Η Ferrari για ένα ακόμα Grand Prix ήταν μέτρια και αρκέστηκε στην 5η θέση του Fernando Alonso ,την ώρα που ο Felipe Massa δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τον αγώνα.
Στην πρώτη στροφή του Ισπανικού Grand Prix όλοι μήνανε με ανοιχτο το στόμα αφού ο Fernando Alonso που εκκινούσε από την 4η θέση κατάφερε να πεταχτεί στην 1η θέση και να κρατηθεί εκεί μέχρι την πρώτη αλλαγή ελαστικών όπου η Ferrari έβαλε την νέα σκληρή γόμα της Pirreli , από εκεί και μετά τα χαμόγελα έσβησαν στους φίλους της Ferrari αφού ο Fernando Alonso άρχισε να βραδυπορεί σε σημείο που έχασε την θέση του και κατέληξε στην 5η θέση.
Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari είχε γενικά ένα πάρα πολύ άσχημο Σαββατοκύριακο που ξεκίνησε με πολύ άσχημους χρόνους και ολοκληρώθηκε με την εγκατάληψη του λίγους γύρους πριν το τέλος.
Δηλώσεις:
Felipe Massa – DNF: Στο τέλος του αγώνα δεν μπορούσα να επιλέξω ταχύτητες και έπρεπε να σταματήσω. Ήταν το ανάλογο τελείωμα σε ένα τραγικό τριήμερο. Ευτυχώς, μπορούμε να ξεκινήσουμε άμεσα πάλι, με τον αγώνα του Μονακό, που είναι κάτι σαν το δεύτερο σπίτι μου. Επίσης ευτυχώς, δεν θα έχουμε τα σκληρά ελαστικά που είχαμε σήμερα και δεν δούλεψαν για εμάς. Όταν περάσαμε από τα μαλακά στα σκληρά υποφέραμε. Δεν είχαμε πρόσφυση και δυσκολευόμουν να κρατήσω το μονοθέσιο στην πίστα. Χάρη στη στρατηγική, καταφέραμε να περάσουμε τις Mercedes και τον Petrov, αλλά στο τέλος δεν καταφέραμε τίποτα. Δεν έχουμε αρκετή κάθετη δύναμη για να δουλέψουν σωστά τα σκληρά ελαστικά, το έχουμε δει και σε άλλους αγώνες, αλλά εδώ το πρόβλημα ήταν μεγαλύτερο.
Stefano Domenicali: Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μας έριξαν γύρο πονάει. Πονάει ακόμα περισσότερο αν κοιτάξουμε την απόδοση του Fernando στο ξεκίνημα του αγώνα. Πάλεψε σαν λιοντάρι με πιο γρήγορα μονοθέσια πίσω του. Πρέπει να δώσουμε σε εκείνον και τον Felipe ένα μονοθέσιο με το οποίο να παλεύουν μέχρι το τέλος του αγώνα και όχι μόνο στη αρχή. Σε μια πίστα που ευνοούνται τα μονοθέσια με μεγάλη κάθετη δύναμη, εμείς είμαστε πίσω διότι υπολειπόμαστε σε αυτόν τον τομέα και αυτό ήταν ξεκάθαρο, ιδιαίτερα με το σκληρό ελαστικό της Pirelli. Ποτέ δεν καταφέραμε να κάνουμε αυτό το ελαστικό να δουλέψει και ο ρυθμός μας ήταν σχεδόν 2 δευτερόλεπτα πιο αργός από τους 4 πρώτους. Τι κάνουμε τώρα; Συνεχίζουμε τη δουλειά για να βελτιώσουμε το μονοθέσιο και να βρούμε κάθετη δύναμη. Τώρα πάμε σε 3 αγώνες στους οποίους θα έχουμε μαλακά και πολύ μαλακά ελαστικά. Θα δούμε τι θα γίνει και θα αξιολογήσουμε την κατάσταση.
Fernando Alonso – 5ος: Το καλύτερο στον αγώνα ήταν σίγουρα η εκκίνηση. Δουλέψαμε αρκετά σε αυτόν τον τομέα και είδαμε τα αποτελέσματα. Ήταν φανταστικό να βλέπεις το πλήθος να πανηγυρίζει στις κερκίδες. Τα έδωσα όλα, κράτησα τους πιο γρήγορους πίσω μου για περίπου 20 γύρους, αλλά από εκεί και έπειτα δεν μπορούσα να κάνω κάτι. Είχα άγχος διότι έβλεπα συνεχώς στους καθρέπτες μου τους υπόλοιπους και προσπαθήσαμε σκληρά ώστε να περιμένουμε τις κινήσεις τους. Αυτό μας ανάγκασε να κάνουμε σχεδόν το μισό αγώνα με τα σκληρά ελαστικό και το πληρώσαμε με τη μεγάλη διαφορά η οποία δεν είναι πραγματική. Δεν είχαμε την κατάλληλη κάθετη δύναμη. Εδώ δεν είχαμε την πτέρυγα η οποία ταιριάζει στην πίστα. Πρέπει να αναλύσουμε προσεκτικά τη συμπεριφορά των αλλαγών που φέραμε στο GP και να καταλάβουμε γιατί μέσα σε δύο εβδομάδες χάσαμε έδαφος από τις Red Bull και McLaren.Τώρα πάμε στο Monaco αμέσως για τον πιο ιδιαίτερο αγώνα στο ημερολόγιο. Όλα μπορούν να συμβούν εκεί. Σίγουρα, γνωρίζουμε την ποσότητα της κάθετης δύναμης που χρειάζεται η πίστα και είναι η υψηλότερη σε όλη τη σεζόν, αλλά αυτό έγινε και πέρυσι και ήμασταν ανταγωνιστικοί. Σίγουρα δεν παρατάω το πρωτάθλημα έπειτα από μόλις 5 αγώνες. Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη, αλλά όλα μπορούν να γίνουν, είμαι σίγουρος.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify