Εν όψει της επόμενης αγωνιστικής σεζόν, η F1 αναμένεται να πραγματοποιήσει αλλαγές στο format των κατατακτήριων δοκιμών και μεταξύ άλλων στον τρόπο με τον οποίο οι ομάδες θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα ελαστικά σε αυτές.
Αναλυτικότερα, η επιτροπή της F1 συνεδρίασε νωρίτερα μέσα στην τρέχουσα εβδομάδα και αποφάσισε την μείωση των διαθέσιμων σετ ελαστικών ανά οδηγό από 13 σε 11, αρχικά σε δύο περιπτώσεις αγώνων το 2023. Σε αυτά τα δύο αγωνιστικά τριήμερα έχει ήδη οριστεί ότι θα δοκιμαστεί μια διαφοροποιημένη μορφή διεξαγωγής των κατατακτήριων δοκιμών. Ο αριθμός των σετ κάθε γόμας ελαστικών θα αλλάξει, θα δίνονται τα μισά σετ μαλακής γόμας απ’ όσα δίνονται τώρα, τέσσερα αντί οκτώ όπως ισχύει μέχρι σήμερα, ενώ θα προστεθεί ένα σετ για τις άλλες δύο επιλογές.
Οι οδηγοί θα υποχρεούνται να τοποθετούν τα σκληρά ελαστικά στην διάρκεια του Q1, τα μεσαία στο Q2 και τα μαλακότερα στο Q3 και την μάχη για την κατάκτηση της pole position. Στην ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε μετά την συνάντηση της επιτροπής για την F1, η FIA διευκρίνισε ότι οι αλλαγές αυτές γίνονται στο πλαίσιο δοκιμών, ώστε να αξιολογηθεί o αντίκτυπος της ελάττωσης του διαθέσιμου χρόνου δοκιμών με ελαστικά, με απώτερο στόχο την διαμόρφωση μιας νέας νοοτροπίας στην χρήση ελαστικών, μελλοντικά.
Στους αθλητικούς κανονισμούς της F1 για φέτος αναφέρεται ότι, παύει να ισχύει το ανώτατο επιτρεπτό όριο των 30 ημερών δοκιμών για ελαστικά, καθώς επίσης δίνονται διευκρινίσεις για την χρήση των μονοθεσίων στις περιπτώσεις αυτές, όπως και οι ενδεχόμενες βλάβες ή ατυχήματα που συμβαίνουν όταν πραγματοποιούνται αυτά τα τεστ. Όλα αυτά σε κάθε περίπτωση αναμένεται να δημοσιευτούν στο προσχέδιο των κανονισμών για το 2023, με σκοπό βέβαια να υπάρξει η ιδανικότερη λύση.
Παρακολουθείστε το ένατο φετινό επεισόδιο του Undercut, με τον σχολιασμό των τεκταινόμενων του GP της Emilia Romagna
Πηγή: Racefans.Net
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify