Ο σύμβουλος επί αγωνιστικών θεμάτων της Red Bull, Helmut Marko, έθεσε πολύ ψηλά τον πήχη για το 2019, λέγοντας πως στόχος είναι η διεκδίκηση του πρωταθλήματος με τον Max Verstappen.

Το 2019 ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο για την ομάδα του Milton Keynes, αφού θα συνεργαστεί με τη Honda μετά από 12 χρόνια με την Renault, και οι προσδοκίες φαίνεται πως είναι υψηλές.

Σε δηλώσεις του στο motorsport.com, o Marko ξεκαθάρισε πως στόχος είναι ο Verstappen να γίνει ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία της F1, ακόμα και από του χρόνου.

Ο ίδιος δήλωσε συγκεκριμένα:

«Ανυπομονούμε για τη νέα σεζόν. Στόχος είναι να έχουμε τον νεότερο παγκόσμιο πρωταθλητή. Έχουμε δύο χρόνια για να το πετύχουμε αυτό, αλλά θέλουμε να το πετύχουμε του χρόνου.

«Ξέρουμε πως η πρώτη χρονιά με έναν νέο κατασκευαστή δεν είναι εύκολη. Αλλά στόχος είναι, όπως έχω πει σε όλους, να παλέψουμε για τον τίτλο, από την αρχή. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες.»

Ο Αυστριακός στάθηκε στην τροχοπέδη της αξιοπιστίας των μοτέρ των Ιαπώνων, αν και τόνισε πως οι κινητήρες που δοκιμάστηκαν φέτος με την Toro Rosso ήταν για να βρεθεί ο καλύτερος, και δεν ήταν απόρροια προβλημάτων:

«Είναι θέμα τακτικής να πάρεις το καλύτερο για τη νέα χρονιά. Η Toro Rosso θυσιάζει τη φετινή της σεζόν για του χρόνου. Είναι μέρος του concept που έχουμε με τη Honda. Οι μετρήσεις είναι ήδη καλύτερες από αυτές της Renault.

«Αλλά και πάλι, αν ξεκινήσεις μία-δύο φορές από τις τελευταίες θέσεις, με τον Verstappen υπάρχει ένας ενθουσιασμός. Στην ενδοεπικοινωνία, μιλάει λες και έχει κάτσει να πιει ένα τσάι. Οι πληροφορίες που ζητάει… Είναι απίστευτος. Δεν έχει όριο ακόμα.»

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο επικεφαλής της ομάδας, Christian Horner:

«Είδατε αυτό το Σ/Κ πως, αν έχουμε έναν κινητήρα έστω και κοντά σε αυτόν των ανταγωνιστών μας, τότε πιστεύω πως έχουμε μία αρκετά δυνατή ομάδα κι έναν αρκετά δυνατό οδηγό για να παλέψουμε μαζί τους. 

«Προφανώς ελπίζουμε πως η Honda, με την πρόοδο που έχει κάνει, να μας επιτρέψει να παλεύουμε πιο συχνά όπως τώρα, με την σωστή κάθετη δύναμη και τις ρυθμίσεις στο μονοθέσιο.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

No more articles