Σκέψεις για εικονικά σικέιν από τη FIA για το WRC

Μετά το συμβάν του Andreas Mikkelsen στο Rally Αυστραλίας, η FIA ψάχνει να βρει λύσεις για τα σικέιν, και μία από τις επιλογές της είναι να υιοθετήσει εικονικά σικέιν.

Την πρώτη ημέρα του Rally Αυστραλίας, και συγκεκριμένα στην τρίτη ειδική διαδρομή, ο Νορβηγός συνάντησε ένα κινούμενο τρακτέρ στο τεχνητό σικέιν που υπήρχε μέσα στην ειδική, και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει την αυτοσυγκέντρωση του, αφού χρειάστηκε να μιλήσει αρκετά με τον συνοδηγό του, και να έχει έξοδο μερικά μέτρα πιο μετά.

Η FIA όπως ήταν αναμενόμενο έκανε έρευνα για το περιστατικό, και διαπίστωσε ότι το τρακτέρ χρησιμοποιήθηκε για να επαναφέρει στην θέση της μία από τις αχυρόμπαλες που χτύπησε ο Jari-Matti Latvala και μπλόκαρε την ειδική, και την ώρα που περνούσε ο Mikkelsen επέστρεφε στην θέση του.

Ένας εξ αυτών που συμφωνούν στην ιδέα τον εικονικών σικέιν είναι ο team manager της Hyundai, Alain Penasse, ο οποίος δήλωσε: «Είναι περίπου σαν τον περιοριστή ταχύτητας στο pitlane στους αγώνες πίστας.

«Μας είπαν ότι, σε ένα προσυμφωνημένο σημείο, το αυτοκίνητο δεν θα μπορεί να υπερβεί την ταχύτητα, για παράδειγμα, των 50 χιλιομέτρων.

«Το αμάξι ταξιδεύει μία απόσταση με την συγκεκριμένη ταχύτητα και μετά πάλι επιταχύνει. Για μένα, αυτή είναι μία πολύ καλή ιδέα, Μισώ τα σικέιν, γίνονται πολλά ατυχήματα εξαιτίας τους.»

Σύμφωνα με πηγές του autosport.com, όλο το συμβάν με το τρακτέρ έγινε επειδή οι κριτές δεν υπολόγισαν σωστά τον χρόνο που είχαν για να επαναφέρουν το σικέιν στην αρχική του κατάσταση.

«Ο Latvala χτύπησε την αχυρόμπαλα στο σικέιν και έκλεισε τον δρόμο,» δήλωσε μία πηγή.

«Οι κριτές σε εκείνο το σημείο πήραν το τρακτέρ για να μετακινήσουν την αχυρόμπαλα εκτός δρόμου και πίσω στην θέση της. Ήταν καλή κίνηση, αλλά είχαν μόνο τρία λεπτά για να το κάνουν. 

«Δυστυχώς έφτασε ο Andreas στο σημείο όταν το τρακτέρ επέστρεφε στην θέση του.»

Οι οδηγοί ήταν αρκετά αναστατωμένοι με το συμβάν, με τον Esapekka Lappi να δηλώνει: «Δεν υπάρχει δικαιολογία γι’αυτό, είναι απολύτως χαζό. Θα μπορούσε κάποιος να έχει σκοτωθεί. 

«Όταν οι ειδικές βρίσκονται σε εξέλιξη, δεν γίνεται να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα.»

Από την μεριά του ο υπεύθυνος του WRC στην FIA Yves Matton, δήλωσε: «Είναι σημαντικό να καταλάβουμε γιατί συνέβη αυτό.

«Το τρακτέρ ήταν εκεί για να διασφαλίσει ότι δεν θα μπλοκαριστεί η ειδική, αλλά όλη η διαδικασία ήθελε να καλύτερο συντονισμό. 

«Συνεχίζουμε να μελετάμε εναλλακτικές λύσεις, και μία από αυτές είναι τα εικονικά σικέιν.»

Πηγή: autosport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
1
Shares
Previous Article

Ξεκινά δοκιμές με την Citroen την επόμενη εβδομάδα ο Ogier

Next Article

F1: Το πρόγραμμα του Grand Prix Άμπου Ντάμπι

Related Posts