IRC| Συνεχίζονται οι δοκιμές του Peugeot 208 R2

Μια εβδομάδα αφού συμπλήρωσε 1,074 χλμ ειδικών και απλών διαδρομών ως το αυτοκίνητο “μηδέν”(πλοηγός) στον πρόσφατο Γύρο της Κορσικής,το νέο Peugeot 208 R2 παραμένει στο νησί της Μεσογείου όπου δοκιμάζεται στην άσφαλτο.Το τεστ αυτό είναι μέρος του προγράμματος των 6,000 χλμ που έχει καθοριστεί να καλύψει το αυτοκίνητο και θα αποτελέσει την προετοιμασία για την πρώτη του επίσημη συμμετοχή στο Rally Ulster.
Το 208 R2 απέσπασε αξιοσημείωτο ενδιαφέρον τόσο από θεατές όσο κι από οδηγούς,ομάδες και οργανωτές στον αγώνα της Κορσικής.Έκανε επιυχία στα service parks και στις διαδρομές με τα αξιόπιστα και ανταγωνιστικά περάσματα του παρά την καλοκαιρινή ζέστη που επικρατούσε στον αγώνα.Το γαλλικό κατασκεύασμα απόλαυσε ένα απροβλημάτιστο πέρασμα απ΄τις ειδικές στα χέρια του Stephane Sarrazin και του συνοδηγού του Benjamin Veillas.
H Peugeot Sport δοκιμάζει αυτή την εβδομάδα το 208 σε μια ποικιλία ειδικών νότια της Bastia.Το πενταήμερο πρόγραμμα δοκιμών ξεκίνησε τη Δευτέρα και επικεφαλής του είναι ο Yann Goraguer.Είναι το 2ο τεστ στην άσφαλτο για το γαλλικό αυτοκίνητο έπειτα απ΄αυτό στην περιοχή Var της Γαλλίας πριν 2 εβδομάδες.Ο Goraguer εξηγεί γιατί επέλεξε την Κορσική για το τεστ:“Ο βασικός σκοπός αυτού του τεστ είναι να δουλέψουμε στο set-up σε δρόμους με στροφές και υψηλή πρόσφυση.Αυτές είναι οι συνθήκες που συναντάνε τα πληρώματα σε έναν μεγάλο αριθμό Ευρωπαϊκών αγώνων.”Το πολυάσχολο πρόγραμμα δοκιμών του αυτοκινήτου συνεχίζεται με ένα τεστ να έχει προγραμματιστεί για την περιοχή Vosges Mountains της ανατολικής Γαλλίας σε τρεις εβδομάδες.
Ένας αριθμός οδηγών έχει συμβάλει στην εξέλιξη του δικίνητου αυτοκινήτου σε χώμα και άσφαλτο,συμπεριλαμβανομένων των Stephane Sarrazin και Craig Breen(νικητή στην WRC Academy πέρυσι).
Craig Breen:“Είμαι σε θέση να συγκρίνω το 208 R2 με όλα τα υπάρχοντα αυτοκίνητα της κλάσης και έχει πολλές προοπτικές,μπορώ να σας πω.Είναι δυνατό και πολύ σταθερό στο χειρισμό.Είναι εύκολο να το οδηγήσεις και δεν παίρνει χρόνο να αισθανθείς σαν στο σπίτι σου μέσα σ΄αυτό.Σχεδόν ξεχνάς ότι είναι μπροστοκίνητο αυτοκίνητο.”
Stephane Sarrazin:“Ο χειρισμός του είναι πολύ ακριβής και ο χωρίς όριο στροφών 1,600cc κινητήρας,σε διευκολύνει να πιέσεις σκληρά.Είναι ένα τακτοποιημένο και όμορφα ζυγισμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο.Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται άνετα και αμέσως χάρη στο σειριακό κιβώτιο.Τα φρένα είναι δυνατά επίσης.Είναι υπεραυτοκίνητο και ευχαρίστηση να το οδηγείς.”
Οι χωμάτινες και ασφάλτινες εκδόσεις του αυτοκινήτου θα είναι διαθέσιμες με συγκεκριμένο εξοπλισμό στην τιμή των €37.500.Η τιμή περιλαμβάνει έναν πλήρως κατασκευασμένο κινητήρα.Επίσης θα είναι δυνατό να προμηθευτείς μια πλήρως εξοπλισμένη έκδοση του 208 R2 στην τιμή των €57.500.
Το αυτοκίνητο της Peugeot προορίζεται να τρέχει στο IRC αλλά και σε Ευρωπαϊκούς αγώνες.

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

Παρουσίαση του Polo R WRC στην Αυστρία από την VW

Next Article

F1| d'Ambrosio για Ferrari;

Related Posts