Η συναρπαστική φετινή σεζόν του WRC τελείωσε και ήρθε η στιγμή οι οδηγοί και οι ομάδες να μπουν στην σειρά με βάση την απόδοσή τους, στο τελευταίο Power Ranking της χρονιάς.

Οι οδηγοί

1.Ott Tanak

Ο Εσθονός μπήκε με την ταχύτητα που είχε στο δεύτερο μισό της προηγούμενης σεζόν, και παρά τα αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας κατάφερε να πάρει τον πρώτο του τίτλο, και να βάλει στο τέλος στο σερί των Γάλλων.

2. Thierry Neuville

 O Βέλγος οδηγός της Hyundai έδειξε σταθερότητα αλλά και ταχύτητα μέχρι και το Rally Χιλής που είχε μία μεγάλη έξοδο. Από εκεί και πέρα η απόδοσή του είχε σκαμπανεβάσματα, αλλά κατάφερε να τερματίσει για ακόμα μία χρονιά στην δεύτερη θέση

3. Dani Sordο

 O πολύπειρος Ισπανός ήταν, ίσως, η έκπληξη της χρονιάς, αφού η απόδοσή του και η σταθερότητα του στους αγώνες που συμμετείχε ήταν εκπληκτική. Μάλιστα ήταν ο μόνος οδηγός, πέρα από τους τρεις διεκδικητές του τίτλου που κατάφερε να πάρει νίκη.

4.Sebastien Ogier

O Γάλλος ξεκίνησε ιδανικά την χρονιά του, παίρνοντας την 100η νίκη της Citroen. Στην συνέχεια η ελλιπής και λάθος εξέλιξη του C3 WRC τον κράτησε μακριά από τον Tanak, και το «όνειρο» του 7ου τίτλου.

5. Elfyn Evans

 Η χρονιά του Ουαλού θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από μία λέξη: σταθερότητα. Καθ’όλη την διάρκεια της σεζόν, πέρα από τις δύο εγκαταλείψεις, μάζευε καλούς βαθμούς, και βρέθηκε μία ανάσα από την νίκη στην Κορσική. Παρά την αποχή των τριών αγώνων, επέστρεψε και έδειξε ότι δεν είχε χάσει τίποτα από την ταχύτητά του.

6. Sebastien Loeb

Η σεζόν του 2019 βρήκε τον Γάλλο να φεύγει από την Citroen για πρώτη φορά, και να βρίσκεται στην Hyundai. Μπορεί να μην βοήθησε σε όλες τις περιπτώσεις την ομάδα του βαθμολογικά, αλλά σίγουρα βοήθησε στην εξέλιξη του i20 Coupe WRC.

7. Kris Meeke

O Ιρλανδός επέστρεψε ξανά στις ειδικές του WRC, αυτή την φορά με την Toyota. Η απόδοσή του μέσα στην χρονιά ήταν σταθερή, με μερικές ατυχίες τον κράτησαν χαμηλά σε μερικούς αγώνες.

8. Andreas Mikkelsen

 O Νορβηγός έκανε μία σεζόν επανάληψη του 2018: Δεν κατάφερε να βρει ποτέ το i20 Coupe WRC και να κινηθεί γρήγορα, πέρα από ελάχιστες περιπτώσεις, και αυτό πιθανότατα να τον αφήσει εκτός bucket για το 2020.

9. Teemu Suninen

H Χρονιά του νεαρού Φινλανδού της M-Sport μπορεί να χαρακτηριστεί ως πυροτέχνημα, αφού οι καλές αποδόσεις ήταν ελάχιστες, και τα λάθη να είναι αρκετά.

10. Esapekka Lappi

Ο Φινλανδός στην πρώτη και μοναδική του χρονιά με την Citroen δεν κατάφερε να προσαρμοστεί στον τρόπο οδηγήσεις που ήθελε το C3 WRC, πέρα από την Σουηδία, την Φινλανδία και την Τουρκία

11. Jari-Matti Latvala

 Το 2019 είναι μία χρονιά που ο Latvala θα θέλει να ξεχάσει από την μνήμη του τόσο από επαγγελματικό όσο και από το προσωπικό κομμάτι. Σε κανένα σημείο μέσα στην σεζόν δεν φάνηκε η εμπειρία του, με τις εξόδους να είναι αρκετές.

 

Οι ομάδες

1.Hyundai

Η Hyundai υπό την καθοδήγηση του Andrea Adamo έδειξε, επιτέλους, ότι μπορεί να διεκδικήσει και να κατακτήσει πρωταθλήματα. Ο Ιταλός έκανε εξαιρετική διαχείριση στους ανθρώπους μέσα στην ομάδα αλλά και στους οδηγούς, παίρνοντας το μέγιστο σχεδόν από κάθε αγώνα.

2. Toyota

H Αχίλλειος πτέρνα της Ιαπωνικής ομάδας ήταν η μη-αξιοπιστία, και η αστάθεια του Latvala που σε πολλές περιπτώσεις δεν κατάφερε να βρεθεί στο ύψος των περιστάσεων και να πάρει καλούς βαθμούς όπου δεν μπορούσε ο Meeke.

3. M-Sport

 Στην Βρετανική ομάδα ήξεραν ότι θα έχουν δύσκολο έργο φέτος, αφού αποχώρησε ο Sebastien Ogier, μαζί με τα χρήματα της Red Bull. Ωστόσο, έδειξαν ότι το Fiesta WRC παραμένει σε καλό επίπεδο και μπορεί να διεκδικήσει νίκες.

4. Citroen

 Για ακόμα μία σεζόν η Γαλλική ομάδα ήταν η σκιά του παλιού καλού εαυτού της, μην βοηθώντας τον Ogier να παλέψει για το πρωτάθλημα. Αντίο!

Ακολουθήστε μας στο Twitter, στο Instagram, και στο Youtube.

No more articles
X