Σε έναν απολαυστικό αγώνα, η Toyota έκλεψε την νίκη από την Ferrari κάνοντας την σωστή επιλογή όταν ήρθε η βροχή, με τους Ιταλούς να μην βάζουν κανένα αγωνιστικό στο βάθρο. 2-3 για την Porsche Penske.
Η εκκίνηση χαρακτηρίστηκε από πλήρη ηλιοφάνεια, αλλά και από δύο συγκρούσεις. Η πρώτη προκλήθηκε από το #36 της Alpine και ενέπλεξε τα #94 της Peugeot, #15 της BWM και το Isota, με τα τέσσερα αγωνιστικά να βγαίνουν εκτός πίστας και να φέρουν ζημιές. Τελικά το #36 δέχθηκε ποινή stop ‘n’ go ενός λεπτού για το συμβάν. Η δεύτερη σύγκρουση είχε να κάνει με ένα εκ των Porsche 911 RSR, λίγο πιο πίσω.
Η Ferrari είχε την κυριαρχία του αγώνα για την πρώτη ώρα, με το #51 να προσπερνά το #83 της ιδιωτικής AF Corse. Στα πρώτα pitstops, Toyota και Porsche προσπάθησαν το undercut, βάζοντας λιγότερο καύσιμο, κάτι που λειτούργησε προσωρινά, όμως τα αγωνιστικά του Καλπάζοντος Αλόγου μπόρεσαν να καλύψουν την διαφορά χωρίς να μεταβάλουν την στρατηγική τους.
Ο αγώνας άλλαξε τελείως όταν άρχισε να βρέχει, περίπου δύο ώρες πριν την καρώ σημαία. Η Toyota ήταν αυτή που αντέδρασε πρώτη και σταμάτησε και τα δύο αγωνιστικά της για βρόχινα ελαστικά. Η εκτίμηση της Ferrari ήταν ότι η βροχή δεν θα διατηρηθεί και έτσι παρέμεινε στην πίστα. Τελικά, η σωστή επιλογή ήταν εκείνη των Ιαπώνων, αφού τελικά η βροχή δεν σταμάτησε αρκετά σύντομα και έτσι και τα τρία 499P σταμάτησαν για βρόχινα, αφού όμως είχαν χάσει θέσεις από τα Toyota, τα Porsche και τα BMW.
Με ένα τρομερό τελευταίο μέρος του αγώνα, ο Kamui Kobayashi διαχειρήστηκε σωστά το καύσιμο που το απέμεινε και πανηγύρισε μια μεγάλη νίκη για την Toyota. Η Porsche Penske έκανε το 2-3 με τα #6 και #5, τα οποία έδειξαν σταθερότητα σε όλον τον αγώνα.
Η Ferrari αρκέστηκε στην τέταρτη θέση με το #50, όπου ο Antonio Fuoco «πετούσε» προς το τέλος, θέτοντας συνεχώς τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Το #51 ολοκλήρωσε τον αγώνα στην έβδομη θέση, ενώ το #83, το οποίο έλαβε ποινή drive-through για προσπέραση υπό καθεστώς FCY, πήρε την καρώ σημαία στην αμέσως επόμενη θέση.
Το #8 της Toyota τερμάτησε πέμπτο, ενώ η BMW πήρε ένα καλό αποτέλεσμα με το #20 στην έκτη θέση. Το έταιρο M Hybrid V8, μετά και τον πολύ χαμένο χρόνο στα pits για επιδιορθώσεις από το συμβάν του πρώτου γύρου, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην 34η θέση της γενικής κατάταξης.
Η Peugeot με το #93 και η Cadillac με το μοναδικό της Hypercar ολοκλήρωσαν την δεκάδα, εκτός της οποίας έμεινε η Lamborghini και η Alpine.
Στα LMGT3 οι διαφορές, ειδικά προς το τέλος, ήταν μεγάλες, εκτός από αυτή για την νίκη, η οποία μάλιστα ήταν μεταξύ των δύο Team WRT. Τελικά το #31 πήρε την νίκη, καθώς το #46, το οποίο οδήγησε και ο Valentino Rossi, δέχθηκε ποινή drive-through, καθώς δεν ακολούθησε την διαδικασία του VSC.
Επόμενος γύρος του WEC είναι το 6 Hours of Spa-Francorchamps, 9 με 11 Μαΐου.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify