WRC: Ισχυρότερο θόρυβο από τα Rally1 επιβάλει η FIA

WRC - Rally Σουηδίας 2023 - Ott Tänak
Ott Tänak (EST) and Martin Järveoja (EST) Of team M-SPORT FORD WORLD RALLY TEAM perform during World Rally Championship Sweden in Umea, Sweden on February 12, 2023 // Jaanus Ree / Red Bull Content Pool // SI202302120405 // Usage for editorial use only //

Η FIA προχώρησε σε αλλαγή στο φετινό ruleset του WRC, με τα Rally1 αυτοκίνητα να απαιτούνται πλέον να παράγουν ισχυρότερο θόρυβο όταν κινούνται στο ηλεκτροκίνητο mode.

Η αλλαγή φαίνεται να έγινε για λόγους ασφαλείας, καθώς, σύμφωνα με τους κανονισμούς που διέπουν την κορυφαία κατηγορία του WRC και τα υβριδικά Rally1 αυτοκίνητα, τα πληρώματα πρέπει να κινούνται στις απλές διαδρομές χρησιμοποιώντας μόνο την ηλεκτροκίνηση.

Ως γνωστόν, τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα παράγουν θορύβους πολύ χαμηλής έντασης σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα, ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες. Έτσι, η FIA αποφάσισε ότι τα Rally1 πρέπει να παράγουν κάποιον ισχυρότερο θόρυβο στις απλές διαδρομές, ώστε να γίνονται ευκολότερα αντιληπτά από πεζούς ή άλλους οδηγούς και αναβάτες.

Ο εν λόγω νέος κανονισμός θα περιλαμβάνει ένα ηχητικό module, το οποίο θα παράγει κάποιον αδιευκρίνιστο μέχρι στιγμής ήχο, από το μπροστινό και το πίσω μέρος των αυτοκινήτων, ενώ στα δύο μέτρα από το εκάστοτε αγωνιστικό, η έντασή του πρέπει να φτάνει τα 80 dB.

Ο κανονισμός θα μπει σε ισχύ από την 1η Μαΐου, οπότε ο πρώτος γύρος του WRC στον οποίο θα εφαρμοστεί φαίνεται να είναι το Rally Πορτογαλίας, 11 με 14 Μαΐου.

Σας αρέσει το WRC; Ακολουθείστε το podcast μας με τίτλο “Checking the Pacenotes” σε όλες τις πλατφόρμες podcasts!

Πηγή: DirtFish.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article
Γιώργος Κεχαγιάς Χρήστος Κουζιώνης Skoda Fabia R5 Evo 3o Rally Βοιωτίας 2023

3o Rally Βοιωτίας 2023: Νικητές οι Κεχαγιάς - Κουζιώνης!

Next Article

Neuville: Μεγάλος ο ρόλος του υβριδικού στο Μεξικό

Related Posts