F1|Blog: Γιάννης Μπίτας|Άλλη F1 αγαπήσαμε…

Πέρασε πολύς καίρος από το τελευταίο μου προσωπικό Blog μέσα από το ανανεομένο Totalf1.gr που μέρα με τη μέρα αναπτύσσετε όλο και περισσότερο,για τους αναγνώστες του.

Το παρακάτω άρθρο αποτελεί το πρώτο μου ως φοιτητής,ουσιαστικά τέλειωσε ένας κύκλος στη ζωή μου και ανοίγει ένας άλλος.Πολλοί θα αναρωτίεστε ,τι σχέση έχουν όλα αυτά με το πάθος μας την Formula1.KANENA…

Όντας 18 ,δεν είχα τη τύχη να ζήσω τις εποχές Ayrton Senna ,Prost ή Mansell,ωστόσο πολλά έχουν αλλάξει από το μακρινό εκείνο 2002 που εγώ ξεκίνησα να εθίζομαι με τον ήχο των V10 κινητήρων…σε σχέση με το 2012 ,την εποχή Vettel καθώς και των Pay-drivers.

Πολλοί (και γω για να μην κρύβομαι) είπαν πως το φετινό πρωτάθλημα που ακόμα βρίσκεται σε εξέλιξη ίσως είναι το καλύτερο όλων των εποχών και όμως δεν είναι.

Τα τελευταία χρόνια η F1 άλλαξε ,προσωπική μου άποψη προς το χειρότερο.Ειδικά μετά το 2008 τα πρωταθλήματα  είναι διαφορετικά με αυτά του παρελθόντος.

Αρχικά σε πόσους αρέσει η παρουσιά της Toro Rosso,μια ομάδα δορυφόρος που ουσιαστικά ικανοποιεί τα συμφέροντα της ”μαμάς” Red Bull.(δες οδηγούς,κινητήρας Ferrari,προσπεράσματα ακόμα και ντουμπλαρίσματα)

Έπειτα σε πόσους άρεσε τον κατά τα άλλα εξαιρετικό Lewis Hamilton να κατακτά το πρωτάθλημα του 2008 ,με τη βοήθεια του Glock.Το αν η Τoyota του Γερμανού γλιστρούσε μόνο ο ίδιος το ξέρει.

2009:Tα ελαστικά με αυλακώσεις δίνουν τη θέση τους στα Σλικ ,ενώ ο σχεδιασμός των μονοθεσίων ήταν πιο απαίσιος και απ τα φετινά.Όσο για το πρωτάθλημα αναρωτίεμαι πόσοι έβλεπαν τους αγώνες και ευχαριστιώντουσαν με τις παραδοσιακές ομάδες παροπλισμένες να δίνουν μάχες για 8αδα.

Αναφορικά με τις μικρές ομάδες,κακώς συμμετέχουν ως κινητά εμπόδια,HRT και Marussia σε κάθε GP φροντίζουν να μας εκλπήσουν αρνητικά.Οι προσπάθειες της Caterham στο μέλλον θα καρποφορήσουν.Η Jordan στα τελευταία της ακόμα και η Minardi αποτελούν γλυκίες αναμνήσεις μπροστά στο τωρινό χάλι.

Όσο για τους κανονισμούς ,απλά αστείοι.Ο μόνος στόχος των οδηγών είναι η διατήρη των ελαστικών.Τα ”παλία” pit-stops με τους ανεφοδιασμούς έδιναν άλλη διάσταση στις στρατηγικές,ενώ θεωρώ πως η παλιά μάχη Bridgestone-Michellin ήταν πιο ενδιαφέρουσα από τα ελάστικα της Pirelli.

Πριν το 2009 δεν βλέπαμε προσπεράσματα;Μάλλον όχι!!!!! Αυτό μου δείχνει η χρήση Kers,DRS χωρίς βέβαια να θεωρώ εντελώς αρνητική τη παρουσία τους.

Τέλος ,οδηγοί όπως ο Petrov και λιγότερο ο Maldonado δεν θα χαν θέση τα προηγούμενα έτη στην F1.

Οι επόχες αλλάζουν ,μαζί με αυτά και εμείς,όπως και το αγαπημένο μας Σπορ.

Εύχομαι κάποτε να έχουμε τη δυνατότητα να δόυμε ξανά ελεύθερη την F1 απ τα ελεύθερα δοκιμαστικά,και να μην χρειαζόμαστε τα Livestreaming και τον συνδρομητικό πλην φθηνό και φιλότιμο ΟΤΕ.

Κάλο αγώνα στο ναό της ταχύτητας, και ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ…

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

F1|Ιταλικό GP|FP2|1-2 Για τους οδηγούς της McLaren

Next Article

F1|Ιταλικό GP|FP3|Πρωτοπόρος ο Hamilton για...1 χιλιοστό!

Related Posts