Αβέβαιο είναι το μέλλον της AlphaTauri στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, καθώς η Red Bull διατίθεται να παραχωρήσει την θυγατρική της ομάδα στο άμεσο μέλλον.
Σύμφωνα με πληροφορίες του γερμανικού μέσου AMuS, μετά τον θάνατο του ιθύνοντα νου και δημιουργού της Red Bull, Dietrich Mateschitz, οι νέοι επικεφαλής των επιμέρους εταιρειών που βρίσκονται υπό την σκεπή του brand έχουν ξεκινήσει να διαμορφώνουν τις μελλοντικές τους κινήσεις.
Ένας εξ αυτών είναι ο Oliver Mintzlaff, ο νέος υπεύθυνος του τμήματος που ασχολείται με τον αθλητισμό και εξετάζει το μέλλον της θυγατρικής ομάδας της Red Bull στην Formula 1. Η Scuderia AlphaTauri βρίσκεται στην τέταρτή της σεζόν μετά το rebranding του 2020, έχει μπει στο στόχαστρο, καθώς με την υπάρχουσα διοικητική της μορφή δεν διαθέτει την ευελιξία και την οικονομική απόδοση που αναμενόταν, ειδικά μετά την κακή περσινή της σεζόν.
Με την ένατη θέση που πήρε στο πρωτάθλημα του 2022, η ομάδα θα λάβει έσοδα αρκετά μικρότερα από εκείνα των προηγούμενων ετών, γεγονός που την έφερε στη θέση να παρουσιάσει ζημιά στο περσινό οικονομικό έτος. Αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός πως η δομή της ομάδας είναι ιδιαίτερη, καθώς το εργοστάσιο βρίσκεται στην Faenza της Ιταλίας ενώ η αεροδυναμική σήραγγα είναι στη Βρετανία, καθιστά ακόμη ακριβότερη τη διαχείριση της ομάδας.
Κάπως έτσι, οι λύσεις που προκρίνονται αφορούν την πιθανή μετακίνηση της ομάδας σε νέο εργοστάσιο στη γηραιά Αλβιώνα, αλλά και την πώληση της ομάδας. Όπως είναι αντιληπτό, το δεύτερο σενάριο προκαλεί αρκετή κουβέντα, καθώς ήδη υπάρχουν αρκετές υποψήφιες ομάδες που ενδιαφέρονται να μπουν με αυτόν τον τρόπο στο grid της Formula 1.
Το AMuS αναφέρει πως υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τις ομάδες που έχουν εκφράσει την επιθυμία τους να μπουν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως η Andretti, αλλά και η Hitech GP, η οποία έχει ομάδα τόσο στην F2, όσο και στην F3. Ακόμη, μία ινδική ομάδα, η οποία βρίσκεται σε συνεργασία με την Red Bull για το μέλλον των μελών της ακαδημίας των Ταύρων, Jehan Daruvala και Kush Maini.
Φυσικά, δεν μπορεί να αποκλειστεί η εξαγορά από κάποιο εργοστάσιο που ενδιαφέρεται να μπει με δική του μονάδα ισχύος στην Formula 1, στον τρόπο διοίκησης που έχει επιλέξει κι η Audi με την Sauber. Πιο συγκεκριμένα, η Honda που έχει ήδη υπογράψει για να βρίσκεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα όταν μπουν οι νέοι κανονισμοί των μονάδων ισχύος, το 2026, έχει σίγουρα έναν παραπάνω λόγο, έχοντας συνεργασία ετών με την AlphaTauri.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify