GP Kατάρ: Όριο 25 γύρων ανά σετ ελαστικών έβαλε η Pirelli

LUSAIL CITY, QATAR – DECEMBER 01: Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB20 and Lando Norris of Great Britain driving the (4) McLaren MCL38 Mercedes battle for track position during the F1 Grand Prix of Qatar at Lusail International Circuit on December 01, 2024 in Lusail City, Qatar. (Photo by Joe Portlock/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202412010372 // Usage for editorial use only //

Τουλάχιστον δύο pit stops θα πραγματοποιήσουν οι οδηγοί στο GP του Κατάρ, με το ανώτατο όριο γύρων ανα stint να είναι οι 25, κάτι που συμβαίνει για δεύτερη φορά στο φετινό πρωτάθλημα της F1

Ο μαγικός κόσμος της F1, μπήκε στο τελευταίο triple header με το οποίο πρόκειται να ολοκληρωθεί το φετινό πρωτάθλημα και η μια από τις τρεις στάσεις που θα πραγματοποιήσει είναι το Κατάρ. Οι οδηγοί της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, είναι αναγκασμένοι να κάνουν τουλάχιστον δύο στάσεις στα pits με ανώτατο όριο τους 25 γύρους ανα stint.

Η Pirelli πήρε αυτή την απόφαση, παρότι είχε διαθέσιμα τα πιο σκληρά ελαστικά της γκάμας της. To Losail, είναι μια πίστα που διαθέτει αρκετές στροφές μέσης ως υψηλής ταχύτητας και είναι μια από τις πιο απαιτητικές στο πρόγραμμα, όσον αφορά την απόδοση των ελαστικών. Αντίστοιχου είδους προβλήματα, αντιμετωπίστηκαν και στο παρεθλθόν. Κατά τη διάρκεια του παρθενικού αγώνα, το 2021, ουκ ολίγοι οδηγοί ανέφεραν θέματα με τα ελαστικά. Το 2023 είχε επίσης επιβληθεί αντίστοιχο όριο γύρων, καθώς είχαν διαπιστωθεί σκισίματα των ελαστικών από τη διάρκεια των δοκιμών.

Τα κέρμπ της πίστας άλλαξαν για τον αγώνα πέρσι. Ωστόσο η Pirelli δήλωσε ότι κάποια ελαστικά παρουσίασαν σημάδια σοβαρής φθοράς, ιδίως το εμπρός αριστερά. Επιπλέον ανέφερε πως οι ζεστές συνθήκες σε συνδυασμό με την υψηλή πλευρική ενέργεια, αύξησαν την δομική κόπωσης της κατασκευής.

Είναι μόλις η δεύτερη φορά φέτος, που σε αγώνα της F1 πραγματοποιούνται τουλάχιστον δύο στάσεις στα pits. Η προηγούμενη ήταν στο GP του Μονακό, ενώ ένας αντίστοιχος κανόνας τέθηκε επί τάπητος στην πρόσφατη συνάντηση που πραγματοποίησε η FIA στο Λονδίνο πριν από λίγες ημέρες, προεξάρχοντος του επικεφαλής μονοθεσίων Νικόλα Τομπάζη και του προέδρου της FOM Stefano Domenicali.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Και τώρα; Τι γίνεται τώρα;

Related Posts