Η έκδοση του Rally Guide 1 για το προσεχές Rally Ακρόπολις από την οργανωτική επιτροπή του αγώνα έφερε στην δημοσιότητα και το πρόγραμμα του εθνικού αγώνα για το παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2025.
Το Rally Ακρόπολις επιστρέφει φέτος σε ημερομηνίες που είναι πολύ πιο κοντά στις παραδοσιακές ημερομηνίες διεξαγωγής, καθώς μετά από τέσσερις εκδόσεις που έγιναν στα μέσα Σεπτεμβρίου, ο αγώνας του 2025 θα γίνει το τετραήμερο 26-29 Ιουνίου. Κέντρο του αγώνα θα είναι και φέτος, η Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, η οποία αναμένεται μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα να παραδοθεί από την ανακατασκευή της.
Το πρόγραμμα του αγώνα είναι ιδιαίτερα γεμάτο και περιλαμβάνει μέχρι στιγμής 341,43 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε 17 ειδικές σκορπισμένες στις τέσσερις ημέρες του αγώνα. Όπως κάθε χρόνο μετά την επιστροφή του αγώνα, το Rally Ακρόπολις θα περάσει από τους Περιφέρειες Αττικής, Πελοποννήσου και Στερεάς Ελλάδας, ενώ φέτος δράση θα υπάρχει και στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, καθώς εκτός από τις συνήθεις διαδρομές σε Λουτράκι, Θήβα, Φθιώτιδα, Φωκίδα κι Ευρυτανία, ο νομός Καρδίτσας θα φιλοξενήσει μία από τις δύο διαδρομές του αγώνα την Κυριακή, την τελευταία ημέρα του αγώνα.
Πιο αναλυτικά, την Πέμπτη 26 Ιουνίου, μετά το καθιερωμένο shakedown στην Λυγαριά, πλησίον του service park της Λαμίας, τα οχήματα που θα συμμετάσχουν στον αγώνα θα μεταφερθούν στην Αθήνα, όπου θα γίνει η πανηγυρική εκκίνηση του αγώνα κι ακολούθως η τυπική υπερειδική, για την οποία δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής περισσότερα στοιχεία, αν και θα γίνει εντός της πόλης των Αθηνών.
Μετά την υπερειδική τα πληρώματα θα διανυκτερεύσουν στο Λουτράκι, όπου το πρωί της Παρασκευής 27 Ιουνίου θα ξεκινήσει το αγωνιστικό σκέλος του αγώνα. Η κλασική διάρθρωση του αγώνα με δύο περάσματα από την ειδική των Αγίων Θεοδώρων (26,76 χλμ) με ένα ενδιάμεσο πέρασμα από την ειδική του Λουτρακίου (12,9 χλμ) θα συνεχιστεί και φέτος, με διαφορά ότι η ζώνη αλλαγής ελαστικών θα γίνει μετά την ολοκλήρωση των τριών ειδικών κι όχι εμφωλευμένα.
Στον δρόμο για την επιστροφή προς την Λαμία, τα πληρώματα θα περάσουν από την καθιερωμένη διαδρομή στο πεδίο βολής της Θήβας (21,6 χλμ), αλλά και την πρώτη νέα ειδική στην σύγχρονη εποχή του αγώνα, στο Στείρι (24,35 χλμ), που επιστρέφει στο πρόγραμμα του αγώνα μετά το 2001, όταν και χρησιμοποιήθηκε τελευταία φορά. Τέλος, το αγωνιστικό σκέλος της Παρασκευής θα κλείσει με ένα πέρασμα από την ειδική της Ελάτειας (11,26 χλμ), στην μορφή που είχε το 2022, όταν και χρησιμοποιήθηκε στην τελευταία ημέρα του αγώνα. Κάπως έτσι, η Παρασκευή θα είναι η μεγαλύτερη σε διάρκεια ημέρα του αγώνα με συνολικά 123,63 αγωνιστικά χιλιόμετρα.
Όμως και το Σάββατο είναι αντίστοιχο σε απόσταση, καθώς οι έξι ειδικές του προγράμματος της ημέρας ανέρχονται στον παραπλήσιο αριθμό των 121,88 χιλιομέτρων. Πρόκειται για δύο περάσματα από μία τριάδα θρυλικών ειδικών του αγώνα, που θα αποτελέσουν και το βασικό κομμάτι του αγώνα και αναμένεται να κρίνουν τον νικητή. Παύλιανη (24,25 χλμ), Καρούτες (19,22 χλμ) και Οινοχώρι (17,47 χλμ) θα διαμορφώσουν το loop που θα επαναληφθεί και το απόγευμα, μετά από ενδιάμεσο service.
Κι αν τα πληρώματα νιώσουν ότι φτάνουν στο τέλος, έρχεται μία αρκετά μεγάλη σε διάρκεια Κυριακή, στην οποία θα χρειαστεί να διανύσουν ακόμη 95,92 αγωνιστικά χιλιόμετρα, καθώς δύο ειδικές θα επαναληφθούν με ενδιάμεσο service, πριν την ολοκλήρωση του αγώνα, που θα γίνει στην Λαμία. Η ειδική του Σμοκόβου (24,59 χλμ) θα ανοίξει το πρόγραμμα του κάθε σκέλους κι αποτελεί μία εντελώς νέα ειδική που θα χρησιμοποιηθεί στον αγώνα. Ακολούθως η θρυλική ειδική του Ταρζάν (23,37 χλμ) θα ολοκληρώσει την δράση, με το δεύτερο πέρασμά της να αποτελεί και την power stage που θα μοιράσει και τους τελευταίους έξτρα βαθμούς.
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά το Rally Guide 1 του αγώνα, όπως αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του αγώνα πατώντας εδώ
Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την πρώτη έκδοση του ωραρίου του αγώνα πατώντας εδώ
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify