αυτοκινήτου WRC και στα 47 του κατάφερε και διεκδίκησε την νίκη απέναντι στους νεότερους και μόνιμους οδηγούς του πρωταθλήματος.

Όλοι λοιπόν αναρωτιούνται για το πότε θα ξαναδούμε τους δύο πιο επιτυχημένους οδηγούς στην ιστορία του πρωταθλήματος ξανά μαζί σε κάποιο ράλι, να παλεύουν για την νίκη.

Αυτή η επιθυμία των φιλάθλων φαίνεται όλο και πιο πιθανή, με τους δύο πολυπρωταθλητές να προσβλέπουν σε μία επιστροφή στην Κένυα. Μια μάχη με σκηνικό το σκληρό Rally Safari και οδηγούς εκπληκτικών προδιαγραφών θα παρείχε σίγουρα την τέλεια συνέχεια αυτής της μάχης.

Η M-Sport Ford διαπραγματεύεται για άλλες τέσσερις πιθανές συμμετοχές με τον Loeb, με την Toyota αντίστοιχα να ελπίζει να κρατήσει τον Ogier για άλλους τέσσερις αγώνες αυτής της σεζόν.

Ο Ogier, ο οποίος κέρδισε το περσινό Rally Safari στην πανηγυρική επιστροφή του WRC στην Αφρική, είπε:

«Είναι ένα ράλι που βρίσκεται στα πλάνα της μικρής μου εκστρατείας των τεσσάρων ή πέντε ράλι στο φετινό πρωτάθλημα. Μου άρεσε πολύ το ράλι πέρυσι με τη φύση και τους ανθρώπους και την υποδοχή που είχαμε. Υπάρχει τεράστιος ενθουσιασμός για αυτό το ράλι. Δεν έχω να επιβεβαιώσω τίποτα, αλλά το συγκεκριμένο ράλι είναι κάτι που το θεωρώ δεδομένο.»

Ο Sebastien Loeb δεν συμμετείχε στην περσινή αφρικανική περιπέτεια, αλλά έχει ξαναβρεθεί στην Κένυα, το 2002.

«Έχω απίστευτες αναμνήσεις από το 2002», είπε ο νικητής του Monte, ο οποίος τερμάτισε πέμπτος στην Κένυα πριν από ακριβώς 20 χρόνια.

“Ήταν απίστευτο. Η σχεδίαση του αγώνα ήταν εντελώς διαφορετική από τα άλλα ράλι της εποχής. Με ζώα και τα πάντα – το μέρος είναι εκπληκτικό. Βλέπεις πράγματα που δεν βλέπεις πουθενά αλλού. Ήταν καλό που ήμουν εκεί και νομίζω ότι είναι καλό για το πρωτάθλημα [το Safari Rally Κένυας]».

Κανένας από τους δύο οδηγός δεν θα αγωνιστεί στη Σουηδία και στην Κροατία, αλλά ο Ogier πρόσθεσε ότι η Πορτογαλία είναι επίσης μια πιθανή συμμετοχή για αυτόν.

«Αυτό το ράλι είναι πάντα στο μυαλό μου», είπε ο Ogier, ο οποίος σημείωσε την παρθενική του νίκη στο WRC στα ιστορικά χώματα της Πορτογαλίας. «Είχα πάντα μία ιδιαίτερη σχέση με την Πορτογαλία, οπότε ναι, μπορώ να πω ότι είναι φέτος μέσα σε μια πιθανή λίστα ράλι για μένα».

Πίσω στον Loeb, φαίνεται πως η M-Sport έχει ήδη υπόψη της πως ο 9 φορές πρωταθλητής θα τρέξει φέτος το πολύ σε πέντε αγώνες, συμπεριλαμβανομένου του Μόντε Κάρλο. Η Κένυα φαίνεται πως έχει μεγάλες πιθανότητες για την δεύτερη συμμετοχή του φέτος. Τι συμβαίνει λοιπόν με τα υπόλοιπα τρία?

Με το WRC να μην αποτελεί πλέον προτεραιότητα για τον Γάλλο, ο ίδιος έχει δεσμευτεί να συμμετάσχει στο Bahrain Raid Xtreme στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid – το οποίο ξεκίνησε με μία δεύτερη θέση στο Dakar νωρίτερα αυτόν τον μήνα – και στο Extreme E με την ομάδα X44, μια συμφωνία που επιβεβαιώθηκε την περασμένη Τρίτη.

Οι δεσμεύσεις του στο WRC πρέπει να “τακτοποιηθούν” με γνώμονα τα άλλα πρωταθλήματα και όχι το αντίστροφο. Αν και αυτό κάνει την συμμετοχή ορισμένους γύρους πιο δύσκολους από άλλους για τον Loeb, μόνο το Rally Ακρόπολις του Σεπτεμβρίου αποκλείεται κατηγορηματικά για τον Γάλλο.

Στην κορυφή της λίστας, σύμφωνα με το Dirtfish, πρέπει σίγουρα να είναι η Νέα Ζηλανδία. Υπήρξε εκτός του προγράμματος για μία δεκαετία, παρά το ότι επαινείται ευρέως ως ένα από τα καλύτερα ράλι στον κόσμο, για τις ροή και τους δρόμους του και είναι ένα ράλι που κέρδισε ο Loeb τρεις φορές στο παρελθόν.

Είναι απίθανο να είναι κάποιο από την Φινλανδία ή την Εσθονία. Όταν ο Loeb μοιραζόταν τη θέση του στη Hyundai το 2019 με τον Sordo, δεν ήθελε να πάει στη Φινλανδία. Προσθέστε το πλεονέκτημα της Toyota στο συγκεκριμένο ράλι – τα Yaris κέρδισαν κάθε Rally Φινλανδίας κατά την τελευταία περίοδο του WRC – και δεν έχει κάποιο κίνητρο κίνητρο για να επισκεφτεί τους γενικά παρόμοιους δρόμους στην Εσθονία.

Αυτό αφήνει την Ισπανία και την Ιαπωνία. Το πρώτο ράλι του ταιριάζει γάντι – 9 νίκες, 10 βάθρα, 66 νίκες στις Ισπανικές ειδικές διαδρομές. Η Καταλονία θα μπορούσε να είναι η πατρίδα του με τέτοιες επιδόσεις (και δεν είναι καθόλου μακριά από του σπίτι στην Ελβετία).Η Ιαπωνία σίγουρα θα καταλήξει στη λίστα του Ogier – κάτι που κατ’ επέκταση θα μπορούσε να κάνει το συγκεκριμένο αγώνα πιο δελεαστικό για τον Loeb.

Είναι ένα ολοκαίνουργιο ασφάλτινο ράλι, (σε αντίθεση με το χωμάτινο ράλι Ιαπωνίας που υπήρχε στο πρωτάθλημα έως το 2010), για τον Ogier αλλά σημασία εδώ έχει η μεγάλη εικόνα: ο απερχόμενος οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Toyota που αγωνίζεται στην Ιαπωνία θα ήταν τρομερό μάρκετινγκ για την θρυλική μάρκα.

Περιμένουμε λοιπόν με ανυπομονησία τις αποφάσεις των δύο αυτών οδηγών για την φετινή σεζόν, που αναμένεται να είναι συγκλονιστική!

Πηγή: Dirtfish.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
10
Shares
Previous Article
KTM

Αποκαλύπτήρια για τις φετινές μοτοσυκλέτες της KTM (pics & vid)

Next Article
Helmut Marko

Marko: Η Honda παραμένει στην F1 έως το 2025

Related Posts