Στην ομάδα της Citroen πιστεύουν ότι κατάφεραν να λύσουν το πρόβλημα της υποστροφής, μετά και τις δοκιμές για το Rally Ισπανίας.

Η Citroen πραγματοποίησε τρεις ημέρες δοκιμών στην άσφαλτο, δύο με τον Sebastien Ogier και μία με τον Esapekka Lappi. Επίσης μία ημέρα δοκιμών έκανε και ο Eric Camilli αλλά στο χώμα.

Οι εμφανείς αλλαγές που έφερε το C3 WRC ήταν τα νέα αεροδυναμικά, που όταν ζητήθηκε ένα σχόλιο από τον τεχνικό διευθυντής της Γαλλικής ομάδας, Olivier Maroselli, απάντησε: «Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι δουλεύουμε πολύ σκληρά.»

Ωστόσο, αυτό το νέο αεροδυναμικό πακέτο αναμένεται να κάνει την εμφάνιση του στις ειδικές από την νέα χρονιά.

Οι αλλαγές που δεν φαινόντουσαν με το μάτι είχαν να κάνουν με τα διαφορικά και τους αποσβεστήρες, όπου εστίασαν στην Citroen, και πλέον, πιστεύουν ότι έλυσαν το πρόβλημα της υποστροφής που τους ταλάνιζε στα τελευταία ασφάλτινα rally:

«Κυρίως δουλέψαμε και βελτιώσαμε τα διαφορικά. Βρήκαμε μερικές ενδιαφέρουσες ιδέες στην πίστα Satory και μπορέσαμε να πάμε ένα βήμα παρακάτω με αυτούς τους αντιπροσωπευτικούς δρόμους.»

«Είναι επίσης η πρώτη φορά που χρησιμοποιούμε την νέα εμπρός γεωμετρία που φέραμε στην Φινλανδία στην άσφαλτο. Δουλέψαμε και στους αποσβεστήρες. Ο συνδυασμός όλων, έλυσε το πρόβλημα της υποστροφής, που ήταν το πρόβλημα που είχαμε στους τελευταίους ασφάλτινους αγώνες. Ξεκάθαρα βελτιώσαμε την ισορροπία του αυτοκινήτου και η αίσθηση των οδηγών το επιβεβαίωσε.

«Αλλά τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον αγώνα. Αυτό που δεν ξέρουμε ακόμα είναι αν όλα αυτά θα είναι αρκετά για την αύξηση της απόδοσης. Αλλά θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά μέχρι τον αγώνα για να είμαστε όσο πιο ανταγωνιστικοί γίνεται.»

Πηγή: wrc.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles
X