Οι διοργανωτές του GP Σιγκαπούρης γνωστοποίησαν ότι θα πραγματοποιηθούν μετατροπές στο τελευταίο κομμάτι της πίστας, με αλλαγή στην χάραξη λόγω ανακαίνισης της πλωτής πλατφόρμας καθώς και της εξέδρας που εδράζεται σε αυτήν.
Η πίστα που φέρει την ονομασία Marina Bay και χρησιμοποιεί μεταξύ άλλων και κομμάτια δημόσιων δρόμων, φιλοξενεί αγώνες της F1 από το 2008, όντας μάλιστα ο τόπος διεξαγωγής του πρώτου νυχτερινού αγώνα στην ιστορία του σπορ. Λίγες εβδομάδες πριν ο Sergio Perez αναδείχθηκε νικητής, στην φετινή έκδοση της κούρσας στο μεγαλύτερο λιμάνι του κόσμου, σε ένα GP με πολλές ανατροπές και συγκινήσεις, όπως άλλωστε εκτυλίχθηκαν και εκείνα που προηγήθηκαν στις ετήσιες επισκέψεις της F1 εκεί.
Στο πλαίσιο της ανανέωσης καθώς και της βελτίωσης των παροχών για το κοινό που παρακολουθεί τους αγώνες κάθε χρόνο, οι διοργανωτές αποφάσισαν να ανακαινίσουν την πλωτή πλατφόρμα, που αποτελεί κομμάτι της χάραξης και πιο συγκεκριμένα το σύμπλεγμα στροφών 16-19, που καταλήγει με το πέρασμα των μονοθεσίων κάτω από τις κερκίδες. Πρόκειται για το σημείο εκείνο στο οποίο ο Nelson Piquet Jr ηθελημένα έστειλε την Renault του στις μπαριέρες το 2008, στο περίφημο σκάνδαλο χειραγώγησης το Crashgate.
Οι βελτιωτικές αλλαγές περιλαμβάνουν την επέκταση της πλατφόρμας, με την δημιουργία επιπρόσθετου χώρου, καθώς επίσης και την αύξηση της χωρητικότητας της μεγάλης κερκίδας, η οποία πλέον θα έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει έως και 30.000 θεατές. Η διαδικασία αυτή θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με το πλάνο το 2026, έως τότε όμως δεν μπορεί να μπει φρένο στην διεξαγωγή του αγώνα.
Για τον λόγο αυτό λοιπόν θα λάβουν χώρα κάποιες αλλαγές στην χάραξη, προσωρινά, που σε κάθε περίπτωση θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον χαρακτήρα της. Τα μονοθέσια θα στρίβουν στην δεξιά Κ14, κατόπιν θα περνούν την αριστερή καμπή Κ15 και θα συνεχίζουν ευθεία έως το σικέιν που ακολουθούσε το πέρασμα κάτω από την κερκίδα.
Η συνολική απόσταση του γύρου στην Marina Bay θα πέσει κάτω από τα πέντε χιλιόμετρα, πιο συγκεκριμένα στα 4,928 km, η μέση ωριαία ταχύτητα που αναπτύσσεται στους δρόμους της Σιγκαπούρης θα αυξηθεί σημαντικά και η διάρκεια του αγώνα θα αυξηθεί κατά δύο γύρους, από 61 και 63.
Η αύξηση αυτή έρχεται ως φυσικό επακόλουθο, μιας και αναμένεται η χρονομετρημένη διάρκεια ενός γύρου στην Marina Bay, να μειωθεί σημαντικά. Επιπλέον, προσφέρεται ενδεχομένως ένα ακόμα σημείο προσπεράσματος στους οδηγούς, στην αναδιαμορφωμένη δεξιά Κ16, πριν την ολοκλήρωση του γύρου. Φυσικά οι αλλαγές αυτές μένουν να γίνουν αποδεκτές και από την FIA, προτού υλοποιηθούν από τους διοργανωτές.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify