H 2η μέρα του Ράλι Γερμανίας έκρυβε αρκετές εκπλήξεις.Όχι στην κορυφή όπου ο Loeb συνεχίζει την επέλαση του στο δρόμο για την 9η νίκη του στον συγκεκριμένο αγώνα αλλά στις πιο πίσω θέσεις.
Το σκέλος ξεκίνησε με την ειδική Stein and Wein όπου η βροχή έκανε απροσδόκητα την εμφάνιση της και ξάφνιασε τα πληρώματα που είχαν φορέσει σκληρά σλικ ελαστικά στα αυτοκίνητα τους.Ο Loeb που ξεκινούσε 1ος στο δρόμο συνάντησε και τη λιγότερη βροχή και αυτό τον βοήθησε να απομακρυνθεί περισσότερο απ΄τους διώκτες του.
Στην 8η ειδική άρχισαν τα προβλήματα.Αρχικά ο Latvala έχασε μια διασταύρωση και μαζί 36″ μέχρι να επαναφέρει το Fiesta RS WRC στο σωστό δρόμο και έπεσε στην 5η θέση.Την ειδική πήρε ο Sordo(1η του νίκη στον αγώνα) και ανέβηκε στην 3η θέση της κατάταξης πίσω από Loeb και Solberg.
Η 9η ειδική ήταν η φημισμένη Arena Panzerplatte των 46χλμ.Εκεί τα προβλήματα για τα πληρώματα συνεχίστηκαν και ήταν ακόμα μεγαλύτερα.Ο Petter Solberg που κρατούσε απ΄την αρχή του αγώνα τη 2η θέση,είχε μια έξοδο σε μια γρήγορη αριστερή στροφή και τραυμάτισε ανεπανόρθωτα το πίσω μέρος του αυτοκινήτου του.Έτσι τέθηκε εκτός σε έναν αγώνα που η παράδοση δεν είναι με το μέρος του και δήλωσε απογοητευμένος με το λάθος του.
Επόμενος που αντιμετώπισε πρόβλημα ήταν ο Neuville που επίσης είχε έξοδο και εγκατέλειψε έναν αγώνα στον οποίο μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε εντυπωσιάσει με την ταχύτητα του.
Ο Sordo είχε κλατάρισμα,αναγκάστηκε να αλλάξει λάστιχο και να χάσει έτσι 2,5 λεπτά αλλά και την επαφή του με τις θέσεις του βάθρου.
Τις επόμενες 2 ειδικές τις κέρδισε ο Ott Tanak.Ο νεαρός Εσθονός πιστοποίησε έτσι την ταχύτητα του και στην άσφαλτο και έδειξε ότι το μέλλον του ανήκει.
Η τελευταία ειδική του σκέλους ήταν το 2ο πέρασμα απ΄την Panzerplatte το οποίο επίσης δεν ήταν απροβλημάτιστο.
Ο Sordo είχε έξοδο και τραυμάτισε το σύστημα ψύξης του Mini John Cooper Works WRC και έτσι τέθηκε οριστικά εκτός αγώνα.Ο Tanak είχε με τη σειρά του μια σφοδρή επαφή με ένα απ΄τα hinkelsteins(πέτρινα φράγματα στην άκρη του δρόμου) και ξερίζωσε τον πίσω δεξί τροχό του Fiesta θέτοντας έτσι τέλος στην προσπάθεια του.
Την ειδική κέρδισε ο Loeb παρότι δήλωσε πως δεν πήρε ρίσκα.
Έτσι το τέλος του 2ου σκέλους βρίσκει επικεφαλής τον Αλσατό με διαφορά 1’42.9″ απ΄τον 2ο Latvala.
Τρίτος ανέβηκε ο Hirvonen που σήμερα βρήκε σιγά σιγά τον ρυθμό του και απέφυγε τα όποια λάθη.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο επίσης σταθερός Ostberg ενώ 5ος αναρριχήθηκε,ελέω και των προβλημάτων των συναγωνιστών του,ο Chris Atkinson στο ντεμπούτο του με τη Mini.
To αυριανό τελευταίο σκέλος του αγώνα περιλαμβάνει 3 ειδικές.Ένα διπλό πέρασμα απ΄την Dhrontal των 30χλμ και την μικρή power stage που γίνεται στους δρόμους της πόλης Trier.
1. | S. LOEB | 2:58:51.8 | ||||
2. | J. LATVALA | +1:42.9 | ||||
3. | M. HIRVONEN | +2:12.7 | ||||
4. | M. ØSTBERG | +3:07.8 | ||||
5. | C. ATKINSON | +6:59.0 | ||||
6. | S.OGIER | +8:10.6 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify