Η FIA έδωσε το πράσινο φως στις ομάδες για την τοποθέτηση καθρεπτών στο σύστημα του halo, αρκεί να μην ξεπερνούν τα όρια που υπάρχουν στους κανονισμούς.

Η εισαγωγή του halo στα φετινά μονοθέσια δημιούργησε αρκετά προβλήματα στις ομάδες, όσον αφορά την χρήση των καθρεπτών. Πολλοί οδηγοί έχουν εκφράσει τα παράπονά τους καθώς η ορατότητα του πίσω μέρους είναι αρκετά πιο δύσκολη σε συνδυασμό και με τις μεγαλύτερες πίσω αεροτομές.

Με δεδομένο ότι σε κάποια μονοθέσια οι καθρέπτες χρησιμοποιούνται ως αεροδυναμικά βοηθήματα, ζητήθηκε η άποψη της FIA για την πιθανότητα εισαγωγής των καθρεπτών πάνω στο halo. Οι άνθρωποι της ομοσπονδίας με επικεφαλής τον Νικόλα Τομπάζη, έδωσαν το ΟΚ και πλέον οι ομάδες έχουν το δικαίωμα να επεξεργαστούν τη θέση των καθρεπτών πάνω στο halo.

Βέβαια έχει τονιστεί ότι θα πρέπει να ληφθούν υπόψη όλοι οι τεχνικοί κανονισμοί και το τελικό αποτέλεσμα να είναι μέσα στα όρια που έχουν τεθεί από αυτούς. Πιο συγκεκριμένα δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τις διαστάσεις (150mm x 50mm), να απέχουν τουλάχιστον 20mm από το halo αλλά και να περάσουν τα test ανάγνωσης, ώστε οι οδηγοί να μπορούν να βλέπουν ξεκάθαρα το πίσω μέρος του μονοθεσίου.

Επίσης διευκρινίστηκε ότι δεν είναι δυνατό να υπάρχουν διπλοί καθρέπτες στο halo και στο σασί, ενώ είναι στην ευχέρεια της FOM να ζητήσει σε κάποιο μονοθέσιο να μην μπει καθρέπτης στο halo, ώστε να προσαρμόσει τις κάμερες της με τον τρόπο που επιθυμεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες η Ferrari αναμένεται να έχει τη νέα σχεδίαση των καθρεπτών της ήδη στο επερχόμενο Grand Prix, στους δρόμους της πρωτεύουσας του Αζερμπαϊτζάν, στο Μπακού.

Ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram.

Σχόλια

comments

Powered by Facebook Comments

About The Author

Υπεύθυνος MotoGP

Τις ημέρες, είμαι φοιτητής στα Ψηφιακά Συστήματα του Πανεπιστήμιου Πειραιά. Τις νύχτες ίσως θα βλέπω κάποιο σπορ ή κάποια σειρά στην τηλεόραση. Τις ημέρες και τις νύχτες, παρακοουθώ τα όσα γίνονται σε 2 ή 4 τροχούς.