Ο Max Verstappen πήρε το προβάδισμα στην εκκίνηση κι έκανε έναν αψεγάδιαστο αγώνα για να πάρει την νίκη και να μείνει ζωντανός στο πρωτάθλημα. Πήρε τρομάρα αλλά αγκαλιάζει τον τίτλο ο δεύτερος Norris, στο βάθρο ο επίσης προβληματισμένος Russell, απίθανη παράσταση Antonelli.
Η νυχτερινή περιοδεία της Formula 1 για το φινάλε της σεζόν ξεκίνησε στην λαμπερή πόλη του Βέγκας, στην Νεβάδα των Ηνωμένων Πολιτειών, με τον Max Verstappen να είναι ακαταμάχητος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και να κερδίζει με άνεση τον αγώνα, δίχως να χάσει το προβάδισμα μετά την εκκίνηση του αγώνα.
Εκεί ο Ολλανδός επιτέθηκε στον Norris, ο οποίος αμύνθηκε υπέρ του δέοντος, έχασε το σημείο φρεναρίσματος και συνάμα την πρώτη θέση. Εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία, ο Russell πέρασε τον συμπατριώτη του κι επιτέθηκε στον Verstappen, όμως το θέμα με το τιμόνι επηρέασε ξανά την Mercedes.
Ο Russell δεν είχε τον ρυθμό στο τέλος ούτε να αμυνθεί από τον Lando Norris, ο οποίος στο δεύτερο stint κατάφερε να περάσει δεύτερος και να περιορίσει την απώλεια βαθμών από τον Verstappen στους επτά βαθμούς. Ο Βρετανός έχει προβάδισμα 30 βαθμών από τον Piastri, ο οποίος τερμάτισε στην τέταρτη θέση και 42 από τον Ολλανδό με δύο αγώνες κι ένα sprint να απομένουν. Εφόσον τερματίσει στην πέμπτη θέση στον αγώνα sprint του Κατάρ, θα έχει την ευκαιρία να κλειδώσει τον τίτλο στον αγώνα.
Οι δύο Βρετανοί είχαν μεγάλο προβάδισμα από τους διώκτες τους για τις δύο θέσεις του βάθρου και στο τέλος αυτό αποδείχθηκε ευλογία, καθώς αμφότεροι είχαν θέματα με το αυτοκίνητο. Ο Norris, ο οποίος μείωσε τη διαφορά από τον Verstappen στα τέσσερα δευτερόλεπτα με αλλεπάλληλους ταχύτερους γύρους, είχε κάποιο σοβαρό θέμα με το μονοθέσιο, το οποίο όχι απλά δεν του επέτρεψε να επιτεθεί, αλλά έφτασε στο σημείο να χάνει πολλά δευτερόλεπτα ανά γύρο στο τέλος. Παρόλα αυτά, ο Norris παρέμεινε δεύτερος, μπροστά από τον συμπατριώτη του.
Πίσω από το βάθρο, ο Piastri δυσκολεύτηκε αρκετά, είδε τον Lawson να πέφτει πάνω του στην εκκίνηση κι έχασε θέση από τον Leclerc, μετά από ένα μπλοκάρισμα, όμως μπήκε στα pits στο κατάλληλο σημείο, έκανε το undercut τόσο στον Μονεγάσκο, όσο και στον Sainz που ήταν πιο μπροστά και στο τέλος κατάφερε να πάρει την τέταρτη θέση, μειώνοντας κάπως την ζημιά που είχε μετά την μέτρια εκκίνησή του.
Ο Piastri τερμάτισε πάντως πέμπτος στον δρόμο, όμως εκμεταλλεύτηκε την ποινή για κίνηση πριν το σβήσιμο των φώτων εκκίνησης, που δέχθηκε ο απίθανος Andrea Kimi Antonelli, ο οποίος ξεκίνησε από την 17η θέση, μπήκε στον δεύτερο γύρο για αλλαγή ελαστικών, εκμεταλλευόμενος και το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας και κρατήθηκε μπροστά από τον Piastri, ενώ έδειξε τον τρομερό ρυθμό που είχε η Mercedes στο Βέγκας. Ο Ιταλός πήρε την πέμπτη θέση για ένα δέκατο του δευτερολέπτου, καθώς στο τέλος ο Leclerc που επίσης ακολουθούσε κατά πόδας, έχασε ρυθμό και δεν πρόλαβε να κρατηθεί με αποτέλεσμα να πέσει έκτος.
Σε έναν ήσυχο αγώνα, ο Carlos Sainz φυσιολογικά έπεσε από την τρίτη θέση της εκκίνησης και τερμάτισε έβδομος, μπροστά από τον Isack Hadjar με την RB που έχασε έδαφος στο πρώτο μέρος του αγώνα, τον εξαιρετικό Nico Hulkenberg που έδωσε δύο βαθμούς στην Sauber και τον Lewis Hamilton, ο οποίος πέρασε το μελέ της εκκίνησης και μία επαφή με τον Alex Albon για να πάρει τον τελευταίο βαθμό του αγώνα.
Εκτός από τον Albon, εκτός αγώνα έμειναν στον πρώτο γύρο οι Stroll και Bortoleto, μετά από λάθος του Βραζιλιάνου στην πρώτη στροφή του αγώνα, το οποίο προκάλεσε την σύγκρουση και τελικά την εγκατάλειψη και των δύο.
Το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 συνεχίζεται το προσεχές τριήμερο 28-30 Νοεμβρίου στην πίστα της Λουσάιλ με το Grand Prix του Κατάρ.
Αναλυτικά η κατάταξη του αγώνα:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify
