Ο αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull, Christian Horner, πιστεύει ότι το μόνο αδύναμο σημείο της ομάδας του είναι η τελική ταχύτητα.

Στην Red Bull δυσκολεύτηκαν να βρουν την ιδανική ισορροπία με το μονοθέσιό τους στους δύο πρώτους αγώνες, αλλά στην Κίνα κατάφεραν να λύσουν αυτό το πρόβλημα, με την RB15 να είναι αρκετά ανταγωνιστική στα δύο πρώτα κομμάτια της πίστας:

«Έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά από το Μπαχρέιν και σίγουρα ήμασταν πιο ανταγωνιστικοί αυτό το Σαββατοκύριακο.

«Όταν βλέπεις που κερδίζουμε χρόνο, ειδικά στο πρώτο και στο δεύτερο σέκτορ, είμαστε σε καλή κατάσταση. Στο τρίτο σέκτορ έχουμε ακόμα δουλειά να κάνουμε, αλλά έχουμε μερικές αναβαθμίσεις που έρχονται σύντομα που θα μας βοηθήσουν σε αυτό το κομμάτι. Άρα, είχαμε ένα θετικό Σαββατοκύριακο.»

Ωστόσο, ο Horner περιμένει τις αναβαθμίσεις της Honda για την μονάδα ισχύος, έτσι ώστε να κλείσει η διαφορά στις μεγάλες ευθείες σε σύγκριση με την Mercedes και την Ferrari:

«Νομίζω κάνουν πρόοδο σε αυτό το κομμάτι. Ετοιμάζονται κάποια νέα μέρη που θα μας βοηθήσουν αλλά και οι υπόλοιποι δεν μένουν στάσιμοι.

«Όλα έχουν να κάνουν με την εξέλιξη. Ο στόχος μας φέτος είναι να κλείσουμε την διαφορά από την Mercedes και την Ferrari και το καταφέρνουμε αυτό.

«Μπήκαμε ανάμεσα στις Ferrari, και σίγουρα είμαστε πιο κοντά στον ρυθμό με την Mercedes. Σίγουρα η ψαλίδα θα κλείσει μέχρι τα μέσα της σεζόν.»

Τέλος, ο Βρετανός πιστεύει ότι η Red Bull του Max Verstappen κατάφερε να μπει ανάμεσα στις δύο Ferrari εξαιτίας της στρατηγικής της ομάδας, και όχι λόγω ταχύτητας:

«Δεν νομίζω ότι είχαμε πιο γρήγορο μονοθέσιο από την Ferrari, έτσι ο καλύτερος τρόπος που είχαμε για να περάσουμε τουλάχιστον την μία ήταν να πάμε σε δύο pit stop.

«Μετά υπήρξε συζήτηση ανάμεσα στον Sebastian [Vettel] και το pit wall της Ferrari για το αν θα μπει, αλλά στο τέλος κατάφεραν να καλύψουν την διαφορά, όπως και η Mercedes.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles