WRC 2019: Power Ranking (Μέρος 1ο)

Το φετινό πρωτάθλημα του WRC έχει διανύσει τους τρεις πρώτους και αρκετά ιδιαίτερους αγώνες, και ήρθε η ώρα για το πρώτο Power Ranking της χρονιάς.

Οδηγοί : 

Ott Tanak
Ο Εσθονός της Toyota έχει ξεκινήσει την χρονιά του στο ίδιο ή και σε καλύτερο επίπεδο απόδοσης από αυτό στο δεύτερο μισό της περσινής χρονιάς. Έχει καταφέρει να δείξει άκρως ανταγωνιστικός και στους τρεις πρώτους αγώνες, ανεξαρτήτως συνθηκών και σειρά εκκίνησης.

 

Sebastien Ogier
Ο Γάλλος 6 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο την σεζόν του, αφού στο Rally Μόντε Κάρλο πήρε την 100η νίκη της Citroen, στον πρώτο αγώνα που η εταιρία έκλεινε 100 χρόνια από την ίδρυση της. Το κακό Rally Σουηδίας ακολούθησε η νίκη στο Rally Μεξικού, κάτι που τον έφερε και πάλι κοντά στον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Ott Tanak.

 

Thierry Neuville
Στόχος του Βέλγου για ακόμα μία χρονιά είναι το πρωτάθλημα των οδηγών αλλά αυτό αγώνα με τον αγώνα φαντάζει όλο και πιο δύσκολο, αλλά όχι λόγο της δικής του απόδοσης αλλά της απόδοσης του αυτοκινήτου του. Η χρονιά του ξεκίνησε με μία δεύτερη θέση, και μία τρίτη στον δεύτερο αγώνα της σεζόν. Η απόδοση του i20 Coupe WRC συνέχισε να πέφτει, με τους χρόνους στο Rally Μεξικού να είναι απογοητευτικοί. Ωστόσο, εκμεταλλευόμενος τα λάθη και τις εγκαταλείψεις κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση, και να μείνει ψηλά στην βαθμολογία.

 

Kris Meeke
Ο Βρετανός φέτος άλλαξε ομάδα και μαζί με αυτό άλλαξε και mindset, αφού πλέον φαίνεται να ξέρει τα όρια και να καταλαβαίνει τις συνθήκες καλύτερα, κάτι που τον έχει φέρει στον τερματισμό και στους τρεις πρώτους αγώνες της σεζόν.

Elfyn Evans
Ο Ουαλός, πλέον πρώτος οδηγός, της M-Sport μπορεί να μην ξεκίνησε με βαθμούς στο Μόντε Κάρλο αλλά στους επόμενους δύο αγώνες έδειξε ότι τόσο ο ίδιος όσο και το Fietsa WRC μπορούν να διεκδικήσουν καλά αποτελέσματα. Μάλιστα πήρε το πρώτο του φετινό βάθρο στο Rally Μεξικού.

 

Jari-Matti Latvala
Ο Φινλναδός είναι πλέον ο πιο έμπειρος οδηγός στην ιστορία του WRC, αφού κατέχει τις πιο πολλές συμμετοχές. Παρά όλη αυτή την εμπειρία δεν έχει καταφέρει να κάνει το καλύτερο ξεκίνημα στην σεζόν του, αφού λάθη και προβλήματα τον έχουν αφήνει αρκετά πίσω στην βαθμολογία.

 

Sebastien Loeb
Το 2019 έφερε μία μεγάλη αλλαγή στην αγωνιστική ζωή του Γάλλου 9 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, αφού δεν αγωνίζεται πλέον με τα χρώματα της Citroen, αλλά αυτών της Hyundai. Στο Μόντε Κάρλο, και παρά την μόλιςμία ημέρα δοκιμών κατάφερε να τερματίσει στην 4η θέση, ενώ στην Σουηδία τερμάτισε στην 7η θέση.

Esapekka Lappi
Ο Φινλανδός ήταν ακόμα ένας οδηγός που άλλαξε ομάδα για το 2019, αφού από την Toyota πήγε στην Citroen. Η έναρξη της σεζόν του μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί ως κακή, παρά την δεύτερη θέση στην Σουηδία, αφού σε Μόντε Κάρλο αλλά και Μεξικό εγκατέλειψε.

 

Andreas Mikkelsen
Ο Νορβηγός έδειξε λίγο πιο ανταγωνιστικός σε σύγκριση με την περσινή χρονιά, αλλά η συνολική του απόδοση παραμένει χαμηλή και αυτό οδήγησε τον νέο επικεφαλής της Hyundai, Andreas Adamo, να τον αφαιρέσει από το line-up της ομάδας για το Rally Κορσικής.

 

Teemu Suninen
Ο νεαρός Φινλανδός της M-Sport έχει καταφέρει να συλλέξει μόλις 1 βαθμό από τους τρεις πρώτους αγώνες, και αυτόν από την PowerStage στο Rally Μόντε Κάρλο. Στην Σουηδία ήταν εξαιρετικά ταχύς, αλλά ένα λάθος του στέρησε ένα πολύ αποτέλεσμα. Στο Μεξικό εγκατέλειψε στην πρώτη ειδική της Παρασκευής και δεν μπόρεσε να συνεχίσει.

 

Ομάδες:

Toyota
Όπως ήταν αναμενόμενο η Ιάπωνες είναι η πιο δυνατή ομάδα στο WRC, τόσο από άποψη απόδοσης του Yaris WRC αλλά δυναμικής του line-up της.

 

Citroen
Η Γαλλική ομάδα έχει ανακάμψει από τα προηγούμενα χρόνια, αλλά με μόνο ένα αυτοκίνητο να τερματίζει κάθε έναν από τους τρεις πρώτους αγώνες πληρώνει αδρά την επιλογή να μην έχει τρίτο αυτοκίνητο.

M-Sport
Οι Βρετανοί γνώριζαν καλά ότι με την αποχώρηση του Sebastien Ogier από την ομάδα δεν θα μπορούσαν να διεκδικήσουν κάποιο από τα πρωταθλήματα, με την τακτική τους να είναι τα καλά αποτέλεσματα όταν αυτό είναι δυνατό, κάτι που δείχνει να δουλεύει με τον Elfyn Evans.

 

Hyundai
Η Κορεάτικη ομάδα ήθελε φέτος να κατακτήσει το πρωτάθλημα των κατασκευαστών, αλλά με την συνεχόμενη πτώση στην απόδοση του αυτοκινήτου της, αλλά και με τους οδηγούς της να μην μπορούν να συλλέξουν αρκετούς βαθμούς αυτό μοιάζει με όνειρο θερινής νυχτός.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
12
Shares
Previous Article

Binotto: Δεν βρήκαμε λύσεις στο set-up

Next Article

GP Αυστραλίας: Γιατί δεν τράβηξε η Ferrari;

Related Posts