Η πρώτη ημέρα του προτελευταίου φετινού γύρου του WEC στο Fuji βρήκε την Ferrari στις δύο κορυφαίες θέσεις το πρωί, ενώ η Toyota έκανε το 1-2 στην δεύτερη διαδικασία.
FP1
Ο Antonio Fuoco κατάφερε να εκμεταλευτεί τις συνθήκες, καθώς η πίστα στέγνωνε μετά από ισχυρή βροχόπτωση. Έτσι ο Ιταλός κατάφερε να βρεθεί πάνω από 2.5 δευτερόλεπτα μακριά από την έταιρη Ferrari και να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο. Έτσι, το Καλπάζον Άλογο έκανε το 1-2 στην εκπνοή της διαδικασίας.
Πιο πίσω, ο Gustavo Menezes κατάφερε να βάλει το ένα Peugeot μόλις 0.4 πίσω από το #51 των Ιταλών στην τρίτη θέση, ενώ τον ακολούθησε το #6 της Penske Porsche με τον Laurens Vanthoor. To έταιρο 963 βρέθηκε στην πέμπτη θέση, μετά από προσπάθεια του Michael Christensen.
Η Toyota έμεινε στην έκτη και έβδομη θέση, με τον #7 και το #8 αντίστοιχα, μην έχοντας αρκετό χρόνο σε καλύτερες συνθήκες για να σημειώσουν ανταγωνιστικό χρόνο. Το #93 της Peugeot έκλεισε την διαδικασία στην όγδοη θέση, έχοντας μάλιστα βρεθεί στην κορυφή, αλλά έχασε θέσεις όταν οι συνθήκες ξεκίνησαν να βελτιώνονται σταδιακά.
Η Cadillac, η Proton Porsche, η Hertz Team JOTA Porsche και η Floyd Vanwall ολοκλήρωσαν την κατάταξη των Hypercars, χωρίς την Glickenhaus φυσικά, η οποία δεν συμμετέχει στον αγώνα.
Στην LMP2, ο Oliver Rasmussen είχε τον καλύτερο χρόνο για την Jota, αφήνοντας τον δεύτερο Filip Ugran για την Prema σχεδόν δύο δευτερόλεπτα πίσω. Η United Autosport ολοκλήρωσε την τριάδα με τον Ben Hanley, μόλις έξι εκατοστά πιο πίσω.
Στην GTE Am, ταχύτερος ήταν ο Mikkel Pedersen για Dempsey Proton Racing, ενώ η τριάδα συμπληρώθηκε από τους David Rigon για την AF Corse και Matteo Cairoli για την Project 1 AO. Ο Ιταλός ήταν μάλιστα ο γρηγορότερος στην κατηγορία πριν η πίστα ξεκινήσει να στεγνώνει, χάνοντας μόλις δύο θέσεις.
FP2
Το σκηνικό άλλαξε, αφού η βροχή δεν επέστρεψε και έτσι η πίστα στέγνωσε εξ ολοκλήρου. Ο Sebastien Buemi κατέγραψε την καλύτερη προσπάθεια για την Toyota, ενώ ο Kamui Kobayashi έβαλε το έταιρο GR010 Hybrid στην δεύτερη θέση της κατάταξης, μόλις έξι εκατοστά μακριά.
Ο Antonio Felix da Costa είχε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, βάζοντας την Porsche 963 της Hertz Team Jota στην τριάδα. Τέταρτη και έκτη ολοκλήρωσε την διαδικασία η Ferrari, την οποία διχοτόμησε το #5 της Porsche Penske.
H δεκάδα ολοκληρώθηκε από τα δύο Peugeot, τα υπόλοιπα Porsche, ενώ η Floyd Vanwall είχε καλύτερη επίδοση από την Cadillac, με τον Richard Westbrook να τρέχει για πρώτη φορά στην Ιαπωνική πίστα.
Στην LMP2, o Luis Deletraz ήταν ο ταχύτερος για την WRT, με τον Pietro Fittipaldi για την Jota δεύτερο και τον Oliver Jarvis τρίτο, για την United Autosports, μόλις πέντε χιλιοστά πίσω από τον Βραζιλιάνο, ενώ και οι τρεις βρέθηκαν εντός 6 δεκάτων του δευτερολέπτου.
Τέλος, στην GTE Am, ο Davide Rigon διατηρήθηκε στην τριάδα, αυτή την φορά στη κορυφή της, ενώ αμέσως πίσω του βρέθηκε ο Kei Cozzolino, κάνοντας την έκπληξη και το 1-2 για την AF Corse. Την τέλεια τριάδα για τα Ferrari 488 GTE Evo έκλεισε ο Alessio Rovera, για την Richard Mille AF Corse.
Επόμενη διαδικασία του 6 Hours of Fuji είναι το Free Practice 3, στις 04:20, τα ξημερώματα του Σαββάτου.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify