Νέα τροπή έχουν πάρει οι συζητήσεις της General Motors για πιθανή είσοδό της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, ήδη από το 2026, με την αμερικανική εταιρεία να βρίσκεται και πάλι στο προσκήνιο μετά την απομάκρυνση της οικογένειας Andretti από την ηγεσία της ομάδας.
Ένα από τα πιο έντονα πολιτικά σήριαλ στην Formula 1 αποτελεί η προθυμία της Andretti Global και της συνεργασίας της με την General Motors να μπουν ως νέα ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, καθώς παρά την συμφωνία με την FIA, υπήρξαν διαμάχες με τις ομάδες και τους κατόχους των εμπορικών δικαιωμάτων του σπορ, οι οποίες έφεραν την επίσημη άρνηση της F1 να προχωρήσει στην ένταξη της ομάδας στο πρωτάθλημα.
Όμως, η αλλαγή στα ηνία της Andretti Global και η σταδιακή απομάκρυνση της οικογένειας Andretti και κυρίως του Michael από τη θέση του επικεφαλής, άλλαξε ριζικά τη στάση των ομάδων και φυσικά των ανθρώπων της Liberty Media. Έτσι, παρά τις εξαγγελίες, ο νέος CEO της εταιρείας, Dan Towriss βρέθηκε στα paddock του Βέγκας, στο πλαίσιο του τριημέρου, δείχνοντας ότι οι συζητήσεις έχουν ξεκινήσει κανονικά και σύμφωνα με πληροφορίες του Associated Press, έχει ανοίξει για τα καλά ο δρόμος για την είσοδο της κοινοπραξίας Andretti-GM στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η είσοδος αυτή μπορεί να γίνει ήδη από το πρωτάθλημα του 2026, πιθανότατα υπό το brand της Cadillac, σύμφωνα με την αρχική θέληση των δύο εταιρειών. Η δυνατότητα αυτή υπάρχει, καθώς ήδη έχει τεθεί σε πλήρη λειτουργία το εργοστάσιο της ομάδας στο Silverstone, ενώ έχουν ήδη ξεκινήσει αεροδυναμικές μετρήσεις του μονοθεσίου στην αεροσήραγγα της Toyota στην Κολωνία.
Επιπλέον, η GM έχει ξεκινήσει την διαδικασία παραγωγής δικών της μονάδων ισχύος και αναμένεται να μπει ως κατασκευάστρια από το 2028, απορρίπτοντας παράλληλα και την πιθανή εξαγορά των κινητήριων μονάδων της Renault, η οποία αποχώρησε από την κατασκευή των νέων κινητήρων που θα τεθούν σε ισχύ από την μεθεπόμενη σεζόν.
Μέχρι τότε, θα πρέπει να έρθει σε συμφωνία με κάποια άλλη κατασκευάστρια της F1, με την Honda που έχει συνεργασία με την Andretti στο πρωτάθλημα του IndyCar και δεν έχει έτερη ομάδα να προμηθεύσει, πέρα από την εργοστασιακή συμφωνία της με την Aston Martin, να έχει ένα εμφανές προβάδισμα σε σχέση με την επίσης πιθανή συνεργασία με την Ferrari. Η Mercedes με τη σειρά της έχει ήδη τρεις ομάδες (McLaren, Williams, Alpine) για να προμηθεύσει, πέρα από την εργοστασιακή της ομάδα, ενώ η Audi δεν έχει εκφράσει κάποια επιθυμία παροχής μονάδων ισχύος.
Πηγή: autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify